Parisuhteessa ongelmia, mies sanoo..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies sanoo että välillä haluaa olla yhdessä ja välillä ei. Hänestä tämä on normaalia, mites teistä?
Käytöksessään hyvinkin näkyy jos hänestä tuntuu että ei..
 
vierailija
Emmätiiä. Meillä on ollut ongelmia 10 v. mutta ei noinniinku yleensä haluta erota puheissa tai muutenkaan. Ainoastaan pahassa riidassa voi sanoo jotai mut jotenkin kumpikin tietää ettei tarkoita. Plussat voittaa miinukset.
 
vierailija
Tämäkin oli riidan yhteydessä tai sen jälkimainingeissa, mutta minua jäi kaivelemaan tämä mitä hän sanoi. Syön masennuslääkkeitä ja mieli heittelee, mutta tiedän kuitenkin koko ajan mitä haluan ja pidän tietyt asiat omana tietona koska voisin loukata muita. Mutta miehellä tuntuu olevan vähän heikoissa kantimissa tunteet ja niiden johdonmukaisuus. Huolettaa.
 
vierailija
Mies sanoo että välillä haluaa olla yhdessä ja välillä ei. Hänestä tämä on normaalia, mites teistä?
Käytöksessään hyvinkin näkyy jos hänestä tuntuu että ei..
Onkohan hänellä toinen.... Kiinnostus loppunut, suuntaa uuteen elämään itsekin... Hän ei arvosta Sinua kun empii. Jos todella rakastaa, niin ei tuollaista arpomista ole. Lähde pois.
 
vierailija
Tämäkin oli riidan yhteydessä tai sen jälkimainingeissa, mutta minua jäi kaivelemaan tämä mitä hän sanoi. Syön masennuslääkkeitä ja mieli heittelee, mutta tiedän kuitenkin koko ajan mitä haluan ja pidän tietyt asiat omana tietona koska voisin loukata muita. Mutta miehellä tuntuu olevan vähän heikoissa kantimissa tunteet ja niiden johdonmukaisuus. Huolettaa.
:LOL:

Tällä palstalla mies on AINA syyllinen. Vaikka naisella on lääkitystä vaativiä mielenterveysongelmia ja ailahteleva mieli, niin hänessä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa eikä syytä.
 
Mies sanoo että välillä haluaa olla yhdessä ja välillä ei. Hänestä tämä on normaalia, mites teistä?
Käytöksessään hyvinkin näkyy jos hänestä tuntuu että ei..
Ehkä se on miehellesi normaalia? Sillä ei kuitenkaan ole mitään väliä. Kysymys kuuluu, mitä sinä haluat? Onko sinulle ok, että kumppanisi toisinaan haluaa olla kanssasi ja toisinaan ei?
 
  • Tykkää
Reactions: .....
En kyllä otse jaksaisi jatkovaa arpomista. Parisuhteessa olennaista on luottamus ja tunne siitä, että kelpaa toiselle ja saa olla oma itsensä toisen kanssa. Jos toinen jokatoinen päivä miettii, että haluanko vai enkö olla yhdessä, niin rankaksi käy.
 
vierailija
Mies sanoo että välillä haluaa olla yhdessä ja välillä ei. Hänestä tämä on normaalia, mites teistä?
Käytöksessään hyvinkin näkyy jos hänestä tuntuu että ei..
Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Miehen voi olla vaikea sitoutua jolloin tarvitsee aikaa, paljon. Ja sitoutumis vaikeudet voi olla heijastusta lapsuudesta, vanhempien suhteesta tai aiemmista suhteista. Eli mieti mitä sinä haluat, jos haluat olla yhdessä niin pidä siitä kiinni, jos mies sanoo että haluaa erota ni niin se sit menee mut jollei erikseen niin sano niin anna olla ja anna hälle aikaa käsitellä suhdetta. Jatkuva jankkaaminen "haluatko nyt olla yhdessä vai et" joka riitatilanteessa ei ainakaan auta yhtään vaan voi luoda "liikaa" painetta, jolloin mies saattaa kokeakkin että hän ei vaan kykene suhteeseen ja luovuttaa täysin vaikka aika voisi opettaa toisin.
 
vierailija
:LOL:

Tällä palstalla mies on AINA syyllinen. Vaikka naisella on lääkitystä vaativiä mielenterveysongelmia ja ailahteleva mieli, niin hänessä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa eikä syytä.
Minulla on terapeutti puolellani ihmettelemässä miehen käytöstä. Ja ollaan piakkoin menossa sinne ihan yhdessä.
Mietin vain kun mies, taas, esitti asian aivan kuin se olisi jotain yleistä ja normaalia ja näin ollen minun tulisi myös vain sietää hänen ailahteleva käytös.
Itseasiassa ongelma taitaa olla siinä että olen itse muuttunut ja nyt mies on joka lähtöön arvostelemassa kun en noin vain hyväksykään kaikkea mitä hän sanoo. Tämän syytöksen hän vähän puolittain itsekin syöksi suustaan. Mutta miksi asia pitäisi ylipäätään lukea jonkun tietyn tahon syyksi? Kai mielipiteitä voi muodostaa ilmankin.

Aika halpamaista nauraa mille tahansa mielenterveys tai muillekaan ongelmille. Taitaa kertoa paljon sinun persoonastasi.

- ap
 

Yhteistyössä