Parturi-kampaajan palkka?

vieras
Riippu siitä oletko tehnyt työtä montako vuotta? Jos vasta valmistunut niin oisko joku alle 1000e? meinaan kampaajien palkat on ihan persiistä! Voin sanoa omasta kokemuksesta! Siksipä toimin nykyään yrittäjänä.
 
kampaaja
olin ajatellut mennä kk-palkalla, mutta katseltuani ja selviteltyäni mahdollista tulevaa palkkaani, taidan palata kuitenkin yrittäjyyteen, saanpahan määrätä itse työaikani ja -määrän, luulenpa että samalla työllä saan enemmän rahaa, sekä aikaa lapselleni :)
 
minä
Ystäväni nostaa yrittäjänä palkkaa itselleen noin 1500e kuussa, ja tekee kyllä aika pitkää päivää. Yrittäjänä kun kuuluu kaikki kulutkin sit itselle, eikä ole paljon varaa pitää ylimääräisiä vapaapäiviä, ettei asiakkaat siirry muualle. Ei se herkkua ole, eikä sillä varsinkaan rikastumaan pääse, ja kun ilta-ajat on ne suosituimmat, ei lapsellekaan varmasti liikaa aikaa pääse jäämään... Valitettavasti!
 
kampaaja
yrittäjänä 1000-3000e kk on aika keskiverto, riippuu tietysti paljon on asiakkaita:) tulot vaihtelevat kuukausittain. ja tuosta pitää maksaa tietysti verot, yellit ym.lulut puhdasta tuloa se ei ole.
Palkka ei ole kovin kummonen vrt.myyjät
 

Yhteistyössä