Pasastar-myyjät, paljonko tienaatte?

  • Viestiketjun aloittaja Sopiiko leipätyöksi
  • Ensimmäinen viesti
Sopiiko leipätyöksi
Mainoksessa sanotaan, että mahdollisuudet on jopa 2000-4000 euroon kuussa, mutta kuinka realistista tämä on? Olen aikuislukion opiskelija ja minimi olisi noin 1000 euroa kuussa. Puhelinmyyntifirmoista kuulee aina kaikenlaista, mutta koska mitään ammattia ei ole niin ei ole myöskään paljon valinnanvaraa...
 
itsekkin ollut..
aatella asiakasta ja sen rahoja ja vaan laskea mitä sun pitää saada myytyä päivässä...

Itse olen ollut eri lehtimyynti firmalla.. niissä on vähän eri palkkauksia ja etuja, et jos sun paikkakunnalla on eri pisteita käy tsekkaan ne, plus tietty itse joudut/pääset haastatteluun missä katotaan onko susta siihen..
 
"Aloittaja"
Siis haastattelussa olen jo käynyt ja päässyt töihin. Työtä olen tehnyt muutaman
päivän ja
itse työstä pidän. Palkkaussysteemi on vain sekava. Puhutaan puhetuntipalkasta, eli läsnäolosta
ei saa ilmeisesti mitään.
Yhdestä puhelimessa puhutusta tunnista saa vain 4 €, mutta en ole varma että nouseeko se myöhemmin.
Päälle tulee provisio (ja?) liikevaihto.
Onko ne sama asia?
 
en tienannut.
Siinä sopimuksessa lukee myös että 4€/puhttu tunti,koskee tunteja joilta 2kauppaa/h tai 60€/h liikevaihto toteutuu.Eli jos oot töissä vaikka 7h päivässä ja saat kaks kauppaa,niin saat siltä päivältä vaan yheltä tunnilta sen 4€.Ja sitte niistä tilauksista pari euroa per tilaus. Jos ei tuu päivässä yhtään kauppaa ei tuu siltä päivältä myös yhtään palkkaa,vaikka tauotta istuisit puhelimessa myymässä...
 
ex työntekijä
Itse olen nyt ongelmissa Vaasan pasastarin kAnssi. Olin kuukauden töissä ja palkkaa odoteltu nyt 2kk eikä luultavastI tule tulemaan. Vittumaista se on ja täyttä huoijjaamista mutta minne nyt 16v osaisi asia viedä. Huoh. ..
 
Oikeuden asialla