Patentex oval

  • Viestiketjun aloittaja puikkonen
  • Ensimmäinen viesti
Vakikäyttäjä
12 kpl paketissa, reilu 11 euroa paketti.

Tietysti vähän sottaa, ja ihme kyllä aluksi kuumotti mutta se lakkasi (!) kun käyttettiin vaan.
Jos on kiire tms. niin kortsut silloin ok, mutta kuinka monen mieskään on kiinnostunut kumin läpi pelaamaan, on tuo sentään paljasta pintaa.. ;)

Eikä pahan hintainen jos ei joka päivä ehdi harrastaa.

Vaatii sen 10 min etukäteen laiton, se on kurja (saattaa into mennä eikä nuo silti ilmaisia ole) mutta siihen tottuu!

Aktin jälkeen ripeästi paperitollo jalkojen väliin niin ei edes sotke ellei ole ollut kovin touhukasta sillä kertaa. Joskus toki mutta entä sitten? Lakanat voi vaihtaa joskus. :D
 
suloinen tyttö tuli
Tässä sellainen käyttäjä, joka oikeinkin käytettynä on saanut hiljattain ihanan, suloisen pienen tytön tyllerön =)
Joten taidan kuulua siihen muutamaan prosenttiin. Tosin tulen muutenkin toooodella helposti raskaaksi =) myös pillereiden aikana kävi näin =)
Hyvin yksilöllistä...
 
kumittelija
Meillä kokeiltu ja tykättiin. Ei aiheuttanut mitään outouksia, eikä enää aamulla valunut, kun pesuttelin kunnolla alapääni. Tosin ei käytetä juuri ovulaatiota ennen tai heti sen jälkeen, koska ehkäisyteho on kondomia heikompi. Mutta jos ehkäisystä huolimatta lapsi päättää tulla tähän maailmaan, niin sitten niin on tarkoitettu.
 
Kertokaas mulle kun muakin kiinnostaa, että miten noita sitten oikein "käytetään oikein"? Meinaan kun nyt ollaan kortsuiltu jo parisen vuotta (mitkään hormoni-ehkäisyt kun ei käy ja uskokaa vaan, kaikkea olen kokeillut) ja kiinnostaisi kokeilla tätäkin vaihtoehtoa.

Millään ei enää kolmatta lasta haluttaisi (ainakaan vielä), muttei olla vielä valmiita sterilisaatioonkaan, joten just tää OIKEA TAPA KÄYTTÄÄ kiinnostaisi...
 
vakikäyttäjä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2006 klo 20:45 vieras kirjoitti:
Kertokaas mulle kun muakin kiinnostaa, että miten noita sitten oikein "käytetään oikein"? Meinaan kun nyt ollaan kortsuiltu jo parisen vuotta (mitkään hormoni-ehkäisyt kun ei käy ja uskokaa vaan, kaikkea olen kokeillut) ja kiinnostaisi kokeilla tätäkin vaihtoehtoa.

Millään ei enää kolmatta lasta haluttaisi (ainakaan vielä), muttei olla vielä valmiita sterilisaatioonkaan, joten just tää OIKEA TAPA KÄYTTÄÄ kiinnostaisi...

Varmaan lähinnä juuri se tuskallinen 10 min kun se pitää etukäteen asettaa... ja keksiä siinä välissä jotain. Tai ainakin pitää se vähemmän innokas osapuoli hereillä. ;)
Ja oliko se tunti vai kaksi, jos oikein muistan, niin jos odottaa "liikaa", sittenkään ei ehkäisytehoa taata.
Ja pitää tunkea SYVÄLLE, siis siihenkin sanoisin niin että ihan vain hyvällä huolellisuudella niin syvälle kuin sen sormella saa, ei tarvitse hakea mitään oksaa avuksi.
Tunnustan... :ashamed: että meilläkin välillä menee helpostikin alle sen 10 minuutin, mutta silloin huolehditaan ettei mies laukea ajoissa. Toisaalta siltikin jo voi raskautua, mutta ilmeisesti puikko on aina silloin ehtinyt jo tarpeeksi liueta, mutta se on voinut olla meillä vain sattumaa. Ja herkimpänä ajankohtana ollaan valppaina kuitenkin toisaalta.
Mutta se odottavan aika on pitkä. Suorastaan kamala. Joko kiinnostus lopahtaa tai sitten ei malta :p mutta itsekuri erityisesti herkempinä päivinä pitää muistaa, niin ei siinä mitään.
=)
 
Jonsered
Mitäpä sitten, kun poistuu apteekin valikoimista? Farmaseutti ja lääkäri sanoivat kyseessä olevan poisto tuotteen. Järjestetäänkö sitten pessaarin/spermisidin joukko nouto Ruotsista? =)
 
Onhan tuota joskus tullut kokeiltua. Vähän alkuun kuumotti, mutta se helpottui kun oli useamman kerran käyttänyt. Se 10min. odotusaika vaan ei ollut kivaa. Joskus halukkaana mutta väsyneenä on ukko nukahtanut sillä aikaa kun minä odotin että 10min. täyttyy :LOL:
Että näinkin voi käydä!
Raskautunut en ole patentexin kanssa. Meillä on kyllä "pillerivauva" ja "kumivauva". Keskimmäinen lapsi sai alkunsa kun "pistettiin tilaus sisään"!
Nyt on hormoonikierukka ja toivotaan ettei se petä! Ei nyt tarvis vielä lisää lapsia! Tosin lekuri sanoikin toisen odotus aikana että taidan olla sitä todella herkästi raskautuvaa mallia! Onhan meillä iso suku. Eli on suvussa muitakin herkästi raskautuvia! Setiä ja tätejä minulla on 17 ja serkkujakin on lähes sata!
No taas mennä ohi aiheen... :D
 
Jonsered
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2006 klo 11:46 säikähdys kirjoitti:
Siis poistuuko Patentex Oval markkinoilta?! Milloin? Ja miksi? Entä tuleeko vastaavia valmisteita tilalle?
En tiedä asiasta enempää, mutta SEKÄ lääkäri ETTÄ farmaseutti sanoivat näin. Liian pieni kysyntä? Tällä kertaa olen ihan mielelläni väärässä, mutta kysy omasta apteekistasi, ehkä siellä tiedetään paremmin.
 
Kokeilunhaluinen
Just ku mie rupeen noista kiinnostumaan,ei ne saa poistua markkinoilta :( Pitääpi kipittää apteekkiin joku päivä kysymään.Mikään hormonaalinen ku ei meikäläiselle sovi,vaihtoehdot on vähissä ku kortsu ei oikeen nappaa kumpaakaan.
 
Jonsered
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 15:23 Kokeilunhaluinen kirjoitti:
Just ku mie rupeen noista kiinnostumaan,ei ne saa poistua markkinoilta :( Pitääpi kipittää apteekkiin joku päivä kysymään.Mikään hormonaalinen ku ei meikäläiselle sovi,vaihtoehdot on vähissä ku kortsu ei oikeen nappaa kumpaakaan.
Tervetuloa kerhoon!! Sopiiko sinulle kierukka? Jos ei, ollaan samassa veneessä. Juuri odottelen, että naapurin täti lähtee taas Ruotsissa käymään ja tuo minulle pessaarin ja spermisidiä. Saas näkee, kuinka käy.
 
säikähdys
Ja juuri kun minä olisin halunnut kokeilla niitä pitkästä aikaa, ja mahdollisesti alkaa käyttämäänkin, koska muunlainen ehkäisy ei oikein sovi. Mutta toisaalta, mikä vika on kondomissa...
 
patentexia Virosta
Ostin Patentex puikkoja huomattavasti halvemmalla Virosta viime kesänä. Itsepalveluapteekista on helppo tehdä puikko-ostoksia, ohjeet paketissa eivät tosin ole suomeksi. Silti ymmärsin sen väh. 10 min vaikutusajan. Lateksiallergiselle hyvä vaihtoehto.
 
mietiskelijä
hei olisi vähän kysyttävää tästä ehkäisypuikosta..
kysymykset saattaa vaikuttaa tyhmiltä mutta haluan olla varma..
eli voiko sitä käyttää vaikka on neitsyt? onko sillä mitään merkitystä?
kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen :)
 
kokeillut
En suosittelis kokeilee suuseksiä, aine haisee ainakin melkoisen pistävältä. Meillä se puikko muuttui lähinnä nesteeksi joka pyrki tulemaan heti penistä ulosvedettäessä nopeasti ulos joten äkkiä paperia... muutoin oli hyvä käyttömukavuus, miestä alussa vähä poltteli mutta helpotti muutamassa kerrassa. Ei ehkä kannata neitsyen kokeilla ehkäisyksi jos ekalla kerralla paikat hieman repeytyy niin saattaa aiheuttaa kenties hirveän kirvelyn.
 

Yhteistyössä