Patriootit tukevat Ilja Janitskinia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Venäläinen patrioottinen media: Natoon sekaantuneet Suomen viranomaiset tahtovat likvidoida Janitskinin
Venäläinen patrioottinen ”Russkaja Narodnaja Liniya” kertoo dosentti Johan Bäckmanin vedonneen Ilja Janitskinin puolesta venäläisiin. Venäjän patriootit kunnioittavat suomalaista patrioottia, joka puolustaa suomalaisia EU:n ja Naton koneistoja vastaan.
10.08.2017 22:32, 8870 lukukertaa

Pyydän kaikkia Venäjän kansalaisia auttamaan Ilja Janitskinia kaikin tavoin”, Johan Bäckmanin kerrotaan vedonneen.

Russkaja Narodnaja Liniya” sanoo MV-lehden olevan hyvin suosittu julkaisu, joka on tämän suosionsa vuoksi vakava uhka Suomen viranomaisille, jotka kehittävät aktiivisesti yhteistyötä sotilasliitto Naton kanssa.


Venäläisessä patrioottisessa mediassa osoitetaan myötätuntoa Ilja Janitskinin puolesta, jonka kamppailua suomalaisena miehenä luonnehditaan urheaksi.

Russkaja Narodnaja Liniya” kertaa pääpiirteittäin poliisin esittämät väitteet Ilja Janitskinia vastaan. Samalla kerrotaan myös se, miten useita kertoja Suomen poliisi hyökkäsi Suomi-Maidania vastaan.

Suomalaiset ihmisoikeusaktivistit uskovat, että Suomen viranomaisten todellinen aikomus on likvidoida Ilja Janitskin. Hän ja hänen julkaisunsa MV-lehti ovat merkittävä este Naton laajenemiselle Suomessa”.

Artikkeli päättyy Johan Bäckmanin vetoomukseen:

”Pyydän kaikkia Venäjän kansalaisia auttamaan ja tukemaan Ilja Janitskinia. Hän on todennäköisesti Andorrassa tai Barcelonassa. Rohkeudessa, viisaudessa ja voimassa tämä mies on uskomaton”.

Venäläiset patriootit kommentoivat sosiaalisessa mediassa tätä artikkelia ja huomauttavat, etteivät ne ole todellisuudessa mitään Suomen viranomaisia, jotka pyrkivät likvidoimaan Iljaa, vaan sitä tahtovat sekäsiköiset hirviöt, torakat ympäri Eurooppaa.

Russkaja Narodnaja Liniya -julkaisun päätöimittaja on vaikutusvaltainen venäläinen patriootti Anatoli Dmitrievich Stepanov, jota on palkittu useilla isänmaallisilla ja ortodoksisilla huomionosoituksilla. Julkaisulla on läheinen suhde Venäjän ortodoksiseen kirkkoon sekä venäläisiin historian tutkijoihin.

Lähde: Russkaja Narodnaja Liniya

T101/MV
toimitus101mv@gmail.com
 
vierailija
Ei mun sukulaisista tai tutuista kukaan tietäs kuka toi on, jos sanoisin nimen. Mulle vasta tällä palstalla on selvis että mikä hemmo tämä on. vaikuttaa vainoharhaselta narkilta, en ymmärrä miksi tuosta vaahdotaan täällä kun jostain suurestakin julkusta.
 
Toinen vierailija
Mikseivät tietäisi? Valtamedia panettelee Iljaa ja MV-lehteä melkein koko ajan.
Olen kysynyt parilta tutulta että tietävätkö mikä on MV-lehti tai kuka on Ilja Janitskin ja kenellekään ei kumpikaan noista sanonut mitään. Täällä palstalla minäkin olen näihin törmännyt, tuskin muuten olisin noista tietoinen. Varsinkin sellainen porukka jotka kuuntelee uutisensa radiosta/tvstä tai lukee vaikka paikallissanomalehtiä, niin tuskin kovin herkästi törmää aiheeseen. Jotkut iltapäivälehdet varmaan saattaa jotain joskus mainita, mutta ainakaan omat tuttuni ei taida iltapäivälehdistä olla kiinnostuneita. Jotkut ei myöskään seuraa miltei ollenkaan uutisia.
 
vierailija
Olen kysynyt parilta tutulta että tietävätkö mikä on MV-lehti tai kuka on Ilja Janitskin ja kenellekään ei kumpikaan noista sanonut mitään. Täällä palstalla minäkin olen näihin törmännyt, tuskin muuten olisin noista tietoinen. Varsinkin sellainen porukka jotka kuuntelee uutisensa radiosta/tvstä tai lukee vaikka paikallissanomalehtiä, niin tuskin kovin herkästi törmää aiheeseen. Jotkut iltapäivälehdet varmaan saattaa jotain joskus mainita, mutta ainakaan omat tuttuni ei taida iltapäivälehdistä olla kiinnostuneita. Jotkut ei myöskään seuraa miltei ollenkaan uutisia.
No luuletko että tämmöiseen tilanteeseen oltais koksaanajauduttu jos IHMISET TAJUAISIVAT OTTAA ITSE ASIOISTA SELVÄÄ?

Mutta ei. Liian kiire, ei kiinosta tai ihan sama ei koske mua periaate on juuri se joka siihe on vienyt.

Me emme arvosta emmekä välitä mistään mitään. Eletään vaan "turvalisessa lintukodossa"

Nykyään JOKAINEN saa tietoa jos etsii.
 
vierailija
Iso osa? Hmm.
99,9% suomalaisista ei tiedä tätä henkilöä. 0.1% ajattelee, että Ilja on kuuluisa, koska elävät mv kuplassa, eivät reaalimaailmassa.
Diggaan Iljan ja lehtensä tekemistä paljastuksista. Esim Suomessa loisivista isisläisistä kaulankatkojista, pedofiileistä, muista rikollisista, filunki- ja rötöstelyvirkamiehistä ja -poliitikoista.

Mutta tuo venäjämielisyys (taitaa diggata Putin-pedofiiliä ja sairaalapommittajaa), ja kaveeraus sekopää-Bäckmanin kanssa on vastenmielinen piirre hänessä
 
vierailija
Ei mun sukulaisista tai tutuista kukaan tietäs kuka toi on, jos sanoisin nimen. Mulle vasta tällä palstalla on selvis että mikä hemmo tämä on. vaikuttaa vainoharhaselta narkilta, en ymmärrä miksi tuosta vaahdotaan täällä kun jostain suurestakin julkusta.
Te vihervassarivaltamedian propagandan kyselemättä nielevät elättekin pää pensaassa, mutta suurin osa suomalaisista ei ole kaltaisianne typeryksiä.
 

Yhteistyössä