Pc raskaustestit

Mulla on nyt menkat 3 päivää myöhässä ja vaikka toivo on jo menetetty niin pakko joka päivä testata ja kaikkiin tulee tosi selkee viivanpaikka ja tässä vaiheessa sekin antaa aina pienen toivon kipinän onko enää mitään testiä joka ei anna noita saakelin viivanpaikkoja?
 
Mä oon raskauskeijulta one step testejä myös tilannut mutta kun on tällänen himotestaaja ja testaaminen pitää alottaa ihan liian ajoissa ni ne ei ainakaan mulla näytä viivaa kun vasta kun menkat olis pitänyt alkaa. Pc näyttää paljon aikasemmin ja siks myös ollu just luottotesti. Tänään taas oikein komea viivanpaikka näky
 
Po
Tein tänään dpo10 pcn liuskan ja siinä testissä oli kaksi viivanpaikkaa jo ennenkuin uitin sitä. Testiajalla tuli haalea viiva jossa selkeästi väriä, nyt kuivuttuaankin näkyy selvästi, mutta on siis haalea. Mutta jos nämä antaakin turhia värillisiä viivoja, niin.. :cry:
 
Mä tein tänään myös taas pcn ja siinäkin oli viivanpaikka jo valmiina näkyvissä ennenkuin edes tein sitä :mad: toivottavasti sulla lähtis kuitenkin viivat tummumaan jos on ollut kuitenkin väriä :love: ei dpo10 vielä mullakaan oo kovin tummia viivoja pc testiin tullu. (y)
 
Toihan on selkeä haamu :love: tollasia mä oon aina saanu suunilleen dpo10-11. Joo kyllä se jäi näkyviin mutta on siis ihan selkeä viivanpaikka.ei mitään väriä. Tein tänään myös eilen tulleita one step raskaus ja ovistestejä. Kp42 siis tänään ja ovistesti himpun vajaa tasavahvat ja r.testissä siinäkin viivanpaikka :mad: tää vielä mulla vielä järjen :confused:
 
Po
No ompa hankala tilanne! (n) Voiko olla mahdollista että ovis oliski jostainsyystä vasta nyt? Voithan pyytää lähetettä myös labraan verikokeisiin, niin näkisi onko hcg noussut? Toivottavasti pian tulee selvyys asiaan!

Oon myös saanut yhdessä raskaudessa dpo 10 ja 11 juuri tuollaiset ihan hailakat, mutta selkeesti näkyvät plussat. Nyt vain aloin miettiä jos pc on alkanut antaa turhia plussia.. tein myös rfsun testin aamulla samasta pissasta ja siihen taas tuli testiajalla viivanpaikka joka näkyy kuvissa, mutta en tiedä onko siinä väriä. Kumpa tännekin pian tulisi selkyys! o_O
 
Mulla siis takana varhainen km rv6. Sen jälkeen olen kyllä saanut ihan täysin negojakin. Nyt vaan aloin uudestaan testaamaan kun ei menkkoja kuulu... tiedän että kierto voi olla nyt sekasin,mutta se ei selitä näitä muita juttuja.
 
Po
Pahoittelut keskenmenosta :(
Meillä myös oli toukokuussa kkm rv 5+6. Eka kierto oli mulle epätyypillisen lyhyt ja seuraava kierto 48 päivää. Tämä kierto näyttää olevan melko normaalin mittainen. Toivottavasti pian selviää mikä teillä on tilanne :love:
 

Yhteistyössä