PCO ja plussa, haamu vai mikä? Pikaista apua kaivataan

Heippa! Kerrompa tässä lyhyesti tarinani, vaikka kirjoittaminen onkin hieman hankalaa koska "paniikista" johtuen tärisen..

Minulla on todettu PCO, enkä ole avomieheni kanssa käyttänyt diagnoosin jälkeen ehkäisyä, koska luomusti raskaaksi tuleminen on lääkärin mukaan epätodennäköistä, eikä minulla tule menkkojakaan ilman Teroluteja. Pari viikkoa sitten huomioin rintani, jotka tulivat araksi (ei niin araksi, että koskeminen sattuisi, mutta juokseminen yms tuntuu). Eilen tein raskaustestin, johon tuli hieman testiajan jälkeen vaalea viiva. En ottanut sitä vakavasti, vaan ajattelin uusia testin tänä aamuna. Nyt tuli selkeästi tummempi, mutta edelleen kontrolliviivaa huomattavasti vaaleampi viiva n. 3min jälkeen testaamisesta ja n. 10min testiajan loppumisen jälkeen se oli edelleen hieman tummunut, mutta ei kontrolliviivan vahvuinen. En ole ikinä saanut haamua raskaustestiin, joten kertokaa rakkaat chättiläiset, voiko PCO aiheuttaa väärän viivan testiin?
 
Kävimpä sitten apteekissa ja tuloksena ClearBluella "raskaana1-2". Onko kellään tietoa, voiko PCO laittaa myös raskaushormooneja liikkeelle ilman syytä? Ovistesteihin olen saanut aina himmeätä, mutta raskaustestiin ei ole tätä ennen tullut mitään jälkeä. Auttakaa joku tietäväinen hädässä olevaa:)
 
SHM
Täällä myös pcolainen ja eka positiivinen testi tehty eilen :) (!). Oman gynen mukaan pco saattaa hidastaa raskaaksituloa mutta ei välttämättä sitä estä. Esim itselläni munasarjat ovat rakkulaiset mutta ovuloin vaikkakin pidemmällä kierrolla. Tsemppiä :)
 
onnea :kiss:
ei pcon pitäisi raskaustestien tuloksiin vaikuttaa! toki jos haalea viiva olisi ollut keskellä kiertoa eli merkkinä ovulaatiosta niin olisi voinut olla väärä tulos. jos digi kuitenkin näyttää 1-2 niin en siihen vaihtoehtoon uskoisi ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
yhdyn anotherin sanoihin. Kyllä mulla se viiva oli oikea viiva, ja nyt se pco-viivanen täyttää jo ensi kuussa 1-vuotta :) Tosin sai alkunsa yhdistelmällä terolut-clomifen mutta ei sen pco:n pitäisi minunkaan tietojen mukaan testituloksia vääristää.
 

Yhteistyössä