Pelastakaa lapset ry:n avustus

mie
Enpäs ole kuullutkaan tuollaisesta, mikä olisi osoitettu pelkästään tavaroihin eikä elintarvikkeisiin. Mitä siinä tarkalleen ottaen lukee? Kuinka suuri summa on kyseessä?
 
No mä sain sen myös viime vuonna ja viimeksi sillä sai ostaa elintarvikkeita,vaippoja sekä vaatteita. Siinä ei lue mitään,kun ne on viety valmiiksi valittuun kauppaan (sai ite valita), mutta siis minulle ja monelle muulle sanottiin, että se on osoitettu lasten vaatteisiin ja kenkiin. Mä sain 200e ja soitin sinne,etttä olisiko voinut esim.100e siitä käyttää ruokaan,kun sitä enemmän tarvitsisi mutta se ei käynyt.50e sain sitten käyttää vaippoihin ja loput otin H&M vaatteisiin ja ajattelin joulun jälkeen alesta ostaa lapsille vaatteita.
 
mie
Aika jännä lahjakortti, mutta ehkäpä tuossa on taka-ajatuksena just se, että perheet saisivat edes joskus niitä uusia vaatteita, erityisesti lapset. Voihan olla, että monissa perheissä ruokarahat laitetaan sitten viinaan ja tupakkaan, jos ruuan saa muualta. Näin pystytään ainakin tuo välttämään...
 
sain
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
jaa, onpas niillä paljon rahaa jaettavana. vispiläkinhän si 300e kun oli neuvolassa narissut kuinka tavarat hajoavat..

saat osaa leluja jos lukee käyttötavaraa
kiitos sulle tiedosta..Me ei olla ennen saatu ni en oikein tiedä miten ja mitä niillä saa ostaa...Ja onko vielä tietoa että jos on esim: Plusaa kortilla alennus tavaraa niin saako kortilla myös niitä tavaroita ostaa eli kerryttääkö pisteitä?
 
No meillä ei ainakaan viinaan mene rahat,kun en käytä ollenkaan :D Mutta voihan se tietty olla mahollista...Ajattelin vaain,että onko kaikilla paikkakunnilla näin että saa vain vaatetta mutta näköjään ei..Niillä vaatteilla kun ei vaan elä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja sain:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
jaa, onpas niillä paljon rahaa jaettavana. vispiläkinhän si 300e kun oli neuvolassa narissut kuinka tavarat hajoavat..

saat osaa leluja jos lukee käyttötavaraa
kiitos sulle tiedosta..Me ei olla ennen saatu ni en oikein tiedä miten ja mitä niillä saa ostaa...Ja onko vielä tietoa että jos on esim: Plusaa kortilla alennus tavaraa niin saako kortilla myös niitä tavaroita ostaa eli kerryttääkö pisteitä?
Täällä oli sillee et jos ole plussakortilla alessa niin sen alen sai,mutta ei kerryttäny pisteitä.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
No meillä ei ainakaan viinaan mene rahat,kun en käytä ollenkaan :D Mutta voihan se tietty olla mahollista...Ajattelin vaain,että onko kaikilla paikkakunnilla näin että saa vain vaatetta mutta näköjään ei..Niillä vaatteilla kun ei vaan elä :/
onko se ihan "tavan" lahjakortti esim. h&m:lle? ajattelin että täältä palstalata varmaan löytyis sille ostaja, ja saisit *vaihdettua* sen ruokarahaan.

mutta voisithan käydä vielä kirkon diakonin luona, hän antais varmaan ruokarahaa/avustuksen. itse olen sieltä suunnattoman avun saanut kerran :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
No meillä ei ainakaan viinaan mene rahat,kun en käytä ollenkaan :D Mutta voihan se tietty olla mahollista...Ajattelin vaain,että onko kaikilla paikkakunnilla näin että saa vain vaatetta mutta näköjään ei..Niillä vaatteilla kun ei vaan elä :/
onko se ihan "tavan" lahjakortti esim. h&m:lle? ajattelin että täältä palstalata varmaan löytyis sille ostaja, ja saisit *vaihdettua* sen ruokarahaan.

mutta voisithan käydä vielä kirkon diakonin luona, hän antais varmaan ruokarahaa/avustuksen. itse olen sieltä suunnattoman avun saanut kerran :)
Ei se varmaan ole ihan tavallinen lahjakortti,koska se työntekijä sieltä sanoi, että hän vie sen valmiiksi sinne H&M ja henkkarit pitää näyttää kun menee ostamaan. Diakonista en saanut jostain syystä mitään, vaikka todellakin tulot pienet (toimeentulotukea saan). Noh,kai tästä joulusta selviää jotenkin, lapset vaan sitä niin odottavat,en minä itsestäni välitä :/
 
Mie sain PELA:lta 150 euron osto-oikeuden K-Supermarkettiin ja 150 euron edestä lahjakortteja Euromarkettiin. Ainoat rajoitukset niissä oli, että tupakkaa ja alkoholia ei saa ostaa niillä. Paprussa jonka sain siinä mukana, luki että niillä Euromarketin seteleillä voi ostaa vaikkapa vaatteita tai leluja. Itse ostin ruokaakin kyllä.
 
no etkö voi hakea sieltä H&M:ltä joululahjoja tuolla rahalla, vaatekerrat joista lapset pitää ja saahan sieltä pikku hömppääkin siihen kaveriksi. MEillä lapset ainakin arvostavat vaatteita jos niissä on vain oikea kuvio :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
jaa, onpas niillä paljon rahaa jaettavana. vispiläkinhän si 300e kun oli neuvolassa narissut kuinka tavarat hajoavat..

saat osaa leluja jos lukee käyttötavaraa
Kaverilta kuulin, ettei oltu ainoita, jotka sai tuon 300e.

Ja minä mitään narissut. :D Noista mainitsin, kun kysyi miten on mennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Eikö tuossa pelastakaa lapset ry:n lahjakortissa ole rajoitusta että se pitäisi käyttää ennen 24.12? ihan mielenkiinnosta kysyn, mll lahjakortissa kun on.
Mulla se K-Supermarketin osto-oikeus piti käyttää joulukuun aikana. Euromarketin lahjakortit oli voimassa 31.12.2009 asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mie sain PELA:lta 150 euron osto-oikeuden K-Supermarkettiin ja 150 euron edestä lahjakortteja Euromarkettiin. Ainoat rajoitukset niissä oli, että tupakkaa ja alkoholia ei saa ostaa niillä. Paprussa jonka sain siinä mukana, luki että niillä Euromarketin seteleillä voi ostaa vaikkapa vaatteita tai leluja. Itse ostin ruokaakin kyllä.
Niin meilläki oli viime vuonna että sai ruoan lisäksi vaatteita ja leluja..Tänä vuonna vain vaatteita/kenkiä :( Aika tyhmästi,koska moni varmaan tarvitsisi ruokaa enemmän.
 
Kimmo Airaksinen
http://www.pelastakaa-lapset.blogspot.fi

varokaa vastuutonta varainkerääjää
Pelastakaa Lapset Ry on huijareitten pesä sillä vain murto-osa Pelastakaa Lapset ry:n hädän ja lasten nimissä tapahtuvasta varainkeruusta ohjautuu itse kohteelle suurimman potin kerää nämä rosvot itse millä rahoittavat huijaritoimintaansa.

Pelastakaa Lapset ry:n toiminta perustuu valehteluun ja mainokseen vaatikaa Pelastakaa Lapset ry:n varainkerääjältä kirjallista dokumenttia keräyksensä tarkoituksesta mitään konkreettista tai rehellistä dokumenttia nämä huijarit eivät pysty esittämään suurin osa asiakirjoista kun on väärennöksiä ja suurta huijausta.

Terve järki sanelee ehdot helpoin tapa edesauttaa tälläisen porukan huijauskierrettä on olla antamasta ropoakaan tälläiselle järjestölle joka ei pysty vakuuttamaan kuinka paljon kerätyistä varoista mihinkin menee.

Pelastakaa Lapset ry:n väittämistä "ihmiskaupoista" 1960 luvun loppupuolella on muu muassa Suomen Yleisradio ja euroopan radioviestimet asettanut ohjelmia esityskieltoihin lisäksi Pelastakaa Lapset ry:stä on vireillä monta rikos- ja vahingonkorvauskannetta niistä myöhemmin infoa

Muistakaa tosiasia Pelastakaa Lapset ry ei todellakaan ole viranomainen vaan aivan tavallinen rekisteröity yhdistys jonka kaupalliset kriteerit eivät enää kestä rikosoikeudellista arviointia

Katso tästä huostaanotot on bisnestä Pelastakaa Lapset ry:n rooli on järjestellä tekaistuja perusteettomia heppoisin eväin perusteltuja huostaanottoja joiden kulut koituu lapsiperheitten kontolle

http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/06/16/lapsibisnesta-ei-valvo-kukaan/201231577/137
 
"Hanski"
Olemme kohdistamassa huhtikuussa tätä informaatioleikettä kaikille niille tyhmille yrittäjille jotka kertovat verkossa että ovat joskus erehtyneet antamaan almun Pelastakaa Lapset Ry:lle pistäkää kirje kiertoon
tosiasioita kun ei voi välttää ja totuuden kanssa on vain opittava elämään kirje tässä

http://www.pelastakaa-lapset.blogspot.fi

Ja katkelma kuin suoraan Pelastakaa Lapset ry:n toimintakertomuksesta

"Mistäpä on pelastakaa lapset tehty mistäpä muusta kuin petoksesta ja valheesta lapsista viis kunhan niillä voi rikostella ja rahastella"
 
Saimi Nuopponen
Eli huijarit ja rikolliset avautuvat itse tätä oli odotettukin

http://www.pelastakaa-lapset.blogspot.fi/

Pelastakaa Lapset Ry on huijareitten pesä sillä vain murto-osa Pelastakaa Lapset ry:n hädän ja lasten nimissä tapahtuvasta varainkeruusta ohjautuu itse kohteelle suurimman potin kerää nämä rosvot itse millä rahoittavat huijaritoimintaansa.

Pelastakaa Lapset ry:n toiminta perustuu valehteluun ja mainokseen vaatikaa Pelastakaa Lapset ry:n varainkerääjältä kirjallista dokumenttia keräyksensä tarkoituksesta mitään konkreettista tai rehellistä dokumenttia nämä huijarit eivät pysty esittämään suurin osa asiakirjoista kun on väärennöksiä ja suurta huijausta.

Terve järki sanelee ehdot helpoin tapa edesauttaa tälläisen porukan huijauskierrettä on olla antamasta ropoakaan tälläiselle järjestölle joka ei pysty vakuuttamaan kuinka paljon kerätyistä varoista mihinkin menee.

Pelastakaa Lapset ry:n väittämistä "ihmiskaupoista" 1960 luvun loppupuolella on muu muassa Suomen Yleisradio ja euroopan radioviestimet asettanut ohjelmia esityskieltoihin lisäksi Pelastakaa Lapset ry:stä on vireillä monta rikos- ja vahingonkorvauskannetta niistä myöhemmin infoa

Muistakaa tosiasia Pelastakaa Lapset ry ei todellakaan ole viranomainen vaan aivan tavallinen rekisteröity yhdistys jonka kaupalliset kriteerit eivät enää kestä rikosoikeudellista arviointia

Katso tästä huostaanotot on bisnestä Pelastakaa Lapset ry:n rooli on järjestellä tekaistuja perusteettomia heppoisin eväin perusteltuja huostaanottoja joiden kulut koituu lapsiperheitten kontolle

http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/06/16/lapsibisnesta-ei-valvo-kukaan/201231577/137
 
vierailija
http://pelastakaalapset.blogspot.fi

Älä anna rahojasi tälläiselle järjestölle




Vain murto-osa Pelastakaa Lapset ry:n hädän ja lasten nimissä tapahtuvasta varainkeruusta ohjautuu itse kohteelle suurimman potin kerää tämä järjestö millä rahoittaa sumutuksensa. Siitä huolimatta ymmärtämättömiä riittää jotka lahjoittavat rahaa tälläiselle yhdistykselle tarkistamassa edes taustoja miten ja mihin rahat ohjautuu klickaa ja lue tästä koko artikkeli esim Pelastakaa lapset ry:n toiminnanjohtajan rosvopalkkio Suomessa niin ymmärrätte mistä tässä artikkelissa kyse...

Autetaan vähän:
Katsokaa tässä näette miten ja mihin lahjoituksenne käytetään tämä kielii paljon ja ainakin kyse ei ole pyyteettömästä auttamisesta vaan kylmäverisestä rosvoamisesta, jos kyse olisi pyyteettömyydestä pelan toiminnanjohtajan palkkio täytyisi olla 10% tuosta

"Hyväntekeväisyysjärjestöjen johtajilla JÄTTIPALKAT??!!
Löysimme vuoden 2009 Hyväntekeväisyysjärjestöjen palkkauksia… Miten voi olla mahdollista että esimerkiksi Sotainvalidien Veljesliiton pääsihteerin Juhani Saaren palkka on 128 346 e ? Tai muidenkin järjestöjen johtajien jättiansiot, tässä faktaa v. 2009 palkoista"
*Pelastakaa Lapset*, Pääsihteeri Hanna Markkula-Kivisilta /€ 74 625,-/

http://mvlehti.net/2014/12/03/hyvantekevaisyysjarjestojen-johtajilla-jattipalkat/

Pelan rahastus on liian läpinäkyvää!!! Pelastakaa lapset on pelkkä taloudellisin intressein toimiva kaupallinen yhdistys joka hutkii ja rahastaa sekä ainakin suomessa harjoittaa rikollista toimintaa.

Lisäksi Pelastakaa Lapset ry:n pötypuheista "ihmiskaupoista" 1960 luvun loppupuolella on muu muassa Suomen Yleisradio ja euroopan radioviestimet asettanut ohjelmia esityskieltoihin.

Muistakaa tosiasia Pelastakaa Lapset ry ei todellakaan ole viranomainen vaan aivan tavallinen rekisteröity yhdistys vaikka toisin niin antaa ymmärtää.

Kuluttaja/yrittäjä älä anna rahaa tälläiseen epämääräiseen toimintaan!

Pelastakaa lapset käyttää Suomessa nyt uutena huijaustensa markkinakielenä slogia "maailmanlaajuinen organisaatio" hahaha mitä sitten vaikka olisi kuun tai marsin laajuinen organisaatio Pelastakaa Lapset ry:n toiminta suomessa on rikollista eikä kestä lähempää tarkastelua
 

Yhteistyössä