peppu vai rinnat?

tyytyväinen valinta
:) rinnat vaiko peppu?no miten olis aivot?korvien välissä kun on kaikki ok.nin ei tartte silloin enää miettiä onko isot tissit vaiko pienet persukset,paksut reidet,sellua siellä,täällä...ho hoijaa.pidän vaimostani,rakastan häntä pienineen rintoineen,muhkuraisella omistetulla pyllyllä ja ihanilla reisillä. niinhän se laulussakin sanotaan et sun ihanat rinnat niin ylväät ja jalat kuin pylväät... :kieh: minä ainakin arvostan naisessa sisäistä kauneutta enemmän kuin ulkoista ja etenkin luonnolisen kauneutta- ei mitään meikin alle piilotettua ihoa,sekä raikasta,joskus hielle ja pullalle tuoksuvaa naista,ei mitään chanel 45:lla sumutettua... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 14:41 tyytyväinen valinta kirjoitti:
:) rinnat vaiko peppu?no miten olis aivot?korvien välissä kun on kaikki ok.nin ei tartte silloin enää miettiä onko isot tissit vaiko pienet persukset,paksut reidet,sellua siellä,täällä...ho hoijaa.pidän vaimostani,rakastan häntä pienineen rintoineen,muhkuraisella omistetulla pyllyllä ja ihanilla reisillä. niinhän se laulussakin sanotaan et sun ihanat rinnat niin ylväät ja jalat kuin pylväät... :kieh: minä ainakin arvostan naisessa sisäistä kauneutta enemmän kuin ulkoista ja etenkin luonnolisen kauneutta- ei mitään meikin alle piilotettua ihoa,sekä raikasta,joskus hielle ja pullalle tuoksuvaa naista,ei mitään chanel 45:lla sumutettua... :p
:LOL: Jotka ei arvosta kun sisäistä kauneutta niin on ittekkin ihan öklön näkösiä :x
 
heh heh
Kysymys: markka vai euro? Eikun mää pidän paljon parempana luottokorttia...Eikös nyt vois jättää vastaamatta kysymykseen jos ei ymmärrä sitä? Jos kysytään kumpi on mielestäsi parempi peppu vai rinnat niin alat jaarittelemaan vaimon aivoista ja arvostuksesta, haloo. t: Ehdottomasti peppumies
 
Mies
Itse rakastan kookkaita rintoja,sellaiset c-kupin tissit isoilla nännipihoilla ja nänneillä ovat mun mielestä kauniit,oikeastaan vähän rivon näköiset... nam nam....
 
men
hmmm...en sanoisi tuohon mitään muutako nännit pitää olla herkullisen näköset,muuten peppu ja rinnat kulkee samalla viivalla.ei ole merkitystä. Kerrompa millä on.....naisen vatsalla..se pitää olla kauniin ruske ja muodokas.
Nami,nami :D
 
Peppumiehiä oon! Mukavan urheilullisen kiinteä, mutta naisellisen muodokas peppu saa viisarin värähtämään.
Tisuista semmoiset terhakat b,c,d kokoiset saa kyllä silmät kiinnitettyä ja sormet syyhyämään kokeilemaan tisuleiden pehmeyttä :p
 

Yhteistyössä