Perjantain gallup: Millainen teini sinä olit?

  • Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
:))
Kiusaaja?
Isottelija?
Kiusattu?
Hyvin empaattinen?
Auttavainen?
Eläinoikeuksien puolustaja?
Kovis?
Herkkis?

MIKÄ!

TAI MILLANEN! KERRO ITSE MAHDOLLISIMMAN MONIPUOLISESTI... :)
 
Minni-hiiri harmaana
Minä olin aika kiltti ja samalla huithapeli. Asuin keskellä ei mitään ja siellä ei juurikaan aktiviteettejä ollut.
Koulussa olin huippuoppilas tekemättä oikeestaan mitään - häsläsin vaan.
Sitten kun pääsin lukioon kaupungin humuun niin kaikki levis käsistä. Ylioppilaaksi kuitenkin pääsin rimaa hipoen.
 
Olin aika rauhallinen. ala-asteen 5lk yläasteen kasiin asti asuttiin espoossa. Olin aika kiltti. En tehny mitää tyhmyyksiä dokannu tms. tupakkaa tietenki piti kokeilla. poikia tietenki "jahdattiin" mitä nyt tavallista teinien touhua se silloi oli.

Muutettiin maalle ja ei se meno oikeestaan muuttunu. Sain uusia kavereita ja meillä oli ne omat jutut. Yhdessä yössä jouduin kasvamaan lähestulkoon aikuiseksi kun perhettä kohtasi onnettomuus ja jouduin isän kanssa paljon huolehtimaan kodin asioista kun äiti ei pystyny. Mulla oli nuorin veli silloin vasta 1,5v.

Kiitosta olen vanhemmilta saanu siitä etten ole aiheuttanu murhetta ja mielipahaa teini-iän kasvukivuissa.
 
"TMV"
Kiltti minäkin, ja hyvin helppo vanhemmilleni. Mulla oli muutama hyvä kaveri, joiden kanssa vietin aikaa (pelailtiin ja juteltiin lähinnä). Muuten olin kotona, luin kirjoja ja kuuntelin musiikkia, kirjoitin jonkin verran itse fiktiota. Koulu oli mulle helppoa ja sain hyviä numeroita, minkä kääntöpuolena olin jossain määrin syrjitty ja koulukiusattu ja minusta tuli hyvin ujo, en luottanut siihen että muut ihmiset voisivat pitää minusta. Lukiossa tämäkin harhaluulo onneksi korjautui, ja sain lisää kavereita ja terveemmän itsetunnon.

Alkoholia tai tupakkaa en käyttänyt, paitsi lukioikäisenä joskus satunnaisen siiderin (jäi aina siihen yhteen). Enkä kiroillut... olin suorastaan liikuttavan kiltti ja naiivi. :)
 
Mie olin kiltti ja rauhallinen, koulukiusattu, mutta kuitenkin jollain tavaa vahva.
Minnuu ei saatu alistettua tai nujerrettua.
Osa aineista kiinosti, osa ei.
Muutama hyvä kaveri toiselta luokalta.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Eläintenoikeuksien puolustaja, vähän punkkarityylinen, en kiusannut ketään koulussa enkä muutenkaan, ei minuakaan kyllä kiusattu. Tykkäsin lukemisesta muttei se ikävä kyllä kohdistunut koulukirjoihin. Koulussa olin tosi hyvä ainekirjoituksessa ja kuviksessa ( kummassakin arvosana 10), bilsassa ja enkussa, muissa sain tosi huonoja numeroita. Olin kauhea koululintsari, angstinen ja maailmantuskaa poteva. Kavereita ei ollut paljoa ja olin ihan liian introvertti että olisin ollut suosittu, mutta en halunnutkaan, mulle riitti ne pari ystävää mitkä mulla oli.
 
ujo, kiusattu lukutoukka. harmaahiiri. vähän outokin, mm. oranssit kolitsihousut kuuluivat lempivaatteisiini ja ensimmäiset meikkikokeilut tein vasta 16-vuotiaana.
18-vuotiaana alkoikin sitten hillitön ryyppääminen & rymäminen pitkin kyliä,
noihin aikohin tyylikin muuttui synkäksi pentagrammi-koruineen & mustine huulipunineen
 
Viimeksi muokattu:
Koulukiusattu
koulukiusattu, heppatyttö,kiltti ja tunnollinen oppilas toki kapinoin äitiä vastaan mutta ei mitään mahdottomuuksia.
Kiusaaminen vaikutti huonoon itsetuntoon(toki siihen vaikutti myös vaikea äiti-suhde) joka ei oikeastaan koskaan ole korjaantunut kunnolla. Tsemppaan edelleen sen kanssa.
 
Lilith Le Nuit
Rauhallinen, ujo, mukava ja kiusattu. Osasin kyllä ilkeyksiä tehdä ja varastaa kaupasta. Tupakoin ja joskus join.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Mie"
Kovis, mutta en missään nimessä kiusaaja, yritin olla kaikille mukava. Välitunnit tosin meni siellä koulun nurkalla röökiä polttaessa ja aika paljon tuli lintsattua, ja eipä tuolla yläasteen päättötodistuksellakaan oikein kehtaa kehuskella, keskiarvo 6.8..
 
Mama the strange
Vähän outo, melko kiltti, melankolinen ja ajoittain jopa masentunut. Huono itsetuntoinen. Kavereita oli kyllä paljonkin.

Myöhemmin sitten repesi homma käsiin, kuvioihin tulivat huumeet yms.
 
"minävaan"
Olin aika koheltaja, kova hauskuuttamaan muita, koulussa vähän koviskin, mutta loppupeleissä tosi kiltti. Mulla oli kiltti kaveripiiri, toisessa tilanteessa olisin voinut olla hankalampi nuori. Tottelin vanhempiani näin jälkeenpäin ajateltuna liiankin hyvin. Alkoholia juotiin silloin tällöin, tupakkaa vain kokeilin. Koulussa oli hyvä/kiitettävä.
 
Olen kuullut, että olin muka kovis. Olin kyllä ihan kaikkea muuta! Olin historiasta kiinnostunut idealisti ja unelmoija, joka rakasti musiikkia ja ystävien kanssa mökkeilyä. Kun muut olivat rilluttelemassa, minä menin iskän kanssa leffavuokraamosta kotipizzan kautta kotiin, ja katselin elokuvia :)

Tai luin parvekkeella kesäauringossa kirjoja.

Koin tietenkin kaikki maailman tuskat, ensirakkauden ehdottomuuden ja kaikkea muuta. Se oli kyllä rankkaa aikaa monestakin syystä, mummi alkoi dementoitua ja äidin alkoholismi paheni. Ei ole ikävä niitä aikoja. Mutta olisimpi tajunnut silloin, että olin tosi nätti :)
 

Yhteistyössä