Perjantain tiskoteekki!

vierailija
hmm tässä ollu vähän down ja up juttui mut mielenkiintoista oli et kun alotan koulun niin sydän sanoi et löydät sieltä yhden ja kas sieltä löytyi yks. olin menossa äikän tunnille ja sit yks nainen sanoi ku kävelin siellä et sä voit istuu mun viereen tuli se fläsri ku forrest gumbissa oli se et tähän. mut merkillistä ol iet jep sydän tunsi kyl heti positiivista energiaa ja voimaa siitä ja joo juteltiin ja ei ongelmaa vaikka varattu pitäisköhän mun nyt vaan kirjoittaa ja kysyy et kahville vaan luottaa niihin positiivisin energioihin aina toisaalta se tarkoittaa että esim metrossa kun tunte niin niin pitäisi vaan uskaltaa mennä jutteleen tässä se ongelma onkin heittäytyä siihen tunteeseen ja mennä vaan ja tehä elämä sillainkin hyväksi aina oikeet energiat joak paikasssa mun sydän on siitä kummalinen et se heiti huomaa ja sit jos negatiivinen nniin tulee sihen se tietty tunne joka imasee ei sillä että vihaisi ntai näin ketään mut ne läheiset on sitten sellasia däämn mut se mua jännittää et elääkö se toinen energioiden maailmassa ja tunteellisena selalsia frendei kyl lisäää :) se alkoi se meillyttäminen ja sit itse tuhoitui se tappoi lennon ja kaiken ja ilo luovuus ja kaikki se katosi kun musta tuli että tunteessa tiedän jo kaiken ja se kosketti jokaista aluetta elämässä tunteessa jo tietää vaikka tunteessa tietää paljnkin ei voi tuuditautua kun silloin se voi olla pelkkää ajatusta eikä oikeaaa tunnetta ah noh sellasta
 
vierailija
Children-hitistä tuttu ysäritähti Robert Miles on kuollut - kollega ilmoitti suru-uutisen Facebookissa
Keskiviikko 10.5.2017 klo 10.43

Iltalialaisen DJ:n Robert Milesin kerrotaan menehtyneen 47-vuoden iässä Ibizalla.

  • Milesin isoin hitti Children julkaistiin vuonna 1995.
  • Italialainen DJ Joe T Vannelli ilmoitti kuolemasta Facebookissaan.
  • Darude laskee Milesin musiikilliseksi vaikuttajakseen.
Huhut italialais-DJ Robert Milesin kuolemasta alkoivat levitä muutama tunti sitten. Syyksi epäillään pitkäaikaista sairautta ja Milesin sanottiin menehtyneen DJ-paratiisssa Ibizalla. Muusikko oli kuollessaan 47-vuotias.

Milesin pitkäaikainen kollega, myös italialainen DJ Joe T Vannelli päivitti varhain tiistai-aamuna omalle viralliselle Facebook-sivuilleen tapauksesta.

- Traagiset uutiset valtavan lahjakkuuden ja aikamme artistin poismenosta saavat minut epäuskoiseksi ja järkyttyneeksi.

Ensimmäisten joukossa asiasta uutisoi italialainen DJ-lehti DJ Mag Italia.

Robert Miles on ollut pioneeri elektronisen musiikin saralla ja raivannut tietä muille tekijöille. Myös Suomen yksi menestyksekkäin DJ Darude tekee kunniaa Milesille Facebookissaan.

- Children oli yksi vaikuttavimmista, ellei vaikuttavin kappale kun aloitin omaa musiikkiuraani. Kiitos inspiraatiosta, kiitos tien näyttämisestä, kiitos rohkeudesta jota en tiennyt tarvitsevani. Lepää rauhassa Robert.


 
9mmm
enkun kuuntelsuta kahta vajaa täyden ja kirjallisesta vähän huonommin :). däämn huomasi nettä kaikkei nvaikeinta ja tylsintä mulle on se että pitää kopsaa jonkun toisen teksti ja modifioida sitä se tylsistyttää ja pitäisi voida luoda omii teorioita niin tulöisi mukavempaa. se kopsailu ei vaan oo mn juttu
 
9mmm
eilinen rauhan fiiliksessä tää meni jsut hyvin :) jännä että se toim itossa fiiliksessä sitten se seuraavassa ei ookkaan täsmälleen sama mut siinä fiiliksessä on se kauneus kun ssiihen tulee se extra joka just tukee niin tulee tunteesta sitten se perfect moment :)
 

Yhteistyössä