Perjantain tiskoteekki!

9mmm
siinähän se oli täyteenee tunteesen kun heittäytyi niin sitähän oli myös vahvasti stoorissa johon sekosi täysin voima ja kaikki ol isiellä mut sitten ne jättimäiset tutneet sai jumiin ja istten se sydän poksahtikin kun meni ylitte ja teki perseet toiselle. se tunne vaan vei kaikkeuden piiriin ja oli hyvä ja kevyt olla mutta sitten sekosi merkityksiin liikaa ja se eka tie unohtui ja mihin sinä tiiminä pääsi joka aloitti sen hulluuden kaikki tapahtui luonnostaan ja sit mä mokasin kaiken alko tekeen vääriä päätöksiä siinä hulluudessa ja jatkuva ristiriita sitten sai laukeamaan kaiken anteeksi se oli hienoo aikaa se lento sluonnossaan. se oli pysyvää ja muut tunteet ei oo kuin hetkiä vain. tällä hetkellä on vain varjo entisestä ja ristiirdat on mukana. eikä sellanen et antaa mennä vaan jotain uupuu ja vasta sitten voi toimii ehkä :)
 
vierailija
pysyvä tunen tuo rauhan sydämmeen ja sitten on muita tunteita kyllä paljonkin ja erilaisai yhteyksiä mut ne jos toimii väärin ei kestä ja ainoostaan oikee tuo sydämmeen voimaan ja oikeien tekeminen ja sitkun menee väärääb niin ainakin mun sydän muuttui tosi heikoksi ja silloin sit ätiesi et oli lentänyt vittu jonnekkin ja antanut vääryyden vaikuttaa sydämmeen tunen sekopää solmu :(
 
9mmm
siis oli tsiigaas iltistä ja sit tuli kesä biisi valinta ja kuuntelin ne kaikki ja heti chisun kohalla tuli sellanen aah ja et tää on hyvä biisi ja rakkautta. hyvin vetää tossa siihen ja pääsee tunteeseen ja soundiin kiinni ainoo miisu siitä kun se soundi nousee liian kovaksi ja on vääränlainen just ku tuudittautuu. mut tosi hyvin alkaa siit 10 sekunnin kohaltta harmi et se pilaa tunnelman se diggin lujuus siinä aina aika ajoin ja se sa toivoon et pääsee siihen kohtaan joka alkaa taas 52 sekan kohalta. kauniit on en kohat :) mut ne kohat on jsut hyviä.
 
9mmm
itse asiassa vasta viime yönä tuli mieleen se että jo hyvin kauan sitten tuli se asia mieleen että kaikki valossa yhden on jäätävä pimeyteen valitse kuka tai sitten se meni niin että se ol ienakko varoitus että niin tulee käymään mä tulkitsen ekan mut oli kolmaskin että sydämemn oli reebutattava ittensä selväksi kaikista tunteista että palautuu eka kaikki tunteet kuolee ja tulee se tunteettomuus joka johtaa tylsyyteen ja tappaa sisällön ja miten valitsee. se on vähänku sellanen nappi et toisesta se flikkaa sitä lamppua vaan hetkeks ja toisesta suunnasta se jää päälle sitä lamppua kannattaa just klikkailla ja puhistaa se niin muistaa taas ku tulee se rauhallisuus ja sit rauhassa klikkailla
 
vierailija
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/oluen-rohkaisema-futisfani-hyokkasi-terroristeja-vastaan-paljain-nyrkein-vastasi-allah-huutoihin-millwall-huudolla/6462118
"Haistakaa v***u, olen Millwallin kannattaja", mies kertoo sanomalehti Independentille.

Hän teki vastahyökkäyksen terroristeja kohti paljain nyrkein, jolloin muut asiakkaat pystyivät pakenemaan.
pakko sanoo et tuli tunteet kylmikset ku luin tän oikee asenne ja hyvä että hengissä. sehän siinä noissa tilanteissa pitäisi vaan isolla lössillä k'äydä kiinni ni ei puukko miehet mahda mitään tuolai vaan ja päihin ja sit lyhty tolppaan
 
9mmm
pakko oli tää tulla kirjoitaan ku meinas taas lähteä väärille teille. ku ntajusin että kirjotin yhdelle kirjeen et lähtiskö se kahville sen päättyneesen blogiin et lähtiskö kahville ja saman tein syttyi valo ja tuli itsevarmuus :D mähän sitä josksu pyysin täällä sekopäismmilläni naimsiin mut sehän oli varattu. se vaan et kaikki hyvä laskeutui heti sen jälkeen päälle ja ei tule jaottelvaa oloa kun väärässä se heti alkaa. sitten heti kun se hyvä olo alkaa niin joo sitten taas mennään ja jep tajusin sen että saatan just ihastua johonkin asiaan joka antaa mietintää ja se sitten saattaa sotkea mieltä. mut tajus sen et heti alkaa hidas kuolema koska se on väärin tehty. kaikki muuttuu kiinnostavaksi aj iloiseksi kun näin tekee se että sillon vaan pitää rauhottua eikä mennä liian vauhdilla meinas taas viedä death.. kerava hmm aika kallis kaupunki d. aatella pysähdyin siellä bissellä kerran koulusta ja siellä 7 e stobe stadi 3-4e ja hyvinkää 5 e mikä siellä keravalal saa asiat maksa niin paljon..
 
vierailija
ja däämn mä rakastan tätä biisiä se on mun fönarissa ja sillonkun eka kertaa tän kuulin niin menin tän tunnelmass kaikkialle ja hekatti mun pyörä ja elämä oli tässä ja näin kaiken tässä tunnelmassa tää on kaunis biisi
 
vierailija
nojoo niinhän se meni mä sanoin jo vuosia sitten et mulle riittä äet sulla on kaikki hyvin ja tuun tsiigaas joskus kuvii jos sammun :) nojoo tää menee vähän ylitte mut tää kuvastaa sitä tunnetta missä olin ja tä äteksti ei tosiaankaan tuu täysin synkassa :)
 

Yhteistyössä