Perjantain tiskoteekki!

9mmm
ei te ette puhu pacin puolesta mita se vihaa ja mita ei talla kertaa ei tuntunut silta enaan ma sorruin siina et tein pahaa yhelle ja niin sortui packikin me kumamtkin lennettiin tunteessa mut omiin ehreisiimme menimme daamn pac loves me. never had friend like me . miten sen sanoisi kumamtkin sortui siihen suunsoittoon liiaksi ja se oli se moka . mutta taa ei oo selitys mutta it was hard to see kaikki ja se johti yhdella tapaa puhtaude nsortumiseen. ma taistelin silloin ja oli etta suojellaan yhdessa ja voima oli luja sorruin vaan etta paasi irti ja meni sisaan. noh toisaalta se etta tupac oli livena loistava ja toiste pain ei komboa mut mitapa siita mentiin ylitse kun ei uskottu ja sorruttiin. mut pac ei mua jata siita ei muut puhu siina tunteessa en talla kertaa tunte4nut hapeaaa toiselal oli toinen ja mulla omani jossa mentiin mettaan ja ajat oli toiset. mut otin sen messiin ja koittihan se potkii mua. niin se oli ma sorruin siihen mielistelyyn ja orjuuteen joka ei ollut mua noh sehan on tuttu stoori ja liskasi en tehnyt niin live kuin taalla oli tunne. hot heads ku pakko keroo siina hetkessakin se tunne ja toisessa elamassa jos olisi ollut niin se olisi anteeksi annettu mut nyt puhun itestani. mun se moka tuomittuna nakemaan ja talla kertaa se olisi muuttunut todeksi mut sokea usko sai mut mokaan silal tavalal etta halusin myos luottaa silmiin siina sanassa. eli en voinnut luottaa siihen tunteeseen vaikka sain kirjoituksen joka oli toista mielta. noh tottakait lopussa sitten jo kuulin jos joku yritti luoda tarinanj samasta etta se on vain pilailua. mutta olin elanyt niin etta se mita lukee on totta siihen vastaaan ja mun olisi pitanyt luottaaa kerran toisin mut se sai mut sotkuseks ja ristiriitaseks. oma moka ja toki kayttaydin huonosti itsekkin live kohtaamisis ku halusin vaan vetaa kannit joka paiva ja olin torkea f anteeksi...

lisaksi halaun kaikilta pyytaa anteeksi etta en saannut sita aikaseksi silloin kun hetki oli jahmetyin paikoilleni ja noh googlasin nimeni ja se tarkoitti baby boy ja sehan ma oon baby boy se tutti lappa sai mut itekkin nauramaan pitkasta aikaa itelle ma jain lahtotelineisiin.

mut jos saisin kaksi pyyntoa yksi me syyaan hyvin ei ajatustakaan mulle et saan viettaa sen perheeena ja syya hyvin sillain et mikaan ei tunnu pahalta ja tokaks ku oon yhes mestas kirjottelen hetken rauhassa ja kattelen aurinkoo ja sen laskuu hmm pacin leffa alkaa 19 ja kaikki herkut ja sit sinne. metsa mika tunteessa kerrottu jo on
 
vierailija
ainiin ja ma sorruin yhdessa valheisiin se riemu mita tunsin viime yona jossa heittaydyin oli etta han saappuu ja valsiee kaike nrakkaudellaan kaiken ja ma sorruin mut sain armon ei saa johdattaa harhaan ketaan muuten tekee pahaa ja ma sain anteeksi sortumiseni ja lankeemiseni.. mut mitapa sita miettimaan nyt laitan hetken tassa musaa . vittu kelatkaa kuinka riemuissani olin jarjestaa paiakt kuntoon. ma sorruin pahaan ja anteeksi kaikki nyt ma tunsin kiitollisuutta ja rauhaa vaik taa vitun paakoppa nyt onkin vitun daijju >D
 
9mmm
hey last one like it was old times se oli niinkuin vittu vaau minne lensi kaikkinensa baby boyy >( kenella on toi lemppari ma saan aina parhaat jotka ei oo varattui siitas saatte ne on varattui ja on aika latteeta koittaa ottaa niita ne on vahan ku kirottui tai sit ees vahan hyvaa good daamn amerinacos ku niilla ei oo hymiot smanlailal ku euroopassa mita sanosin elkaa olko bitchei tukekaa toisianne saatte voiman jep mut sillain etta naatte ja tunnette niin uskotte ja noh rakkaus stoori sitten on sokea.. mut kaikki kerralla voi saada pois tolaltaan kenet tahansa noh ma oon hyva esimerkk iet voi vetaa noloudessa pohjat ni ei tarttee hapee.. tukekaa toisianne ja rakastakaa toisianne ja elakaa yhdessa.. ma hukaksin ne kaikki ja olen sen ansainnut kun en luottanut sokeuteeen . ja hei mita tahan viella. sanoin jo joskus aikoinaan et maailma ekaks ja nainen tokaks mut sit se muuttui taalla ja ne jankutti mut totuus on se eta en mennyt ja odottanut ja tunnen siita hapeaa. mut taa viella etta en edes odottanut sellaista luck en koskaan toivonut perhetta enka mitaan... taalla sain kuitenkin itteni auki ja noh kaikki oli hyvaa ja sitten meni vittu laskiks . noh en oo oikee puhuun siita mita tunne naista kohtaan koska olin lammas siina asiassa ja eii emma syyllista ketaan muutin vaan herkaksi odottmatonta ja sai mut pyorteisiin jotka olin tiedostamatta jo laskenut mut en tata ja siksi mun vitun typera paa jai jumiin ei ole selitys oma nolo moka kaikki se enka syyllista ketaan muuta kuin itteeni. siina vaan tapahtu kaikkee muutakin ja senkin ma mokasin koska millaan muulla ei loppujen lopuksi ollut mitaan merkitysta kuin silla et oisin voinnu elaa prinsessani kaa ja jape sitahan ma en saa mut senmpa takia tunne viekin toiseen ja siina se. ma annoin vittu vaaryyden tulla sydammeeni. mut pysytaan neutraalein se hetki ettei lenna jonnekin ja la luomaan jotain stooria kuten lento itaan mut ei ajatustakaan mihinkaan sen pyydan rauhan yhen hetken vain.
 
9mmm
thas rite mr pac wi meet gain phuk and smile there americans shoulda learn europeans way and but thoose phukin keyboard language fixed and sell good ones and smile face again heh good daamn muthaphukkas smile again .... nojjaa viddu ma sain sen voimakkuuden hetkeks aaneeni its like dying lion ja kuolinhan ma sina iltana kun hoin harhaa toiselle se joka oli vaara tunne ja silti loukkasin mut jotenkin on silti taas siistia vahan huutaa houumm niinku ne leijonat morahtelee smiely again . koska piikki on anneettava its midle dont shook u hands like udid last time phuki8n wink eyu here again heh dont miss or i curse u noniin hetki tassa alkaa olla lopuillaaan viella joku kaunis biisi laitettava
 
9mmm
anteeksi kaikki ma vitun torvi sorruin vaariin tunteisiin noh en jaksa enaan s wordia sanoo sua ma aina puolustin ja aiheutin pahaaa. kaikkea ei voi anteeksi antaa mut se on reality. siispa kuunellaan kauneutta jossa tunne on purkissa viella kerran. se on janna juttu et lopussa tajuu parhaiten ja vittu sitkun rauhotuin ja olin ilman tietokonetta niin vittu et mun paa sauhus ja kavia kaikki lapitte and it wasent pretty. mua alko vituttaa siina se vaa netta lsita oli loputon kavinhan ma sen lapitte ja vastailin mut se jankutus vie hermot pls antkaa rauha sille. tiedan jo. vittu et oli monta asiaa missa olin mennyt vaaraaan. nojoo ei selitella anteeksi pyydan ja pyydetty jo its my fault no else. nyt ei tarvii enaan sita kasitella ja sita syytosta no moore
 
9mmm

i pick the wrong feeeling mut siita kirjotan vaan tytolleni. pitakaa huoli toisitanne et ku kerran loin grigorist yhes kirjassa ja se sano ai vittu minka natsi sian paa teki mulle nyt grigori menee suuren mureheen kanssa taivaisiin tietamatta
 
9mmm
tukekaa toinen toisianne ja olette voimassa vahvoi olette rehellinen ja syva luotaava kansa joka tutkii ja tuntee hapeaa vaaryydessa rakastakaa toine ntoisianne riidoista huolimatta ja olkaa aina ja ikuisesti yhdessa silloin olette uhkia vastaan voimassa voimakkaita eparoinnin hetkilla auttakaa sen ylitse auttakaa elkaa sattiko ja toine nsaa voiman ja paasee ylitse noh ma feilasin tahan se typeryyden virnistys.. mutta elkaa sattiko ymmartakaa etta jokaisella on pelot ja se voi vieda monta kertaa juu ei tarvii mun oli fatale ja emam sita voi katua ma sain taalla niin paljon teiltita rakkaudessa etta ole nkiitollinen siita. good running vai miten se meni . auttakaa uudestaan ja uudestaan vaikka hermot menisi tietyissa asioissa jankkaus on paikallaan nyt ymmarran sen loppujen lopuksi valinta on yksin sinun. mun pelkoni oli kohtalokas ja douh hartvinainen ku olio se telkkari ohjlema missa nyt oli pelkoi ja ahtaan paikan kammo ni mun oli vaan harvinainen ja noh ehka promile karsii siit emma nyt suoraan pelkaa mut se sai mun tunteet sekasin liikaa ja tein vaartin ku oli se rauha enka jaannyt niihin kiitos kuitenkin kaikesta teille te teitte parhaanne
 
9mmm
ja juu olkaa vaan kohta ohitte vittuako jankkaatte sehan se puolue parlmantissa on jos ette yhdsity niin aina vaan jankkaatte . mut tanaan ma kirjotan enka valita negatiivisesta huomenna neutraalia se kait on ok kun kuitenkin selitin kaiken miten saada onni enka vaatinut mitaan nyt pyydan sita etta saan vetaa vikan kunnolla ilman vitun lukkoi mihkaan suuntaan. koska kaikki me ollaan tehty vaarin elamassa juu ma sorruin siihene et en ottanut mitaan mut mita vittu sitten ma nautin siit ajasta eniten joten vittu ku lahetaan ni lahetaan sitten mut tanaan ma laitan musaa ja elan hetkee .. tuli mieleen se kuolemaantuomittu joka paas ulos kalliolle ja sai elaa siella yhen paivan ja kiitti vartjoita et sai elaa sina hetkena enemman ku koskaan elamansa aikana joten ma oon se joka sillon aikoinaan tuli tanne se oli vitun siistii ku aukesi yks ilon paiva... sitten olette yhdessa tai ette ole ja kuolette eripuraan ja siihen et akikki on paskaaa se on teidan valinta mulla omani. lisaksi huomauttaisin etta tein akikki tyoni ja huomasi netta olin tylsistynyt et kaiken olisi pitanyt menna niinkuin ekalla kerrallakin ok vahan eri tavalla mutta ma vittu mokasin mita mutua haluat. tanaan rauhassa huomenna valhallassa
 
9mmmm
taa on vika mut sananen viella te eneklit luotitte muhun ja ma sitten olin paha enka se mit apuhuin noh joo olin ma sille yhelle sama se . sit yks laitto taas tuki sanan mullek nimettomanana ja taas lahin lentoon noh ma tein vaarin anteeksi annoit rakkautta ja ma kaytin sen vaaryyteen mut ootte te enkeleita ma en vaan osannut ja annoin syovan paassani sotkee sen siis henkisen syovan noh niin nyt voi sulkee
 
9mmm
synnin palkka
sorruin kaikessa vaaryyteen harhoihin pirun valtaan mina jouduin piru houkutteli minut syntiin ja pahaan rienaukseen korulauseissiin ja vaariin olettamuksiin ylnesin itseani korkeammaksi ja vaivuin transsii joka oli pirun luomaa hukkasin kaiken uskon isaani ja johdatukseen eparoin koska tunsin jaakylmaa rinnassani en tiennyt sita mutta olin taysin syntinen olen rienannut ajatuksillani tehnyt paljon vaaraa ja helvetti se on minne joudun voi minua kurjaa ja raukkaa harhakuvani vei minut vaaraan ja olen piru tein pahaa ja rikoin taivaan isan tahtoa vastaan syntini on suunnaton ja olen alinta pohjasakkaa pirun aani ja se etta annoin pirulle vallan teki minusta vaaryyden kannattajan ja viimehetkellakin heittaydyin väärään valtaan. väärintekijä joutuu tuomiolle ja se palaa johdalltelin väärään ja synnin palkka on kirous joka kohtaa väärin tekijää niin maanpäällä kuin ajan ja paikan tuolla puolen. minä joka olen tehnyt kaikkein väärin on tuomioni tullut ja kaduttava. pahan ja väärin tekijää kohtaan se jää kaikki hänen korkeutensa armoon. minä en ole armoitettu katsomaan häntä ylöspäin minä kadun syntejäni loppuelämäni harhauduin ja se nopea olisi ollut liian helppo tie. ja koska minä puhuin ja puhuin väärällä suulla hänestä mutta en aina jokainen itse tietää oikean ja väärän siihen minä en puutu koska itse hukuin väärään. minä tunsin kylmyyden rinnassani ja lauloin ylistystä vaikka en sitä saannut thedä. minä en tästä kerro mutta minä olen alin .ja anteeksi antoa minä anon sillä helvettiä minä pelkään enkä halua sinne mutta jos sinne joudun anon armoa hanen korkeudeltaan edes mahdollisuudesta edes joskus mahdollisuutta nousta ylös sieltä... jos minun on sinne mentävä toivon että joskus pääsen sinun valtakuntaasi mitään muuta en toivo niin kovasti kuin sitä mahdollisuutta. se on minun ainoa toiveeni anteeksi isä sorruin pahaan aina ja tapahtukoon sinun tahtosi niin maanpäällä kuin taivaisssa.
 

Yhteistyössä