Perjantain tiskoteekki!

En yritä muuttaa sinua - ja miten se edes onnistuisi?

Mutta tottakai olen suvaitsevainen, suvaitsen esim. kissoja, vaikka koirista en pidäkään.
Wauuuu mä niin rakastan kissoja!!
Tosin rakastan kyllä koiriakin, rodusta riippumatta!
Niin ja hevosia, lampaita, kaneja, vuohia, lehmiä, poneja, hirviä, peuroja jne jne jne...miehetkin on ihan ookoo..kai, jotkut...joskus..
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Wauuuu mä niin rakastan kissoja!!
Tosin rakastan kyllä koiriakin, rodusta riippumatta!
Niin ja hevosia, lampaita, kaneja, vuohia, lehmiä, poneja, hirviä, peuroja jne jne jne...miehetkin on ihan ookoo..kai, jotkut...joskus..
Mahtava tuo kuva :love:

Minä tosiaankaan en oikein siedä koiria - siihen taitaa olla syitä lapsuudesta ja teini-iältä, en oikein pitänyt puruleluna olemisesta. Lisäksi koirilta puuttuu kissojen oma tahto ja itsenäisyys - se sama, mitä naisissakin arvostan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mahtava tuo kuva :love:

Minä tosiaankaan en oikein siedä koiria - siihen taitaa olla syitä lapsuudesta ja teini-iältä, en oikein pitänyt puruleluna olemisesta. Lisäksi koirilta puuttuu kissojen oma tahto ja itsenäisyys - se sama, mitä naisissakin arvostan ;)
Ompa harmi kun et tutustunut mun edesmenneeseen shelttiin nro 1 ja teini aikojeni colliehen...olisivat molemmat muuttaneet sun mielen hetkessä:love::love:
Rakastan eläimessä kuin eläimessä juurikin niiden omaa tahtoa:love::love:

Niin ja kuva kuvaa aika paljon mun luonnetta tuossa mielentilassa:LOL::ROFLMAO::oops:
Mulla muuten kesti kanssa aikansa tykätä koirista, koska lapsena puras yks metästys koira aika ilkeesti(n)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä