Pervointa mitä olet tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja Apapap
  • Ensimmäinen viesti
"Annuli"
Olen epäpervo mielestäni, mutta perusjuttuja: anaaliseksiä, sitomisleikkejä, kerran ex-tempore kimppakivaa.
En laske kovin pervoiksi siis. Ja pääosin mennään nykyisen miehen kanssa vaan sillä tasolla, että puhutaan tuhmia.

Nettiseksiä (ei kuvia) ja puhelinseksiä tuntemattomien kanssa kans oli joskus aika kauan sitte.
 
"Ira"
En tiiä mutta mitä te ootte tästä mieltä. Tuli tosta Ranen sormiraiskauksesta mieleen. Kauan sitten yksis bileis oli muija, joka poras koko ajan että poikaystävä oli jättänyt. Sitä pani niissä bileissä illan aikana vähintään 5-6 jätkää. Suurin osa panoista tapahtu vessassa. No lopulta se sammu sinne vessaan ja joku näistä jätkistä jotka oli panneet sitä kävi vielä kerran panemassa tätä tyttöä joka oli siis tossa vaiheessa tajuton.

Eli raiskas? No eipä tyttö syytteitä nostanut... voitte kuvitella mimmonen maine sillä oli.

Siis tää juttu on oikeesti totta ja kertoo kyllö että tytö voi olla tosi itsetuhoisia ja suorastaan kerjätä ikävyyksiä. Mikä olisi ollut oikee tuomio tuolle känniselle pojalla (poika oli 18v tytö 16-17v).?
 
"Rane"
[QUOTE="una";24659792]seliseli. yhtälailla raiskaus ja seksuaalinen hyväksikäyttö vaikka sun idioottiporukoissa olisinkin ollut tapana raiskata tyttöjä yleisemminkin. vittu et tollasset runkkarit saa mut näkee punasta. ja sit viel yrität selitellä käytöstäs??!! ootko oikeesti jotenki vajaa?[/QUOTE]

En oo vajaa. Tai riippuu mistä kattoo. Tämmönen on suht. yleistä sitäpaitti, tietty tein vähän kummia pervotemppuja kännispäissäni sitten.

Kyllä mä tiedän, että kaikenmaailman festareilla on jätkät roudanneet sammumispisteessä olevia typyjä telttaan. Olis ne antanut jokatapauksessa, joskus ehtii sammuu ennen, joskus ei. Ihan turhaa jeesustelua.

Muistan aina yläasteen luokkaretkellä kun tuhmat tytö lähti salaa liikenteeseen (oltiin siis laivalla niinkuin ennen vanhaa). Idea oli se, että ei ota rahaa mukaan jos joku laittaa tyrmäystippoja. Tytöillä oli sitten vaan vähät vaatteet päällä... miehet tarjos drinksut. En sitten tiä miten tytöillä meni... Semmosia ne tytöt on.
 
"una"
Jaa. No onkos tämä raiskaus: Kerran yhden tutun naisen kanssa oli aina peliä ja kerran pyysin lupaa tulla sen kotiin yöks. Se ei halunnu. Tai halus, mut you know. No sit se sano, että ok, mutta vaan nukutaan...

No niihän me sit tehtiin, mutta jossain vaiheessa yöllä heräsin ja aloin lähennellä ja sormet meni sitten alapäähän ja näin. Jotain se sano, että "emmä voi, emmä voi", mutta niin vaan panin sitä. Hanttiin ei pistänyt.

Aamulla sitten lisää ja paljon, mutta mitäs tosta mieltä.
no ei toi taas ei oo raiskaus. koska voihan sitä sanoa että "en voi en voi" tms mutta kai sitä nyt (toivottavasti) tunnistaa onko likka tosissaan vai ei.

mutta jos tyttö on tiedottomassa tilassa ja panet: se on raiskaus eikä se siitä muuksi muutu.-
 
Entinen-panomies
Mutta oikeesti... Halut ne on miehellä kovat ja jos seksuaalisesti todella vetävä nainen ottaa miehen sänkyynsä (molemmat tukevassa humalassa) nukkumaan, niin onhan se nyt melko varmaa, että mitä siitä seuraa. Jälkikäteen tytöltä kysyin, että ajatteliko se että me harrastetaan seksiä. Se sanoi, että ei ajatellut. Ajatteli oikeesti, että nukun sen yön siinä ja aamulla lähden.

Huh huh, aikamoista...
 
"vieras"
[QUOTE="Rane";24659874]Kyllä mä tiedän, että kaikenmaailman festareilla on jätkät roudanneet sammumispisteessä olevia typyjä telttaan. Olis ne antanut jokatapauksessa, joskus ehtii sammuu ennen, joskus ei. [/QUOTE]

Niinpä.:D
 
"Rane"
Nii. Minä en osaa tota homma katua kun kyseessä oli kumminkin semmonen cockteaser-muija että oksat pois. Olin kuiteskin silleen kiltti sitä tyttöö kohtaan, että en kellekkään muulle kertonu mitään kuin sille isännälle. Joten ei menny tytön maine.
 
oioioio
Ihan turha selittää omaa rikollista käyttäytymistä sillä että se on yleistä, se ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää. Et sä huoraakaan saa mennä raiskaamaan, vaikka se nussii työkseen. Tuo kielii arvostuksen puutteest, ihmisiä, naisia ja tuota tyttöä kohtaan. Usein tytöt, jotka ajautuvat tuollaisiin tilanteisiin voivat huonosti jo ennestään, ovat ehkä lapsena olleet insestin uhreja ja ajattelemattomat itsekkäät omaa etua tavoittelevat pojat ja miehet sitten käyttävät näitä jo ennestään hyväksikäytettyjä tyttöjä hyväkseen.

Toivon sydämeni pohjasta, että tuollakin raiskatulla ja hyväksikäytetyllä tytöllä on nykyään asiat hyvin ja toivon, että hän pystyy asettamaan muille ihmisille rajat tänä päivänä niin, ettei kusipäät riko niitä enää.
 
hyi!
[QUOTE="Rane";24659763]No enpäs raiskannut! Ja ehkä vähän käytin seksuaalisesti hyväksi, mutta toisaalta olin sillon tosi nuori, kännissä ja teinipojan panetus. Ei siinä paljoo vaihtoehtoja oo ku hyvönnäkönen typykkä makaa sängyssä minihame ylhäällä ja pillu pullottaa kutsuvasti.

Olin alaikäinen ja täst on aikaa yli 20v joten en oo enää missään vastuussa. Ennen tuommonen oli sitäpaitti suht. yleistä eikä siitä nostettu porua. Minkä sitä haluilleen voi.

Ja en kumminkaan ruvennu panee vaikka mieli teki. Osasyy oli kyl se, että pelkäsin että ehkä se herää tai että se tulee raskaaks. Jotain sentään päässä liikku sillonkin.

Sillon kyl aattelin, että jos muija herää kun sormetan, niin ehkä se vaan innostuu ja voidaan olla ihan aidosti tekemisis silleen. Omalla tavallaan toi ruiskiminen oli kosto.[/QUOTE]

Kumpa kuolisit.
 
hyi!
[QUOTE="Rane";24659987]Nii. Minä en osaa tota homma katua kun kyseessä oli kumminkin semmonen cockteaser-muija että oksat pois. Olin kuiteskin silleen kiltti sitä tyttöö kohtaan, että en kellekkään muulle kertonu mitään kuin sille isännälle. Joten ei menny tytön maine.[/QUOTE]

Olet paha ihminen.
 

Yhteistyössä