Pervointa mitä olet tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja Apapap
  • Ensimmäinen viesti
"hiili"
Ihan turha selittää omaa rikollista käyttäytymistä sillä että se on yleistä, se ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää. Et sä huoraakaan saa mennä raiskaamaan, vaikka se nussii työkseen. Tuo kielii arvostuksen puutteest, ihmisiä, naisia ja tuota tyttöä kohtaan. Usein tytöt, jotka ajautuvat tuollaisiin tilanteisiin voivat huonosti jo ennestään, ovat ehkä lapsena olleet insestin uhreja ja ajattelemattomat itsekkäät omaa etua tavoittelevat pojat ja miehet sitten käyttävät näitä jo ennestään hyväksikäytettyjä tyttöjä hyväkseen.

Toivon sydämeni pohjasta, että tuollakin raiskatulla ja hyväksikäytetyllä tytöllä on nykyään asiat hyvin ja toivon, että hän pystyy asettamaan muille ihmisille rajat tänä päivänä niin, ettei kusipäät riko niitä enää.
Oon täysin samaa mieltä. Omituista miten miehet tässäkään ketjussa ei tätä asiaa tajua. Surullista, mutta kertoo niin paljon tästä maailmasta. :(
 
Huoh..
[QUOTE="Rane";24659763]No enpäs raiskannut! Ja ehkä vähän käytin seksuaalisesti hyväksi, mutta toisaalta olin sillon tosi nuori, kännissä ja teinipojan panetus. Ei siinä paljoo vaihtoehtoja oo ku hyvönnäkönen typykkä makaa sängyssä minihame ylhäällä ja pillu pullottaa kutsuvasti.

Olin alaikäinen ja täst on aikaa yli 20v joten en oo enää missään vastuussa. Ennen tuommonen oli sitäpaitti suht. yleistä eikä siitä nostettu porua. Minkä sitä haluilleen voi.

Ja en kumminkaan ruvennu panee vaikka mieli teki. Osasyy oli kyl se, että pelkäsin että ehkä se herää tai että se tulee raskaaks. Jotain sentään päässä liikku sillonkin.

Sillon kyl aattelin, että jos muija herää kun sormetan, niin ehkä se vaan innostuu ja voidaan olla ihan aidosti tekemisis silleen. Omalla tavallaan toi ruiskiminen oli kosto.[/QUOTE]

Toivottavasti sua pannaan joskus kunnolla perseeseen, ku oot sammunu..
 
sjsjsjs
Tässä nyt esim. Rane vastasi alkuperäisen kysymykseen ja kukkahattutädit ulvoo kun vastaukset eivät miellytäkään.

Rane teki väärin, sehä o selevä mut vastasi vaan kysymykseen.
 
"Rane"
Pakko muuten sanoo, että se on suht.yleistä miesten keskeistä pilailua, että jos on sammunui ni veetään housut alas ja työnntetään vaikka makkara perseeseen. Siis lenkkimakkara tms. ja kaadetaan jugurttia tms. perseen päälle. On siinä sit nauramista ku velikulta herää. Ja ei kukaan mies oo poraamassa että voi voi voi....

Ei se ny oo maailman suurin ihme jos joku työntää lihaa sisään. Etenkään naiselle, koska naiset kummiskin on ihan luonnostaan semmoseksi tehty että semmosta tapahtuu. Miestä ei. Silti miehet ei poraa.

Ja emmä mitään raiskauksia hyväksykkää, että hiukan vois miettii mistä syyttelee. Ja oisin tätä samaa mieltä, vaikka tota juttua ei mun nuoruudes olis tapahtunut.
 
hyi!
[QUOTE="Rane";24660274]Pakko muuten sanoo, että se on suht.yleistä miesten keskeistä pilailua, että jos on sammunui ni veetään housut alas ja työnntetään vaikka makkara perseeseen. Siis lenkkimakkara tms. ja kaadetaan jugurttia tms. perseen päälle. On siinä sit nauramista ku velikulta herää. Ja ei kukaan mies oo poraamassa että voi voi voi....

Ei se ny oo maailman suurin ihme jos joku työntää lihaa sisään. Etenkään naiselle, koska naiset kummiskin on ihan luonnostaan semmoseksi tehty että semmosta tapahtuu. Miestä ei. Silti miehet ei poraa.

Ja emmä mitään raiskauksia hyväksykkää, että hiukan vois miettii mistä syyttelee. Ja oisin tätä samaa mieltä, vaikka tota juttua ei mun nuoruudes olis tapahtunut.[/QUOTE]

Toivon sulle pelkkää pahaa, vilpittömästi.
 
"Rane"
Tässä nyt esim. Rane vastasi alkuperäisen kysymykseen ja kukkahattutädit ulvoo kun vastaukset eivät miellytäkään.

Rane teki väärin, sehä o selevä mut vastasi vaan kysymykseen.
Nii tein kai väärin, mut lieventävien haarojen ollessa levällään... tai jotai... Kunpa tietäsitte, että aika moni mies on tehny pahempaakin ja kaikki ainakin haaveillu tekevänsä. Ettepä te tiedäkkään mitä ne teiän kullannuput on tehny.

Ja sen voin sanoo, että autojannut tekee tommosta känniinjuottamista ja sitten sammuneen tai sekavan panemista koko ajan. Ja kyllä ne tytöt tietää mikä on homman nimi.
 
hyi!
[QUOTE="Rane";24660297]Nii tein kai väärin, mut lieventävien haarojen ollessa levällään... tai jotai... Kunpa tietäsitte, että aika moni mies on tehny pahempaakin ja kaikki ainakin haaveillu tekevänsä. Ettepä te tiedäkkään mitä ne teiän kullannuput on tehny.

Ja sen voin sanoo, että autojannut tekee tommosta känniinjuottamista ja sitten sammuneen tai sekavan panemista koko ajan. Ja kyllä ne tytöt tietää mikä on homman nimi.[/QUOTE]

Ehkä pitäisi tehdä susta ilmoitus. Poliisit saa IP:n perusteella tietää, kuka sä olet. Ja sitten joudut vankilaan. Olethan jo kirjottanut tunnustuksenkin.
 
"Rane"
Toivon sulle pelkkää pahaa, vilpittömästi.
Vois joku toinen mies kertoo, että ei nää mun kertomat jutut nyt niin uskomattomia ole. Siis joku muu kuin nää palstan peruspehmot jees-jees-míehet. Mut ei ne taida tänne eksyy...

Heh, taisinpa sohasta muurahaispesää. Jännä kyl huomata, että naiset ei oo tehny mitään pervoo tai sitten ei uskalla kirjottaa. Ite kyllä tavannu melko pervojakin naisia.

No kaipa mä jätän tän. Uskokaa sitten vaan et oon joku sairas yksittäistapaus... hoh hoh sanon mä.
 
hyi!
[QUOTE="Rane";24660321]Vois joku toinen mies kertoo, että ei nää mun kertomat jutut nyt niin uskomattomia ole. Siis joku muu kuin nää palstan peruspehmot jees-jees-míehet. Mut ei ne taida tänne eksyy...

Heh, taisinpa sohasta muurahaispesää. Jännä kyl huomata, että naiset ei oo tehny mitään pervoo tai sitten ei uskalla kirjottaa. Ite kyllä tavannu melko pervojakin naisia.

No kaipa mä jätän tän. Uskokaa sitten vaan et oon joku sairas yksittäistapaus... hoh hoh sanon mä.[/QUOTE]

Sinä olet sairas, etkä ansaitse edes ihmisarvoa.
 
näin
No pervoa tai ei, mut nuoruudessa harrastin usein seksiä julkisilla paikoilla ja bilekämpissä niin että muut tietää, mutta ei näe.

Oikeesti pervo juttu oli, kun puolituttu mies sormetti mua baaritiskillä, siitä sitten ilta jatkui myöhemmin ihan kunnon panollakin.
 
oioioio
Rane taitaakin olla pelkkä trolli, mutta siltä varalta että et ole, suosittelen sinua harjoittelemaan empatiaa. Se on ihmisten välisessä kanssakäymisessä erittäin hyödyllinen väline. Googleta siitä lisää, kokemuksesi osoittavat, ettei sinulla ole juuri kosketusta tuohon ihmisen tunne-elämän alueeseen.

Nuorempana tuli pyörittyä lyhyen aikaa tuollasessa Rane-tyyppisessä porukassa - juntteja jokainen. Onneksi tajusin, että olen juntteja parempi ja onnistuin irrottautumaan noista yhteiskunnan pohjasakkaan kuuluineista ihmisistä. Koulutus ja terveet ihmissuhteet ovat antaneet minulle aivan uudenlaista perspektiiviä tapaani nähdä tämä maailma. Toisenlaisiakin ihmisiä on onneksi olemassa :)
 
"Rane"
Tuo nyt oli sellainen juttu jonka kuvittelin kaikkien hyväksyvän. Enpä kerro enempää mitä muuta olen tehnyt, että kukkahatut eivät saa slaagia.
Senhän takia tytöt ryyppäävät, että uskaltaisivat nussia ventovierastakin. Sen verran voin sanoa, että olen melkoisen antelias viinan tarjoilija.
Olen edelleenkin sitä mieltä, että sitä mitä ei tiedä, niin se ei voi vahingoittaa tai olla rikos, ellei raskaaksi saata.
Montaa olen nusutellut niin, että ovat sammuneet kesken kaiken, harvemmin toisinpäin, että olisivat heränneet. Juotan viinan aina raakana, niin tepsii.

Jätkille saa tehdä mitä vain, koska he kyllä tietävät, että mitä sammuneille tehdään meidän porukassa. Ja kuvat nettiin tähän tyyliin http://2.media.collegehumor.cvcdn.com/1/4/collegehumor.bd581fc18b3a3b7a322803748ecbbae5.jpg
Kaikilla on hauskaa, paitsi teillä vitun tosikoilla! Katsokaa nyt noiden tyttöjen ilmeitä!
Tuossa kun vielä olisi makkara perseessä pystyssä, niin olisi täydellinen pila!
Tämä muuten tehdään vielä jollekin. Ongelmaksi vain taitaa tulla selvän kuskin puute. Kannetaan kaveri ainakin sohvalla festarialueen keskelle.
 
vapaaehtoinen
Cockteaser, sellainen kai olin. Minulla oli 3 vuotta vanhempi ystävä joka otti minut aina mukaansa vanhempien porukkaan. Olin ikäistäni paljon vanhemman näköinen 12-vuotias, kun aloin seurustella 18 täyttäneen pojan kanssa. Oli niin hienoa istua auton kyydissä, kantaa kavereille röökiä ja kaljaa, olihan mulla hakija. Onni loppui lyhyeen, kun porukkassa istuttiin iltaa ja join itseni sammuksiin. Poika raiskasi minut, nätin neitsyen pikkulutkan, kavereidensa nähden. En ollut toistuvista yrityksistä huolimatta "antanut", joten kaveri käytti tilaisuutensa hyväkseen. Hän jätti minut seuraavana aamuna. Sain aikamoisen maineen ja entistä mielenkiintoiseman kaveripiirin.
En tietenkään kertonut asiasta kenellekkään aikuiselle, olisinhan samalla kertonut käyttäväni viinaa ja röökiä. Vanhempi kaverini haki minulle katumuspillerin omilla nimillään ja istui koulupsygologin juttusilla puolestani.
Seuraavaksi kuvioon tuli minua 10-vuotta vanhempi poikaporukka. He kehuivat minut aina maasta taivaisiin ja houkuttelivat viinalla bileisiinsä. Ilta päättyi aina siihen, että joku hoiteli minut, ja seurasin itse tilannetta kuin ruumiistaerkanemis-kokemuksena. Kaiken tämän ajattelin olevan vain siistiä, upeaa. Minua halutaan. Vähänkö muut tytöt ovat minulle kateellisia.
Miehet vaihtui, aineet koveni, kunnes lähdin kouluun toiselle paikkakunnalle. Pääsin eroon omasta perheestäni,,ja kaikki aika meni kouluun ja työhön. Valmistuin, löysin poikaystävän, en kertonut sanaakaan menneisyydestäni. Kehitin vuosien saatossa uuden minäkuvan, ja nyt 15 vuotta myöhemmin, olen alkanut pikkuhiljaa oppimaan, että seksi voi olla jotain mukavaa kahden toisiaan rakastavan ja arvostavan ihmisen välillä.
 
"3421"
Jaa-a.
Ihmisiä on molemmissa sukupuolissa moneen lähtöön. Täytyy vaan toivoa että kuten ennen vanhaan sanottiin "vakka kantensa valitsee", ja niinhän se yleensä meneekin, mikä on tietysti hyvä.
 

Yhteistyössä