Petin miestäni, parasta seksiä ikinä, en kadu.

  • Viestiketjun aloittaja LadyBlue84
  • Ensimmäinen viesti
LadyBlue84
Olen 35-vuotias nainen ja liitossa ollut mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta. Lapsia kolme. Miehen kanssa seksi ei ole koskaan ollut mitenkään erikoista, mutta olen siihen tyytynyt. Perhe-elämämme on ok, hän on hyvä ja vastuullinen isä. Lapsien takia olen hänen kanssaan.

2 viikkoa sitten mies oli lapsien kanssa hänen vanhempien luonaan viikonloppun. Päädyin sänkyyn itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa ja seksi oli aivan mieletöntä. En osannut katua, koska koin jotain sellaista mitä en ole koskaan kokenut. Jos kyseessä olisi ollut vain "hairahdus" olisin liuennut paikalta lauantai-aamuna heti kun mahdollista. Mutta jäinkin miehen luo. Sekstailimme koko päivän ja yöllä jatkui sama meno... En ole ikinä kokenut vastaavaa seksuaalista himoa. Mies tuntui olevan aivan kyltymätön.

Sunnuntaina sovimme, että tää nyt ei voi vaan jäädä tähän. Olemme sitten tapailleet viikonloppuina. Kellekkään en ole kertonut (enkä kerro). Mies on tahollaan naimisissa joten tää tulee olemaan "vain" tämmöinen juttu. Mä olen päättänyt tehdä lapsieni eteen kaiken ja kun homma kotona toimii, en ala rikkomaan mitään. 5-10 vuoden päästä tilanne on varmaan erilainen, mutta en esim. haikaile että silloin jättäisin mieheni.

Minua ei suoraan sanoen omatunto soimaa yhtään. En ole ennen pettänyt, mutta olen tuntenut huonoa omaatuntoa esimerkiksi jostain flirtistä tai siitä jos pikkujouluina on meno ollut vähän villiä (kähmimistä, pussailua)...
 
Voisi varmaan sanoa pahastikin, mutta tuskin se mitään muuttaa tai auttaa...

Niin, seksuaalinen nautinto on todella tärkeää. Itsekin koin elämäni parasta seksiä vasta muutama vuosi sitten. Kyllä se koukuttaa kun palaset loksahtaa kohdalleen ja huudat nautinnosta!

Harmi että teillä ei seksi suju oman miehesi kanssa. Joskus on vain niin, että seksuaaliset mieltymykset ja kemiat eivät mätsää. Tuo olisikin hyvä selvitellä ennen parisuhteeseen menoa. Toki mieltymykset voi muuttua vuosien varrella, mutta joko kipinä toista kohtaan on tai sitten ei. Kipinän voi mahdollisesti herättää henkiin jos se sammuu, mutta jos sitä ei alun alkaenkaan ole ollut vahvana niin parempi seksi saattaa löytyä muualta.

Väärin toimit ja tiedät sen. Toivottavasti kaikki sujuu kuitenkin hyvin, ettei lapsi joudu kärsimään.
 
LadyBlue84
Voisi varmaan sanoa pahastikin, mutta tuskin se mitään muuttaa tai auttaa...

Niin, seksuaalinen nautinto on todella tärkeää. Itsekin koin elämäni parasta seksiä vasta muutama vuosi sitten. Kyllä se koukuttaa kun palaset loksahtaa kohdalleen ja huudat nautinnosta!

Harmi että teillä ei seksi suju oman miehesi kanssa. Joskus on vain niin, että seksuaaliset mieltymykset ja kemiat eivät mätsää. Tuo olisikin hyvä selvitellä ennen parisuhteeseen menoa. Toki mieltymykset voi muuttua vuosien varrella, mutta joko kipinä toista kohtaan on tai sitten ei. Kipinän voi mahdollisesti herättää henkiin jos se sammuu, mutta jos sitä ei alun alkaenkaan ole ollut vahvana niin parempi seksi saattaa löytyä muualta.

Väärin toimit ja tiedät sen. Toivottavasti kaikki sujuu kuitenkin hyvin, ettei lapsi joudu kärsimään.
Juttu on se, että kun tapasin mieheni olin alta 20v. Mulla oli alla pari seurustelua ja sitten niitä teini-iän kännikokemuksia. Mun mies oli seksin suhteen aivan eri tasolla. Saatikka sitten muuten. Itseasiassa oletkin, että meidän seksi on ihan hyvää... ja varmaan se olikin.

Mä en ees ajattele, että pelkästään joku mies on hyvä seksissä ja joku huono. On toki tasoeroja tuossa mielessä, mutta enemmän se on just se "palaset loksahtaa kohdalleen".

Väärin toimin, mutta toisaalta...toiminko sittenkään? Eikö tässä vaiheessa ole parempi, että toimin juuri niinkuin aionkin toimia. Jatkan tätä suhdetta fyysisenä ja pidän perheen kasassa. Oikeesti ei ihmiset ole (ei edes naiset) yksiavioisia. Miehille tämmönen touhu on perusjuttua.

Mä halusin jossain purkaa tätä, mutta ihan rehellisesti sanoen, en tunne MITÄÄN syyllisyyttä. Tämä asia tapahtuu ns. toisessa universumissa. Se on vähän kuin masturbaatiota, se on vain meidän kahden juttu.

Rakastan yhä miestäni ja itseasiassa olen saanut tästä "hairahduksesta" kiksejä seksiin hänenkin kanssa. Luulenpa, että ihan kaikki osapuolet voittavat tässä.

Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
 
Juttu on se, että kun tapasin mieheni olin alta 20v. Mulla oli alla pari seurustelua ja sitten niitä teini-iän kännikokemuksia. Mun mies oli seksin suhteen aivan eri tasolla. Saatikka sitten muuten. Itseasiassa oletkin, että meidän seksi on ihan hyvää... ja varmaan se olikin.

Mä en ees ajattele, että pelkästään joku mies on hyvä seksissä ja joku huono. On toki tasoeroja tuossa mielessä, mutta enemmän se on just se "palaset loksahtaa kohdalleen".

Väärin toimin, mutta toisaalta...toiminko sittenkään? Eikö tässä vaiheessa ole parempi, että toimin juuri niinkuin aionkin toimia. Jatkan tätä suhdetta fyysisenä ja pidän perheen kasassa. Oikeesti ei ihmiset ole (ei edes naiset) yksiavioisia. Miehille tämmönen touhu on perusjuttua.

Mä halusin jossain purkaa tätä, mutta ihan rehellisesti sanoen, en tunne MITÄÄN syyllisyyttä. Tämä asia tapahtuu ns. toisessa universumissa. Se on vähän kuin masturbaatiota, se on vain meidän kahden juttu.

Rakastan yhä miestäni ja itseasiassa olen saanut tästä "hairahduksesta" kiksejä seksiin hänenkin kanssa. Luulenpa, että ihan kaikki osapuolet voittavat tässä.

Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Oletkohan tuota mieltä vielä sitten kun kärähdät miehellesi? Ja jos tosiaan on noin niin miksipä et kertoisi suoraan miehellesi että teetkin tällä hetkellä toista miestä n*ssiessasi vain palvelusta kaikkien hyvinvoinnin eteen!:) Hän varmasti arvostaa sitä.

Ilmeisen petollinen ihminen olet muutenkin jos pikkujoulusikin sisältävät kähmintää ja pussailua vieraiden miesten kanssao_O

"Oikeesti ei ihmiset ole (ei edes naiset) yksiavioisia. Miehille tämmönen touhu on perusjuttua." Tämänkin voit huoletta kertoa miehellesi kyllähän hän varmasti ymmärtää jos hänellekkin tuo on perusjuttua.
 
vierailija
Ellimaar hyvä, varmaan ihan tarkoituksella kirjoitat aika provosoivasti. Kyllä mä tiedän, että jos mies saisi tietää, se tuhoaisi kaiken peruuttamattomasti. Siksi sitä en teekkään. Minkäänlaista riskiä kiinnijäämisestä ei ole, osaan olla varovainen. Mitään viestintää en rakastajani kanssa harjoita. Ainoastaan sovitaan aika ja paikka. Sitäpaitsi minä en tarvitse seksiä hänen kanssaan usein. Minulle riittää tieto, että joskus sellaista on tarjolla.

Mutta juuri tämän takia kerron tämän vain jossain anonyymillä palstalla. En koskaan kellekkään missään muualla. En edes lue tätä palstaa muuten juuri koskaan (kauan sitten kyllä, mutta siitä on vuosia vuosia). Totesin vaan, että jonnekkin tämä laitettava...
 
Juttu on se, että kun tapasin mieheni olin alta 20v. Mulla oli alla pari seurustelua ja sitten niitä teini-iän kännikokemuksia. Mun mies oli seksin suhteen aivan eri tasolla. Saatikka sitten muuten. Itseasiassa oletkin, että meidän seksi on ihan hyvää... ja varmaan se olikin.

Mä en ees ajattele, että pelkästään joku mies on hyvä seksissä ja joku huono. On toki tasoeroja tuossa mielessä, mutta enemmän se on just se "palaset loksahtaa kohdalleen".

Väärin toimin, mutta toisaalta...toiminko sittenkään? Eikö tässä vaiheessa ole parempi, että toimin juuri niinkuin aionkin toimia. Jatkan tätä suhdetta fyysisenä ja pidän perheen kasassa. Oikeesti ei ihmiset ole (ei edes naiset) yksiavioisia. Miehille tämmönen touhu on perusjuttua.

Mä halusin jossain purkaa tätä, mutta ihan rehellisesti sanoen, en tunne MITÄÄN syyllisyyttä. Tämä asia tapahtuu ns. toisessa universumissa. Se on vähän kuin masturbaatiota, se on vain meidän kahden juttu.

Rakastan yhä miestäni ja itseasiassa olen saanut tästä "hairahduksesta" kiksejä seksiin hänenkin kanssa. Luulenpa, että ihan kaikki osapuolet voittavat tässä.

Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
No onhan se auttamatta väärin jos rikot teidän suhteen sääntöjä. Silloin se ei olisi väärin jos miehellesi tämä touhu olisi okei.

Jossain kohtaa homma voi levitä käsiin ja kärsijöinä ovat petetyt puolisot ja lapset, teidän lisäksi.

Onko avoin suhde ihan mahdoton ratkaisu?
 
LadyBlue84
No onhan se auttamatta väärin jos rikot teidän suhteen sääntöjä. Silloin se ei olisi väärin jos miehellesi tämä touhu olisi okei.

Jossain kohtaa homma voi levitä käsiin ja kärsijöinä ovat petetyt puolisot ja lapset, teidän lisäksi.

Onko avoin suhde ihan mahdoton ratkaisu?
OK, voin myöntää että tämä on väärin. Mutta minkäs teet. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Synti on pienempi jos sen lopettaa. Mutta uskon, että himo kävisi ajan myötä mahdottomaksi.

Mielestäni kaikkein huonoin vaihtoehto, suorastaan poissuljettu, on kertominen. Avoin suhde olisi minulle mahdoton, miehelle mahdoton, rakastajalleni ja hänen vaimolleen mahdoton.

Korostan, että mies asuu eri paikkakunnalla, joten sekin helpottaa asiaa. Ja kuten sanoin, mä en tarvi häntä koko ajan, en edes usein. Ehkä tärkeintä on se tieto, että sitä on tarjolla.

Mä luulen, että suuri osa naisista (ja miehistä) tajuaa mun dilemman.
 
Jos ihminen ei kasva aikuiseksi 33-ikävuoteen mennessä siten, että hänen "aivot" ovat nousseet alapäästä yläpäähän, niin sellainen ihminen jää aina ajattelemaan alapäällään. Jokainen päättää itse elämäntapansa..

Suosittelen sinulle, jotta avioliittosi kestäisi ja peheesi säilyisi kokonaisen, niin osta itsellesi dildo ja elä omanlaistasi elämää, vaikka jopa useamman kerran päivässä. On niitäkin seksileluja (kuulemma), joiden avulla orgasmi tulee jopa muutamassa sekunnissa. Kokeile!
 
Viimeksi muokattu:
Mie kans kun erosin pitkästä parisuhteesta niin menin etsimään itseäni Thaimaaseen ja yllättäen löysinkin Rakkauden sieltä ja löysin myös kauan poissa olleen seksuaalisuuteni sieltä :love:
Ihania 16 -18v thaikaunottaria siellä avasi ovet minun omaan seksuaalisuuteeni ja vapauduin seksuaalisesti siellä :love::love::love:
Rakkaus on niin ihana asia että sitä pitää jakaa kaikille :love::love:
Ainakin jos maksaa niin vähän kuin Battajalla :love::love::love::love::love:
On niin ihanaa rakastua aina vain uudestaan:love::love:
Joka ilta baarin jälkeen:love::love::love::love::love:
 
LadyBlue84
Niin mutta ei noita muita.
Oliko mies edes hyvin varustettu ja mikä on ap:n kuppikoko?
Olen aina sanonut, että koko ei ratkaise kunhan se riittää. Samankokoinen sillä suunnilleen oli kuin mun omalla miehellä (ihan normimittainen varmaan se 15 senttiä). Muutenkin ihan naurettavaa, että aina miehet tuosta pituudesta inttävät vaikka se ei kovin ratkaisevaa ole. Luulisin, että suurimmalle osalle naisia se 15 senttiä kohtuu jämäkässä varressa riittää...

Voin sanoo, että ihan kaikki temput tehtiin. Kakkostakin juu.
 
Mie kans kun erosin pitkästä parisuhteesta niin menin etsimään itseäni Thaimaaseen ja yllättäen löysinkin Rakkauden sieltä ja löysin myös kauan poissa olleen seksuaalisuuteni sieltä :love:
Ihania 16 -18v thaikaunottaria siellä avasi ovet minun omaan seksuaalisuuteeni ja vapauduin seksuaalisesti siellä :love::love::love:
Rakkaus on niin ihana asia että sitä pitää jakaa kaikille :love::love:
Ainakin jos maksaa niin vähän kuin Battajalla :love::love::love::love::love:
On niin ihanaa rakastua aina vain uudestaan:love::love:
Joka ilta baarin jälkeen:love::love::love::love::love:
Ihanaa seksiä ihmiskaupan uhrien kanssa. Ne tytöt hymyilevät asiakkaalle, mutta ovat parittajansa luomassa vankilassa. Oikeasti haluaisivat olla jossain ihan muualla.

Älä ota henkilökohtaisesti, tää ei oo sua vastaan, mutta oon paasannu ihmiskauppa-aiheesta täällä palstalla.

Jos 90 % esim.Espanjan ilotytöistä on ihmiskaupan uhreja, mitkä on lukemat Thaimaassa?
 
vierailija
Mä luulen, että ns. pettämisestä tosiaan suurin osa on kamalaa ja turhaa. Eli lipsahduksia, joista ei ole kellekkään iloa. Ainakin naisista suurin osa katuu, varmaan jopa miehistä. Toki miehissä niitä paatuneita häntäheikkejäkin piisaa...

Mut aloittaja, pidä tosiaan vaan omana tietona ja omana ilona. Mä ymmärrän sua varsin hyvin. Paskaa saat täällä niskaan kaikesta joka on väärin. Iso osa meistä tekee väärin ja "väärin", mutta palstalla on helppo esittää puhtoista.

Itse voin sanoa, että mä olen hyvin seksuaalinen nainen ja kertakaikkiaan tarvitsen seksiä paljon ja ehkä välillä muiltakin miehiltä. Aikaisempien miesystävien kanssa avoimet suhteet eivät ole onnistuneet. Jotkut eivät ole suostuneet, jotkut ovat olleet aluksi jopa innoissaan, mutta loppupeleissä homma ei toimi.

Siksi kun tapasin sen miehen, jonka päätin olevan minun elämäni mies (ei voi vaan odottaa, että kaikki menee kuin leffoissa). Päätin, että hänelle en kerro mitään ja jos joskus jotain tapahtuu, niin peitän jäljet. Olen siinä taitava, en tee tyhmyyksiä.

No 10 vuotta oltu yhdessä ja ei ole tarvinnut hairahtua. Hänestä en tiedä (enkä edes välitä, mutta luulen että on seksuaalisestikkin uskollinen, toisaalta bisnes-reissuissa noita houkutuksia miehille piisaa, joten "what happens in the tour, stays in the tour").

On muuten saakelin tyhmä neuvo sanoa, että "hommaa dildo". Tai se on ihan hyvä idea, mutta ei se mitään seksiä korvaa. Ja aloittajahan kuvasi, että "parasta seksiä ikinä".

Itse olen saanut erilaisilta miehiltä niin erilaista seksiä (helvetin hyvästä suorastaan surkeaan), että en ns. tarvitse lisäkokemuksia. Toki oman miehen kanssa voi vähän uudenlaista välillä kokeilla.

Täytyy toivoa, ettei ikääntyessä tuu semmoinen tunne, että pitää hakea sitä huomioita muualta... Toisaalta, onko se sitten kumminkaan ongelma?
 
vierailija
Ap hehkuttaa: "Parasta seksiä ikinä."
Niin, olen ollut yli kolmekymmentä vuotta saman miehen kanssa. Meillä on välillä "parasta seksiä ikinä!" ja sitten on sitä "niin-joo-menihän-tää-seksiä."
Aina ei vain ole tähdet kohdillaan kun on seksiä ja toisinaan on kaikki taivaankappaleet paikoillaan ja melkoinen ilotulitus päälle. Mistä tuota koskaan tietää...
 
LadyBlue84
Ap hehkuttaa: "Parasta seksiä ikinä."
Niin, olen ollut yli kolmekymmentä vuotta saman miehen kanssa. Meillä on välillä "parasta seksiä ikinä!" ja sitten on sitä "niin-joo-menihän-tää-seksiä."
Aina ei vain ole tähdet kohdillaan kun on seksiä ja toisinaan on kaikki taivaankappaleet paikoillaan ja melkoinen ilotulitus päälle. Mistä tuota koskaan tietää...
Taitaa olla niin, että mä en miehestäni enää syty sillä tavalla että hänellä edes olisi mahdollisuus siihen "parhaaseen seksiin". Omalla tavalla mun vika, mutta minkäs teet. Kun ei syty, niin ei syty.

Silti en viittis heittää kaikkea muuta viemäristä alas tämän takia.

Mä kadehdin teitä joilla on nimenomaan oman kumppanin kanssa sitä superseksiä. Teidän elämä se on helppoa. Mutta mä luulen, että suurimmalle osalle asiat ei näin ole ja sitten pitää punnita asioita realistisesti.

Eli mun vaihtoehdot olis ollut: 1) Tyytyä tähän ja jättää seikkailut. Epäilemättä oikea ratkaisu. Mutta silloin olisin hyvin epätyytyväinen

2) Kertoa asia ja pistää lusikat jakoon. Lapsille kamalan ikävä vaihtoehto.

3) Minun valinta. Eli petän.
 
LadyBlue84
Pakko palata kirjoittamaan tästä, koska taas mieletön viikonloppuseksi takana ja kai tässä on sitten pakko todeta että näin ei voi jatkua. Eli pakko rikkoa tämä liitto, tarvii vain suunnitella missä vaiheessa ja miten sen tekee että vauriot mahdollisimman pieniä. Hiihtolomaksi on matka, joten ainakaan ei ennen sitä.

Toki voisin olla täysin rehellinen, mutta auttaako se. Pääseekö mieheni edes yli siitä? No, oli miten oli, näin mä en voi elää.
 
vierailija
Pakko palata kirjoittamaan tästä, koska taas mieletön viikonloppuseksi takana ja kai tässä on sitten pakko todeta että näin ei voi jatkua. Eli pakko rikkoa tämä liitto, tarvii vain suunnitella missä vaiheessa ja miten sen tekee että vauriot mahdollisimman pieniä. Hiihtolomaksi on matka, joten ainakaan ei ennen sitä.

Toki voisin olla täysin rehellinen, mutta auttaako se. Pääseekö mieheni edes yli siitä? No, oli miten oli, näin mä en voi elää.
Mikä asia sai sinun ajatuksesi muuttumaan? Eli nyt olet valmis kertomaan miehellesi? Miksi?
 
vierailija
No mut hei täähän on se...mikä sen naisen nimi nyt olikaan ...blondi...oli sen rallikuskin kaa ja piti olla häät ja kaikki mutta nyt onkin menossa kaverin kanssa naimisiin kenen lasta vaan hoiti ja oli tilossa sinne peruttuihin häihinkin.
Jakari on jakari.
Aikuisista viis...ne kyl selvii mut sairasta sotkee lasten elämä omien halujen vuoksi.
 

Yhteistyössä