pettääkö kaikki miehet?

...ei sitä tarvitse LÄHTEÄ, sitä voi pelkästään käväistä....se on niin venyvä käsite, mitä toiset hyväksyy ja toiset ei....
...meillä sovittu, että bileiden pikku flirtit ovat sallittuja ja pikkusen saa kähmiäkin, kunhan ei mene pintaa syvemmälle,,,eli siis pitää housut jalassa...
jos vieras alkaa kiinnostamaan omaa vakkaria enemmän, niin eihän siinä muuta tarvita kuin että ilmoittaa se suoraan,,,,ainahan sitä tutustuu uusiin ihmisiin, ja melko vaikea etukäteen tietää, josko sieltä ilmaantuu se "todellinen" löytö....luottamusta pitää sen verran olla ja pelisäännöistä sovittava....
esim. firman hipoissa voi joka ikistä naista (hitaissa) hiplata mielensä mukaan, ja joko he eivät huomaa sitä,,,tai ole huomaavinaan,,,
elämää tämä vain on,, naattikaa......
 
Alkuperäinen kirjoittaja smoritu:
...ei sitä tarvitse LÄHTEÄ, sitä voi pelkästään käväistä....se on niin venyvä käsite, mitä toiset hyväksyy ja toiset ei....
...meillä sovittu, että bileiden pikku flirtit ovat sallittuja ja pikkusen saa kähmiäkin, kunhan ei mene pintaa syvemmälle,,,eli siis pitää housut jalassa...
jos vieras alkaa kiinnostamaan omaa vakkaria enemmän, niin eihän siinä muuta tarvita kuin että ilmoittaa se suoraan,,,,ainahan sitä tutustuu uusiin ihmisiin, ja melko vaikea etukäteen tietää, josko sieltä ilmaantuu se "todellinen" löytö....luottamusta pitää sen verran olla ja pelisäännöistä sovittava....
esim. firman hipoissa voi joka ikistä naista (hitaissa) hiplata mielensä mukaan, ja joko he eivät huomaa sitä,,,tai ole huomaavinaan,,,
elämää tämä vain on,, naattikaa......
Smoritulla taitaa olla aika suuri...ego. Taidat hiplata joka ikistä naista vain kuvitelmissasi.
 
...evuska....eipä siinä juuri tarvita kuvitelmia.....naisia on vaan niin todella helppo hipelöidä ja ihmeen suostuvaisia nuo ovat yleensä....pitää vaan tehdä se silleen "hienovaraisesti".....muutama päivä sitten sain ihan muijan nähden ja luvalla koittaa hänen ystävättären tisua,,,,tämä kun imettää ja tisu oli tosi pullea ja kutsuvan näköinen...
 
Minäkin olin aiemmin siinä uskossa ettei ainakaan yksi mies petä. Luotin häneen 100%, enkä ikinä olisi voinut hänestä moista kuvitella, en millään muotoa. Vaan kuinkas sitten kävikään ??!! Terveeseen parisuhteeseen ei mahdu kolmatta....Meillä ei kai sitten ollut terve ja hyvinvoiva suhde, koska näin tapahtui. Mistä sitä ikinä tietää, mutta minun mielestäni olemassa oleva suhde puhalletaan ensin poikki, ennenkuin aletaan muita virityksiä tekemään !! |O
 
"Tilaisuus tekee varkaan" niinhän se menee.....
En ole liian sinisilmäinen omassa liitossani ja tiedän että mieheni tulee pettämään jos vai tulee tilaisuus..... niin se vain on.. enkä mahda sille mitään vaikka kuinka olisi parisuhde kunnossa.
uskokaa pois! Älkää olko liian sinisilmöisiä ja hyväuskoisia!

Tämä on sitä elämää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja betty c:
eivät!!!! vain ne jotilla muu elämä ei tuo hyvää itsetuntoa... eli ne mieht joiden itsetunto prustuu seksiin ja omaan haluttavuuteeen ja muilta saatuun ihailuun...
Tämän "oireen" luulisi jokaisen tunnistavan puolisossaan.
Itte lähinnä vaivaannun,jos joku on mulle kovin tuttavallinen.
 
Itse en ole koskaan pettänyt, enkä petä. Mun mielestä on hyvä hoitaa ensin edellinen suhde pois jaloista ja sitten vasta uuden kimppuun. Jos pettää, niin jotain on silloin parisuhteessa pielessä, jostain se tilaus pettämiselle tulee. Ensin pitäisi yrittää hoitaa asiat parisuhteessa kuntoon ja jos se ei onnistu, niin yhteisellä sopimuksella (ei tosin välttämättä sopuisalla) eri teille. Itsellä prosessi menossa...
 
Minäkään en ole koskaan pettänyt vaimoani, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Vaimoni mielestä pelkkä seksinharrastus ei tosin olisi vakava asia, mutta itse olen eri mieltä. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta.
 
Aika harvassa taitaa ikävä kyllä olla ne miehet, jotka ei petä. Itsekin olen ollut aiemmin sinisilmäinen asian suhteen, mutta kokemukset ystäväpiirissä ja omankin exän kanssa ovat avanneet silmäni. Tosin taitaa nykypäivänä yhtä usein nainen olla se, joka pettää.
 
En ole vielä ainakaan sellaiseen törmännyt joka ei pettäis. Joskus olen myös ollut niin naiivi, että ajattelin, ettei meille koskaan ainakaan käy niin. Älä koskaan sano ei koskaan. Kaikkeen täytyy varautua.
 
me puhuttiin paljon pettämisestä alkuaikoina. Molemmat kerto missä omasta mielestä menee raja. Ollaan niin tiiviisti yhdessä, ettei sitä edes ehtisi missään kohtaa pettämään. Toki kumpikin käy välillä kavereiden kanssa ulkona, mutta itse ainakin kierrän muut miehet kaukaa. Ehtisin sinkkuna kokeilemaan yhden illan juttuja sen verran, että nyt arvostan ja haluan olla vain ja ainoastaan yhden miehen kanssa.
 
Ei se vika pettämiselle välttämättä löydy suhteesta. Siis aina. Joskus kyseessä voi olla miehen oma itsetuntokriisi tms... vaikka kotona olisi kuinka ihana nainen. Tähän kysymykseen sanon, että miehet saattaa pettää hyvässäkin parisuhteessa, jos
- eivät ole sinut itsensä kanssa, vaan tarvitsevat vahvistusta itsetunnolle esim. muiltakin naisilta
- eivät ole miettineet parisuhdeasioita sen syvemmin (arkihan tulee kaikille, vain urpo lähtee siinä kohdassa etsimään vierasta)

Lähipiirissä on ollut aika monta "ei olisi ikinä uskonut"-pettämistapausta, joten uskon, että oma mieskin voi olla erehtyväinen. Toisesta kun ei voi olla ikinä varma, vain itsestä voi.
 
olin ex:än kanssa melkeen 4 vuotta yhessä. luotin sokeana ja hän kävi joka viikko baarissa, itse harvoin olin mukana.. loppujen lopuksi selvisi että oli löytänyt toisia naisia..
nyt uudessa suhteessa ja huomaan olevani ihan vainoharhanen ja mustasukkanen ihan turhaan, ja nyt kun mies on käynyt baarissa useammin ni olen ihan paniikissa...
vaikka täysin erilainen kun ex, ja joku pieni osa musta sanoo että ei mua pettäis!
 
Tietty jokainen haluis uskoo omasta miehestään parasta, mut valitettavasti totuus saattaa tulla silmille ja vauhilla! Valitettavan monet pettää, mut jospa niitä uskollisiakin jossain olis. Ja tosiaan, toiset käsittää pettämisen eri tavalla kun toiset. Ja kun kerran on petetty oikein kunnolla, niin käsitykset muuttuu.
 
Niin kauan kuin toisin todistetaan, mä voin omasta miehestäni sanoa että se ei petä. Se ei ole sen luontoinen, isänsä ja veljensä kyllä ovat, ja mieheni on monesti avoimesti ilmaissut halveksuntansa heidän tekoja kohtaan.

Edellisen kirjoittajan kanssa olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että jokainen käsittää pettämisen omalla tavallaan. Mun mies saa hengailla baari-illan aikana vaikka miten monen naisen seurassa, mutta mun mielestä se on pettämistä vasta siinä vaiheessa jos baari-ilta jatkuu samaan osoitteeseen. Halailu, pussailukin on ok.
 
Ja jos ollaan rehellisiä, loukkaahan se, mutta ei siihen kuole. Testattu on. Toisaalta kuulun itsekin niihin ihmisiin, jotka ovat kevyesti aina vaarassa ajautumaan väärään paikkaan...

Se on luonnekysymys. En ole kauhean mustasukkainen, enkä kestä yhtään jos minusta ollaan. Olen aina uskonut, että routa porsaan kotiin ajaa jos on ajaakseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suzette:
kertokaapa mielipiteitä tästä asiasta? rehellisiä :flower:
Onks tää oikeesti sukupuolisidonnainen juttu? Kaikki naiset on sinkkuja kenen kanssa ukkomiehet peuhaa? Yeah right...
No, palstan käyttäjäkunnan huomioiden kysymys on muotoiltu kai ihan osuvasti.

Kröhöm :xmas:
 
en usko, että kaikki miehet pettävät. Minun mies on petetty edellisessä suhteessa ja hän on sanonu, ettei ikinä haluais tuottaa toiselle sitä samaa tuskaa.
On tosin paljo miehiä, jotka ei koe saavansa omalta emännältään tarpeeksi seksiä tai läheisyyttä ja silloin hakeutuvat toisen naisen viereen, mutta ei kaikki niin tee kuiteskaan.
 
Olen ollut kahdesti naimisissa ja kummassakin liitossa mies petti. Ekassa neljän vuoden jälkeen ja toisessa 12 vuoden jälkeen. Ja ne pettää silloinkin, kun itte oot hyvin ansaitulla lomalla. Pettää, kun on lasten kanssa lomareissulla. Siltikin annoin anteeksi. Löysin onneksi ihmisen, jonka kanssa synkkaa- puhumalla. Ja eipä tuo "väline" ole siitä kulunut, vaikka on muis naisissa vieraillut!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:
En usko tähän.Samaa kai voisimme kysyä meiltä naisilta petämmekö me? Enkä usko siihenkään.Jokainen ihminen on yksilö,yleistää ei voi mielestäni missään asiassa.
Mä oon samoilla linjoilla tämän Katariinan kanssa. Harvat varmaan tietoisesti sitä tekevät, tuntematta minkäänlaista syyllisyyttä. Ihastua toki voi kuka tahansa ja keneen tahansa, riippuu pitkälti siitä, miten paljon annat tunteille valtaa ja mikä käsitys itsellä on moraalista.
 

Yhteistyössä