Pettääkö mies? Apua!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä oikein pettääkö mies vai ei.

Eilen pelasin hänen puhelimellaan miinaharavaa ihan normaaliin tapaan ja kun rupesin sulkemaan sivua niin törmäsin outoon viestiin, jonka oli lähettänyt toiselle naiselle.
Viestissä luki näin:

”Anteeks ku vastaaminen kesti, on vaan ollu kiirettä nyt *nauruemoji* Mä voisin jonkun lauantaiaamun tai keskiviikon saada vapaaks niin voisin tulla sun luo!
Miten sulla on menny?”

Tottakai mä kysyin asiasta ja hän sanoi että vain ystävä. No sit rupeen kysyy et miks haluat ystäväsi takia ottaa salaa vapaapäivän ja mennä hänen luokseen, että tajuat kai kuinka epäilyttävältä toi viesti näyttää. Mies vaan väittää et ois se sen meidänkin takia ottanu ja et ois kertonu mulle jos menee. Selitän, kuinka hän olisi kirjottanut viestin eritavalla jos kyseessä olisi ollut vain ystävä, että kyseinen viesti näyttää sille mitä kirjotetaan salarakkaalle. Mies sanoo vaan et kirjotti vähän väärin.

En oikesti tiedä uskoako häntä vai en. Hän on aiemmin pettänyt luottamukseni valehtelemalla isosta asiasta (alle kuukausi sitten) ja tän saman viestin tullessa ilmi näin myös muita epäilyttäviä asioita joista puhuttiin ja joista hän aluksi valehteli. Kyseiset asiat eivät ole pettämistä, mutta niistä valehtelu vaikka tiedän totuuden on väärin, niin miten voin uskoa puhuuko hän ”ystävästään” totta?
 
vierailija
Toi sanamuoto ja miehen selittely kertovat,että pettää.Kaverille sanotaan,että tuunko silloin ja silloin teille,mulla ois silloin vapaata.Ei kukaan sano kaverilleen,että voisin silloin ja silloin tulla sun luo P-neskelusta kyse.
 
Sanoisin, että kyseessä on kaveri. Jos pettäminen olisi kyseessä, niin a) et saisi pelata hänen kännykällään miinaharavaa tms. b) love viesteihin yms. löytyy muita osuvamipa emojeja.

Olette varmaan aika nuoria? (<-miinaharavan pelaamista kännykällä..)
 

Yhteistyössä