pettämisen merkit?

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti78
  • Ensimmäinen viesti
vieras 111
Minun mielestä niitä on: lisääntynyt seksuaalisuus, normaalia "enemmän " hyvämtuulisuutta, puhelin kyttääminen, sähköpostin lukeminen salamyhkäsesti sekä mielistely.
 
Yh-äippä
Lisäksi "ylityöt", imaartelu, hyvittelevä käytös, lisääntynyt yöelämä baareissa, mustasukkaisuus vaimosta(lisääntyy muuten yllättävää kyllä)... Merkit kyllä huomaa :/
 
tai sitten
.. välinpitämättömyys vaimoa kohtaan, seksuaalisesti tai muuten vaan, lisääntyneet menot, ylityöt, paljon työkavereita yms., joiden luona pitää käydä. Valehtelu /kiistäminen silloinkin kun on ihan selkeästi muiden todisteita, että on ollut tai ei ole ollut jossakin sitä aikaa, mitä on itse ilmoittanut.
Yrittää työntää vaimoaankin iltamenoihin, tilanteisiin jossa on kaikki mahdollisuudet vaimollakin pettämiseen.
 
Niinpä tietysti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 13:56 tai sitten kirjoitti:
.. välinpitämättömyys vaimoa kohtaan, seksuaalisesti tai muuten vaan, lisääntyneet menot, ylityöt, paljon työkavereita yms., joiden luona pitää käydä. Valehtelu /kiistäminen silloinkin kun on ihan selkeästi muiden todisteita, että on ollut tai ei ole ollut jossakin sitä aikaa, mitä on itse ilmoittanut.
Yrittää työntää vaimoaankin iltamenoihin, tilanteisiin jossa on kaikki mahdollisuudet vaimollakin pettämiseen.
Yllätys yllätys, että oletusarvona on heti että se on mies joka pettää! Naiset kun ovatkin aina sellaisia siveyden sipuleita.
 
Uusien vaatteiden ostaminen, kiinnostuminen omasta ulkonäöstään, kuntoilu ym. (nämä siis, jos ei aiemmin ole ollut tapana ostella paljon uusia vaatteita tai muutenkaan olla kiinnostunut miltä näyttää). Tämä pätee sekä mieheen että naiseen!
 
Vaihtelee
Riippuu varmasti paljon siitä, katuuko mies vai ei. Jos toista naista kohtaan on kehitelty jo vakampi suhde, niin varmaan välinpitämättömyyskin kuuluu kuvioon. Muuten sanoisin, että mielistely ja ylenpalttinen huomioiminen sängyssä ja muutenkin. Pettäjä tuo kotiin kukkia -sanonta ei ole keksitty juttu. Mies keskittyy myös omaan ulkonäköönsä enemmän kuin ennen.

Kokemusta on -ikävä kyllä.
 
putunen
Vakavamman suhteen osalta sanon kokemuksesta, että juuri välinpitämättömyys, haluttomuus olla lähellä, puhumattomuus, masennuksen merkit, luulin että on burn-out.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2005 klo 15:53 Vaihtelee kirjoitti:
Riippuu varmasti paljon siitä, katuuko mies vai ei. Jos toista naista kohtaan on kehitelty jo vakampi suhde, niin varmaan välinpitämättömyyskin kuuluu kuvioon. Muuten sanoisin, että mielistely ja ylenpalttinen huomioiminen sängyssä ja muutenkin. Pettäjä tuo kotiin kukkia -sanonta ei ole keksitty juttu. Mies keskittyy myös omaan ulkonäköönsä enemmän kuin ennen.

Kokemusta on -ikävä kyllä.
meillä on kaikki nämä merkit :'( oon itte epäillyt pettämisestä, mutta mies on tosi mahtava valehtelija..kuinka ootte saanut miehen tunnustamaan pettämisen?edellisessä suhteessa tämä mies ei ollut tunnustanut, vaikka avopuoliso oli löytänyt kortsupaperit sängystä.. :kieh:
 
Eipä niitä välttämättä aina ole. Muakin sumutettiin ihan kuus-nolla...en mitään huomannut, vaikken omasta mielestäni ole sillä lailla sinisilmäinen jne..... :headwall: Mies jäi kiinni sitten ihan toisen homman kautta......
 
pim
ääh exä jäi kiinni kun sen yks kaveri + mun pari tyttistä lopulta erään tapahtuman jälkeen alkoivat puhumaan.. tyyppi kielsi vielä viikon! väitti että oli vaan rehennellyt äijille jms. En tiedä oonko siks vainis mut nyt epäilyttää taas: nykyinen vaan yksinkertaisesti viihtyy yöelämässä aivan liikaa, kai sitten myös haluaa että mäkin meen (sen kans ja tahollani) tarkoittaako se sitten et se "työntää mahdollisuuksiin pettää", ihalijoita piisaa.. ei sille mitään voi, mut musta niiden pitäis jo puolessa vuodessa viimeistenkin jo olla saanut kuulla et jäbä on suhteessa! itse ainakin oo niin tehnyt. Jotain epämääräisiä pitoja siis ainakin.. hajoo pää! :headwall:
 
hihhulihei
No entä jatkuva epäilys toista osapuolta kohtaan, ei-pettäjää? Tarkoitan siis sellaista että epäillään että vaimo tai mies on käynyt vieraissa tai virittelee salasuhteita sen mielestä joka oikeasti pettää?
 
merkit
Myös kotona räyhääminen ja pahantuulisuus. Luultavasti liittyy siihen, että yrittää saada aikaan 'syytä' pettää jos sitä ei ennestään ole (eli kotona periaatteessa ei muuten ongelmia). Suihkussa käyminen kun tulee kotiin. Jopa pyykin pesu. Se, että viihtyy kotona näkyvästi vähemmän.
 
miiikku
minä en tiedä vieläkään onko mieheni pettäny monta yötä ollu jollain ex siskol ja muilki naisil yötä sanoo ettei ole pettäny ... nyt sil lapsi mullle ....sanoo ettei ole pettäny ....onkohan kuiotenki? oli paljon dokaa ku olin raskaana .. joku vois kai vastata? :'(
 
syyt
Joo, tyypilliset syyt mitä miesten suusta kuulee pettämisen jälkeen, kun on jääny kiinni " meni niin huonosti " just joo. Hirveesti parantaa tilannetta kun käy vähän paneskelemassa muualla..erikoinen tapa parantaa parisuhdetta...niin tekee myös naiset, totta. Ja toinen yleinen syy on " se vaan tapahtui, olin olosuhteiden uhri" KAIKKI meistä saa vierasta jos vaan tahtoo, se on varmaa, aina löytyy joku puutteessa oleva, joten ei oikein uppoo toikaan..Pettäminen on yksinkertaisesti todella alhaista touhua, kaikkein oksettavimpia on äijät (ja naisetkin) jotka oikein kehuu "saavutuksillaan" ja sillä kuinka monta kertaa on tullu "reissuilla" käytyä...hyi hitto toivottavasti ei osu kohdalle nuo pelkällä kullilla ajattelevat miehet.
 
helppohan se on ajatella jos on tunteita toista kohtaan et ei olis tehnyt mitään koska ei halua erota minäkin olen vain niin tyhmä et uskon kaiken mitä mulle sanotaan riidellään nykyään paljon kun noi asiat häiritsee mua todella paljon harkitsen jopa eroavani koska tuntuu et muut tärkeämpää kuin perhe ja minä..yrittää kyl mut se ei mulle riitä ..en tidä miks :'(
 
no joo
Uskon,että pettämisen merkkejä tulee plajon,mutta esim.pitkässä suhteessa on niin sokaistunut ukkoon/akkaan ,ettei huomaa noita merkejä. Itsehän oli sokeen melkeiin vuoden,kunnes jäivät kiinni. Jälkeenpäin ajatellen niitä merkkejä oli ihan törkeesti. Esim. Työajan jälkeiset salireissut, uimisreissut,halu rampata baarissa kavereitten kans(eli en enään mahtunut joukkoon,niinku ennen) hyväntuulisuus ja korujen yms ostelu....
Että näin,mut nyttenkö muistelen noita merkkejä pettämisestä,niin useinmieheni oli salilla/uimassa,eikä sillä ollu ikinä uimahousut märkänä tai salikamppeita mukana :kieh:
toivottavasti saisivat pettäjät opetuksen ja niille kävis samallailla,ku ne teki puolisoilleen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 17:37 no joo kirjoitti:
Että näin,mut nyttenkö muistelen noita merkkejä pettämisestä,niin useinmieheni oli salilla/uimassa,eikä sillä ollu ikinä uimahousut märkänä tai salikamppeita mukana :kieh:
Ööh... mietin vain, että miten ihmeessä tuollaisen voi jättää huomioimatta? :/
 
Samaa mieltä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 11:00 syyt kirjoitti:
Joo, tyypilliset syyt mitä miesten suusta kuulee pettämisen jälkeen, kun on jääny kiinni " meni niin huonosti " just joo. Hirveesti parantaa tilannetta kun käy vähän paneskelemassa muualla..erikoinen tapa parantaa parisuhdetta...niin tekee myös naiset, totta. Ja toinen yleinen syy on " se vaan tapahtui, olin olosuhteiden uhri" KAIKKI meistä saa vierasta jos vaan tahtoo, se on varmaa, aina löytyy joku puutteessa oleva, joten ei oikein uppoo toikaan..Pettäminen on yksinkertaisesti todella alhaista touhua, kaikkein oksettavimpia on äijät (ja naisetkin) jotka oikein kehuu "saavutuksillaan" ja sillä kuinka monta kertaa on tullu "reissuilla" käytyä...hyi hitto toivottavasti ei osu kohdalle nuo pelkällä kullilla ajattelevat miehet.
Mä Olen niin samaa mieltä kanssasi. Jokainen meistä voisi pettää ja varmasti jokaisessa suhteessa tulee huonoja kausia joita sitten voisi käyttää hyvänä tekosyynä pettämiseen. On Mielestäni vaan säälittävää että ihminen on niin raukka että ei viitsi kohdata asioita vaan yrittää päästä helpommalla. TOSIIAN KAIKKI VOI PETTÄÄ JOS VAAN HALUAA, AINA JOKU PUTTEESSA OLEVA HUOLII VAIKKA VILLISIAN JOS TARPEEKS HALUJA ON!

Mihin on kadonnut sellainen itsensä kunnioittaminen että ei yksinkertaisesti suostu alenemaan sellaiseen itseään alentavaan tekoon.... Mä olen ylpeä siitä että kukaan mies ei voi kaupungilla kehuskella että paninpa totakin yks ilta, mulla on tasan kaks miestä ollu elämäni aikana ja toisen kanssa päädyin sitten naimisiin ja olen siitä ylpeä enkä koe jääneeni mistään paitsi.... ja kyse ei kyllä todellakaan ole siitä että eikö vientiä ja tarjolla olisi ollut vaikka minkälaisia kuntosalivalmentajista/menestyviin business miehiin.
 
nyt sain tietää et mieheni viel bi jo ten hän menee korjaa jonkun miehen tietokonetta kun se mies on viel ollu kiinnostunu miehestäni ...ottaiosiko teiot päähän ? mul ei vain ole itseluottamusta siihen ja kauhea riita tottakai syntyi ... must oikeasti tuntuun et mioes pettäny


 
kotiäiti 77
no nyt alkoi pelottaa. Välillä mies välinpitämätön, kuulema töistä ja lastenhoidosta väsynyt. Ja sitten taas niin lälly että ihmetyttää. Olisko kellään mitään vinkkiä että mistä tietää että mies EI petä.
 
jos saat miehen puhelimem käsiisi niin katso onko jonkun naisen tai uotoja numeroita . tai jos lähtee johonkin pyydä päästä mukaan ellei tee mitään niin ottaa kyl paikkaan ku paikkaan mukaan .. toivottavasti ei ole ainakaan näist mitään ...
 

Yhteistyössä