pettämisen merkit?

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti78
  • Ensimmäinen viesti
lähentelevä mies
Näin naisena ottaa päähän yks sairaanhoitajamies.
Se on kokoajan heittämässä ehdotuksiaan työpaikalla.
Tekee sen vaan niin ettei sitä voi suoraan sanoa.

Montaa naista se on ehdotellut. ei onneksi vielä fyysisesti lähennellyt.

Kaveri on naimisissa ja sillä on lapsiakin.

Eniten ottaa pannuun kun koko työpaikka tietää että se joku vuosi
sitten kävi pettämässä yhden terapeutti-naisen kanssa laivalla
(ei oo muuten suutarin lapsilla kenkiä).

Tekis mieli soittaa sen muijalle ja tehdä asiat selviksi.
että miehes on sellainen #&%?$!* ettei löydy toista.


 
Aina kaikista ihmisistä ei voi sanoa suoraan selviä merkkejä. On tosi taitavia ja manipuloivia sekä kylmähermoisia ihmisiä, joilta pettäminen luonnistuu suvereenisti ilman syyllisyyttä ja näin voivat elää kaksois tai jopa kolmoiselämää ihan pokkana. Ovat toki poikkeuksia, mutta heitäkin löytyy. Useimmiten nämä henkilöt ovat jollainlailla narsistisia, laskelmoivia ja hyvin työelämässäkin menestyviä naisia ja miehiä....
 
Möyh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 14:52 lähentelevä mies kirjoitti:
Näin naisena ottaa päähän yks sairaanhoitajamies.
Se on kokoajan heittämässä ehdotuksiaan työpaikalla.
Tekee sen vaan niin ettei sitä voi suoraan sanoa.

Montaa naista se on ehdotellut. ei onneksi vielä fyysisesti lähennellyt.

Kaveri on naimisissa ja sillä on lapsiakin.

Eniten ottaa pannuun kun koko työpaikka tietää että se joku vuosi
sitten kävi pettämässä yhden terapeutti-naisen kanssa laivalla
(ei oo muuten suutarin lapsilla kenkiä).

Tekis mieli soittaa sen muijalle ja tehdä asiat selviksi.
että miehes on sellainen #&%?$!* ettei löydy toista.


Siis oksettavia tuollaiset pettäjät!!!
:/
 
Mun ex-avokki petti mennen tullen ja palatessa.
Ja minä vaanuskoin kavereiden luona oloon kun ainahan se siellä kuppas. ja niin olikin kauan että oli tosiaan kavereiden luona ennen kun pettäminen alkoi. ja kun meillä ei ollut lapsia niin en pitänyt lukua missä se hiihtää, kuljin itekkin paljon.
Merkit oli ilmassa en nähnyt niitä.
Kuvioon tulivat jatkuvasti muka baareissa kavereiden kanssa ennen olivat vaan duunaamassa autoa tai muuta vastaavaa, useasti laivalla, usein saunailtoja joita normaalisti oli harvoin, ylitöitä sai yhtäkkiä paiskia alituiseen, pieni mahan alku alkoi yhtäkkiä häirittemään, tuoksujen määrä lisääntyi aika mukavasti partavedet, dödöt jne.,
Oli mua kohtaan töykeä ei todellakaan hyvitelly mitään. Mikääan ei yhtäkkiä ollut hyvin vaikka hetki sitten kaikki oli hänestä niin ihanaa ja onnellista.
Ja juu se jatkuva käännykän näpräily mutta siihen aikaan vasta kännykät oli melko uusi juttu niin oletin vaan muuten sitä näpräilevän. Meni yksin tai siis kavereiden kanssa baareihin ja ennen pyysi mukaan jatkuvasti mutta eihän sitä nyt enää mitä sinä siellä äijä porukassa.
Sit tuli yhdeltä laivareissulta aamuyöllä vaikka laiva oli rantautunut edellis iltana.
Se tunne iski vaan kuin salama kirkkaalta taivaalta - tuo p.erkele pettää minua- ja kävelin penkomaan takkien taskuja ja siellä oli yhden naisen nimi ja numero. ja menin kysymään rapulaiselta ukolta asioista ja sieltä tuli enemmän kuin osasin kuvitellakaan. useita naisia puolen vuoden ajan ei jaksanut äijä enää kuulemma salata ja rakastaa silti minua ja löpö löpö.
Mut siinä oli ne merkit joita en tajunnut aiemmin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 23:24 miikku kirjoitti:
nyt sain tietää et mieheni viel bi jo ten hän menee korjaa jonkun miehen tietokonetta kun se mies on viel ollu kiinnostunu miehestäni ...ottaiosiko teiot päähän ? mul ei vain ole itseluottamusta siihen ja kauhea riita tottakai syntyi ... must oikeasti tuntuun et mioes pettäny
Joo. Mä myös sain selville et ukko on ilmeisesti bi. Kun sain selville yhden hänen mailiosoitteensa ja pääsin sinne (sama salasana kuin toisessa mailissa) lukemaan viestejä niin siellä pelkästään miehiltä tulleita viesteja.. vielä en ole mitään sanonut mutta luulen että tänä iltana räjähtää..
 
Meillä näin
Petti noin puoli vuotta enne kuin jäi kiinni. Mies oli viikot töissä toisella paikkakunnalla ja kotona vain viikonloppuisin. kaikki oli muka hyvin ja hirveä ikävä meitä viikolla. Yhtäkkiä ilmaantu selviä merkkejä, joille olin silloin sokea. Huolehti vaatteistaan todella hyvin ja osteli uusia. Iltaisin ei saanut miehelle soittaa, kun kävi aikaisin nukkumaan. Seuraavana päivänä oli kuitenkin usein väsynyt, kun olikin valvonut pitkään. Kävi aina suihkussa ennen kuin lähti ja häneen ei saanut koskea, eikä tehdä aloitteita. Seksi loppui kokonaan. Avainnippuun ilmestyi uusi avain, joka kävi 2tonne jonnekin, ei kuulu sulle". Viikonloppuisin tuli yöaikaan tekstiviestejä "kaverilta", aikaisemmin ei ollut tullut. Rahankulutus lisääntyi, käytti itseensä todella paljon. Mustasukkaisuus minusta, vaikka olin 24h päivässä 7päivää viikossa kotona lasten kanssa. Jäi lopulta kiinni, kun soitin miehelle ja tämä luuli painaneensa puhelun poikki, mutta vastasikin vahingossa ja kuulin kun puhui toisen naisen kanssa tulevan viikonlopun suunnitelmistaan. Oli kunnon shokki itselle ja yhtäkkiä tajusin kuinka tyhmä olin ollut jo pitkään, uskonut mitä ihmeellisimpiä juttuja selityksineen. Ero tuli ja nyt jo toipunut asiasta, yksin lasten kanssa.
 
Nostetaanpa vanhaa ketjua...

Itsellä tilanne, että kumppanilla työtehtävät vähän muuttuivat ja tietty nimi nousi esiin muutamia kertoja sen perästä.
Samainen ihminen moikkasi meitä kaupassa (kuulemma minutkin jostakin tuntee ja olenhan minäkin hänet muutama vuosi sitten jossain kumppanini duunipaikan pippaloissa tavannut). Tämän moikkauksen seurauksena kumppanini jollakin tapaa meni ihmeelliseksi ja rupesi selittelemään.
Ovat nyt olleet muutaman kerran siis työpareina.

Kumppanini aloitti koulun työnsä ohella ja yllätys yllätys, tämä samainen ihminen on hänen luokallaan. Ei liene vaikeaa arvata, että samainen nimi nousee esiin. Eli kuljeskelevat jos eivät nyt kaksin niin ainakin samassa porukassa.
Kyytiä koulumatkalta kotiin päin ei kuulemma tarvita, kun kävelymatka ei ole kovin pitkä ja tämä ihminen asuu lähellä meitä. Kouluun päin kyyti kyllä kelpaa.
Etäisyyttä on otettu jo pidempään ja seksuaalinen kanssakäyminenkin on hiipunut sekä rutinoitunut. Melkeinpä sellaiseksi, etti itseänikään enää juuri huvita, kun pelin henki on se sama kaava ja minun pääasiallinen hommani on saada toinen tyydytetyksi. (itsestäni sen kummemmin piittaamatta)
Jotenkin tuntuu, että tässä on nyt käynyt jopa niin, että kumppanini on huomannut toistelevansa tätä yhtä nimeä puhuessaan sen verran, että koettaa välttää sen mainitsemista.
Minä saan tekstiviestiraportteja hänen tekemisistään ja olinpaikoistaan. Samalla minulta ohimennen kysytään omaa sijaintiani tai tekemistäni.
Oma toimipisteeni sijaitsee aivan hänen koulunsa välittömässä läheisyydessä.
Minun kanssani ei enää juuri puhuta, paitsi jos halutaan jotakin syötävää tuotavaksi keittiöstä. Minun kuulumiseni eivät kiinnosta, eikä ehdottamani yhteinen harrastus koskaan edennyt itse harrastusasteelle, vaan jäi sanoihin: "ihan hyvä idea"

Nämä samat merkit ovat olleet edellisessä suhteessani myöskin ilmassa tietyiltä osin.
Yhteneväisyydet ovat pelottavan lähellä toisiaan ja se suhdehan päättyi minun jäämiseen rannalle ja kumppanin uuteen suhteeseen.

Mielipiteitä olisi mukavaa saada.
 
Toisin päin. Onko pettämisen merkkinä se ettei nainen enää halua seksiä. Päätä särkee, väsyttää pitää herätä aikasin, maha on kipee, niskat on kipeet se ja se on kipee. Älä nyt jaksa, mee muaalle siitä jne. Sitten kun yrität keskustella siitä miksi ei seksi maistu niin älä nyt jaksa taas tuota jankutusta.
 
Nuo merkit naisella voivat viitata pettämiseen, mutta ihan vaan siihenkin, että nainen ei ole enää kiinnostunut sinusta seksuaalisesti. Kärjistäen sanottuna niin käy jossain vaiheessa melkein kaikille naisille. Yleensä silloin kun toivottu lapsiluku on täynnä. Tai sitten kun on oltu yhdessä todella pitkään. Jos muutos on yhtäkkinen, niin siihen saattaa liittyä jonkun toisen miehen tuleminen mukaan kuvioihin, mutta kyseessä saattaa hyvinkin olla pelkkä haaveilu eikä mikään pettäminen. Mitään ei siis välttämättä ole menetetty, mutta jos jatkat samaa linjaa (seksin ehdottelu, ehkä jopa painostaminenkin) niin on varmaa että vaimosi lakkaa jossain vaiheessa haluamasta kokonaan, ainakin siis sinun kanssasi....

Yleisiä pettäminen merkkejä naisilla (kaikkien tässä ketjussa aiemmin mainittujen lisäksi) ovat lisääntynyt karvojen ajelu, seksikkäiden tai ainakin yhteensopivien alusvaatteiden lisääntynyt käyttäminen ja puhelimeen vastaamattomuus. Pettämisestä jää helposti kiinni, jos puoliso osaa soittaa oikeaan aikaan. Jälkeenpäin kysyt miksi hän ei vastannut puhelimeen, ja oli selitys mikä vaan niin tarkistat asian. Oliko hänellä kokous silloin, lähtikö hän töistä siihen aikaa että oli juuri silloin ratissa, oliko hän jumpassa. Jos naisella on jatkuvasti tällaisia yllättäviä menoja joista hän ei ole etukäteen kertonut, on syytä epäillä. Parhaankin valehtelijan valheet alkavat lopulta käydä vähiin.
 
Nuo merkit naisella voivat viitata pettämiseen, mutta ihan vaan siihenkin, että nainen ei ole enää kiinnostunut sinusta seksuaalisesti. Kärjistäen sanottuna niin käy jossain vaiheessa melkein kaikille naisille. Yleensä silloin kun toivottu lapsiluku on täynnä. Tai sitten kun on oltu yhdessä todella pitkään. Jos muutos on yhtäkkinen, niin siihen saattaa liittyä jonkun toisen miehen tuleminen mukaan kuvioihin, mutta kyseessä saattaa hyvinkin olla pelkkä haaveilu eikä mikään pettäminen. Mitään ei siis välttämättä ole menetetty, mutta jos jatkat samaa linjaa (seksin ehdottelu, ehkä jopa painostaminenkin) niin on varmaa että vaimosi lakkaa jossain vaiheessa haluamasta kokonaan, ainakin siis sinun kanssasi....

Yleisiä pettäminen merkkejä naisilla (kaikkien tässä ketjussa aiemmin mainittujen lisäksi) ovat lisääntynyt karvojen ajelu, seksikkäiden tai ainakin yhteensopivien alusvaatteiden lisääntynyt käyttäminen ja puhelimeen vastaamattomuus. Pettämisestä jää helposti kiinni, jos puoliso osaa soittaa oikeaan aikaan. Jälkeenpäin kysyt miksi hän ei vastannut puhelimeen, ja oli selitys mikä vaan niin tarkistat asian. Oliko hänellä kokous silloin, lähtikö hän töistä siihen aikaa että oli juuri silloin ratissa, oliko hän jumpassa. Jos naisella on jatkuvasti tällaisia yllättäviä menoja joista hän ei ole etukäteen kertonut, on syytä epäillä. Parhaankin valehtelijan valheet alkavat lopulta käydä vähiin.
Kiitos vastauksesta.

En varsinaisesti usko pettämiseen sillä vaimo on kyllä luotettettava eikä hän ole minkäänlaista (muuta) epäilemisen aihetta antanut. Ei ole mitään "poissaoloja" ja aika paljon olemme yhdessä (perheen kesken) Toki tälläinen ajatus vain väkisinkin hiipii mieleen kun alkaa yli kk olemaan hiljaista aikaa kammarissa.

Reilusti päälle 10 vuotta on yksissä kuljettu ja muuten on mennyt tosi hyvin. Toki joskus on hieman ollut vaiketa, mutta sekin vain kun lapset ovat olleet pieniä ja stressiä koko porukalla. Pääasiallisesti meillä on kuitenkin hauskaa ja viihdymme yhdessä ja varsinkin hyvin koko perheen kesken.

Olen kyllä ehkä turhan paljon painostanut asiasta ja tiedän että hänelle on työnpuoleen stressiä, mutta olen viimeiset päivät pitänyt asiasta matalaa profiilia ja seurannut tilanteen kehittymistä. Ehkäpä se siitä. Vaikea tilanne vain kun toinen ei syty ja toinen on liekeissä :)
 
Yleisiä pettäminen merkkejä naisilla (kaikkien tässä ketjussa aiemmin mainittujen lisäksi) ovat lisääntynyt karvojen ajelu, seksikkäiden tai ainakin yhteensopivien alusvaatteiden lisääntynyt käyttäminen ja puhelimeen vastaamattomuus. Pettämisestä jää helposti kiinni, jos puoliso osaa soittaa oikeaan aikaan... ...Parhaankin valehtelijan valheet alkavat lopulta käydä vähiin.
On niin totta.
Jatkuva valehtelu myös syö valehteliaa sisältä. Kun pitää elää jatkuvassa jännityksessä. Seuraa maha kipuja, niska/hartia jäykkyyttä...

Syvällinen keskustelu hiipuu/loppuu. Ei voi antautua keskusteluun täysillä ettei vain lipsauta mitään.

Kun teet jonkin virheen, ajat vaikka auton ojaan tms., paha olo tulee ulos. Puoliso pääsee luvan kanssa purkamaan tuntojaan. Ja sitä tulee, tulee aina vain. Ainakin itsellä oli niin. Noin 27x huuto normaaliin verrattuna.

Jos mies pettää, kiinni jääminen on paljon nopeampaa. Naiset ovat tottuneempia tarkkailemaan miehensä jokaista tekemistä. Naiset keskustelevat keskenään paljon enemmän näistä tarkkailu konsteista. Tai ylipäätään keskustelevat. Ainakaan mulle kaverit ei tule puhumaan esim:
"Kuule Pmäki, meidän Tuija ei yhtään huomioi mun tarpeita riittävästi. Eilenkin sanoi kyllähän mä viime kesänä sua tyydytin..."

pmäki

http://kaksplus.fi/keskustelu/tunteet-ja-ihmissuhteet/parisuhde/2104122-jai-vahingossa-kiinni/
 
Mun mielestä varmin pettämisen merkki on lisääntynyt mustasukkasuus...
Osui omalle kohdalle kerran, ikävä kyllä. Heti kun mies petti rupesi olemaan minusta todella mustasukkainen. (ehkä etsi minusta samaa vikaa, jottei tuntisi itseään niin syylliseksi)

Näin käynyt myös monella ystävällä. Niin mies- kuin naispuolisilla.
 

Yhteistyössä