Pienet tissit aiheuttaa isoa pahaa mieltä :(

  • Viestiketjun aloittaja tissitön ap
  • Ensimmäinen viesti
tissitön ap
Oon hieman päälle 170 pitkä. Hoikka, ehkä melkein jopa laiha. Näin "pitkälle" ihmiselle, ja ehkä siten "isollekin", luulisi nyt kuuluvan vähän isommat tissit kuin A-kuppi (jos sitäkään) . Näyttää hassulta, pitkällä ja sorjalla ihmisellä on sellaiset mini-mini rintaliivit, eikä niiden takana sitten edes näytä olevan mitään! :( Tunnen itseni mieheksi ylävartalon kohdalta. Tissit on aina olleet pienet, mutta imetyksien jälkeen niiden muoto on hävinnyt kokonaan, ikään kuin liiskaantuneet kasaan. Joskus meinaa itku tulla, kun pitää melkein teinityttöjen liivejä käyttää koon puolesta... Push.upitkaan ei saa niitä näyttämään mitenkään "uhkeilta".

On se tämäkin :(
 
vieras
Harrastatko liikuntaa? Eikö ole mukavaa, kun voi juosta ja hyppiä ihan mielin määrin ilman että tissit täytyy teipata rintakehään kiinni :)

t. Toinen tissitön, tosin kymmenen senttiä lyhyempi
 
JONSERED Karhunkantaja
Kenelle aiheuttaa? :eek:

:hug:

Mihin sinä rintaliivejä tarvitset? Itsekin pärjään hienosti ilman, tosin jotkut asut tuntuvat ikäviltä ilman liivejä.

Normaalilla naisella ottaa nenä tai varpaat ensiksi kiinni seinään, eivät rinnat ;)
 
Rupina harmailee
Tasan ei käy nallenamit. Olen vain vähän päälle 150cm pitkä ja minulla on D kuppi. Eli voisi olla vähän pienemmät tissit ja pituutta vähän enemmän, Mutta minkäs teet.

 
ei mulla aiheuta =) Tänään just hellun kans juteltiin tisseistä,ku oon joskus sanonu et laitan silikonit,ku mul ei oo ees aa.. Mut tuskin koskaan laitan oikeesti niitä,vaikka tuo munapää ne on luvannu maksaakki.
 
vieras
Tiedän ap mistä puhut. Mäkin päälle 170, hoikka. Tissit ehkä kokoa AA. Imettäessä olivat ihanan muhkeat, mut se ilo ei kauan kestänyt. Itseasiassa ei niistä kyllä sillonkaan paljon visuaalista iloa ollut kun ne piti topata piukkaan ettei maito lennä pitkin :( Vaan kun maito loppui, jäi vain muutama nahistunut maitorauhanen nahan sisään.
 
-
Voi ja minä olen onnellinen :)

Teininä mulla oli c/d, mutta kahden lapsen imetyksen jälkeen ovat kuihtuneet a:ksi. I-H-A-N-A-A! Kaikki vaatteet istuu päälle, näyttää hoikeemalta, parempi liikkua, juopot ei kyttää kaula-aukkoa, kroppa paljon elegantimpi. Nyt kun olen raskaana ja tissit taas turvonneet siihen c:hen odotan vaan että imetyksen loputtua ovat taas sen ihana a <3

Oikeesti rinnat on asennekysymys. Kummankin kokemuksella sanon että pienet on paljon mukavemmat. Nyt taas tissit löllyy ja rehottaa liiveistä ja paidoista ja muistaa miksi ne pienet on ihanat.

Pienissä on tyyliä. (Eikä ole syrjintää suuririntaiille, ihan omaa oloani tässä purkaan. Jokainen viihtyy omissaan miten tykkää ja mikään ei ole toista parempaa. Makuasioista ei voi kiistella :) )
 
.
Mä taas inhoan mun isoja rintoja, ne on epäkäytännölliset ja näyttää naurettavilta muuten hoikassa vartalossa. Ja mies on sanonut pitävänsä pieniä rintoja kaikista kauneimpina. Tuntuu pahalta, mutta koitan muistaa että moni taas haluaisi sellaiset kuin minulla on, joten tuskin olen kaikkien maailman ihmisten mielestä ällöttävä.

Pienirintaisena pystyt kaiketi edes ostamaan kauniita alusvaatteita ilman että niistä tarvii maksaa omaisuutta? :)
 
t
Mulla ihan sama fiilis. Ja voin sanoa, että ei se matalampi pituus tee asiaa yhtään helpommaksi. Sinä olet sentään hoikka. Mulla on just sen verran ylikiloja mahassa, että näyttää tosi törkeeltä, kun ei ole rintavarustusta tasapainottamassa tuota massaa... Jo muutama ylikilo tekee ihan raskausmahan näköisen profiilin...
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Voi ja minä olen onnellinen :)

Teininä mulla oli c/d, mutta kahden lapsen imetyksen jälkeen ovat kuihtuneet a:ksi. I-H-A-N-A-A! Kaikki vaatteet istuu päälle, näyttää hoikeemalta, parempi liikkua, juopot ei kyttää kaula-aukkoa, kroppa paljon elegantimpi. Nyt kun olen raskaana ja tissit taas turvonneet siihen c:hen odotan vaan että imetyksen loputtua ovat taas sen ihana a <3

Oikeesti rinnat on asennekysymys. Kummankin kokemuksella sanon että pienet on paljon mukavemmat. Nyt taas tissit löllyy ja rehottaa liiveistä ja paidoista ja muistaa miksi ne pienet on ihanat.

Pienissä on tyyliä. (Eikä ole syrjintää suuririntaiille, ihan omaa oloani tässä purkaan. Jokainen viihtyy omissaan miten tykkää ja mikään ei ole toista parempaa. Makuasioista ei voi kiistella :) )
Mä olisin kuule ihan tyytyväinen täysiin a-kuppeihin... Sä olet ihan eri sarjassa kuin mistä tässä on kyse.
 
Pienet+
Nuorena olin aika pikkurintainen, silloin haaveilen isosta povesta. Nyt kun tuota rynnästä on niin ai että ahdistaa. Haluan takaisin ne pienet ja kiinteät. Joten te joilla ne pienet on niin olkaa onnellisia, ei hijosta rintojan alta, löytyy nättejä liivejä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Voi ja minä olen onnellinen :)

Teininä mulla oli c/d, mutta kahden lapsen imetyksen jälkeen ovat kuihtuneet a:ksi. I-H-A-N-A-A! Kaikki vaatteet istuu päälle, näyttää hoikeemalta, parempi liikkua, juopot ei kyttää kaula-aukkoa, kroppa paljon elegantimpi. Nyt kun olen raskaana ja tissit taas turvonneet siihen c:hen odotan vaan että imetyksen loputtua ovat taas sen ihana a <3

Oikeesti rinnat on asennekysymys. Kummankin kokemuksella sanon että pienet on paljon mukavemmat. Nyt taas tissit löllyy ja rehottaa liiveistä ja paidoista ja muistaa miksi ne pienet on ihanat.

Pienissä on tyyliä. (Eikä ole syrjintää suuririntaiille, ihan omaa oloani tässä purkaan. Jokainen viihtyy omissaan miten tykkää ja mikään ei ole toista parempaa. Makuasioista ei voi kiistella :) )
Mä olisin kuule ihan tyytyväinen täysiin a-kuppeihin... Sä olet ihan eri sarjassa kuin mistä tässä on kyse.

Joo mulla roikkuu D:n nahka joka täyttää sopivasti A kupin :D En silti valita.
 
nännit näkyy
Alkuperäinen kirjoittaja Pienet+:
Nuorena olin aika pikkurintainen, silloin haaveilen isosta povesta. Nyt kun tuota rynnästä on niin ai että ahdistaa. Haluan takaisin ne pienet ja kiinteät. Joten te joilla ne pienet on niin olkaa onnellisia, ei hijosta rintojan alta, löytyy nättejä liivejä.
Ei tosi pienille löydy liivejä lainkaan. Eikä juhlamekkoja... Muutenkin yläkropan vaatetus on vaikeaa, kun vaatteet ei istu ja kaula-aukot on ongelmallisia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän ap mistä puhut. Mäkin päälle 170, hoikka. Tissit ehkä kokoa AA. Imettäessä olivat ihanan muhkeat, mut se ilo ei kauan kestänyt. Itseasiassa ei niistä kyllä sillonkaan paljon visuaalista iloa ollut kun ne piti topata piukkaan ettei maito lennä pitkin :( Vaan kun maito loppui, jäi vain muutama nahistunut maitorauhanen nahan sisään.
Niin, minullakin imetyksen aikana ihan hirveät maitotissit, ei menneet vetoketjulliset paidat kiinni edestä ja vaikka ostin mielestäni isoja liivejä, oli ne aina sitten liian pienet kumminkin. Varmaan se kova venytys oli se viiminen niitti tisseille, ilmapallo-efekti :p
 
v
mulla kans sama ongelma.. aina oon kadehtinu muita naisia joilla on tissit. mut ootko kokeillu geelityynyjä?? ostat sellaset taskulliset ritsikas missä on se kangastyyny sisällä ja sit niihin vielä geelityynyt. mulla on b kuppi ja noilla täytteillä c on sopiva ja tissit näyttää normaaleilta. normaalisti ku näyttäis ettei mulla oo rintoja ollenkaan, ja sit ku on vielä "pitkät" nännit jotka aina törröttää ja imetyksen jälkeen ne muuttu aivan kummallisen näkösiks. bikineitäki vaikee löytää ku näyttävät niin hölmöiltä ku pienet lätty tissit :( kokele niitä geelityynyjä, niillä saa ainaki vähä itsetuntoa ylemmäksi puserot istuu paremmin :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pienet+:
Haluan takaisin ne pienet ja kiinteät.
Minäkin haluan. Ennen oli pienet ja kiinteät. Nyt on erittäin pienet nahkalärpykät, ja hämään ihmisiä luulemaan tisseiksi niitä rintaliivejä. Vanhoja B-kuppeja on, ja mulla mahtuu niihin nyrkki sisään tissin lisäksi!
 
tissitön too
Mulla kans pienet rinnat, vielä sen verran oudon muotoset ettei sopivia liivejä meinaa löytyä. Ja sitten just tuo, että näet kaupassa kivan paidan tai hameen joka näyttää nuken päällä tosi coolilta. Sitten kun kokeilet itse niin ei istu ollenkaan! Muuten en ole koskaan pelännyt että pienet rinnat häiritsisivät miestäni tms. mutta eniten ottaa päähän juuri tuo vaatteiden sopimattomuus. Imettäessä oli juuri sopiva, runsas B, mutta se sitten on muisto vain...jos olisi rahaa niin ottaisin täytettä, ihan sen takia että vaatteet istuis päällä paremmin ja tuntisin oloni hoikemmaksi. Nyt olen meinaan sellainen, että lihon ensin käsistä, joten on tosi ällö yhdistelmä kun on pulleat kädet ja olemattomat tissit.
 
Tiipii
Niin, kun olisi tosiaan edes ne pienet A-kupit, mutta kun nyt imetyksen jälkeen ei jäänyt enää mitään. Eli kai se AA70 sit on... Liivit ei pysy paikallaan, kun ei niissä ole mitään täytettä. Pushupeja on enää turha käyttää, kun ei ole sen vertaa pyöreyttä mitä työntää ylös. Siis vain nännit jäi...

Mites te muut olemattomilla tisseillä varustetut, onko ongelmia seksielämän kanssa? Rinnattomuus vie ainakin multa kyllä ne pienetkin halut mitä vois olla. Ja siis mies ei ole mitenkään kommentoinut, äitini kyllä mainitsi että eihän sulla ole enää mitään...

Olen kyllä laihahko ja lyhyt, mutta ei se lihottaminen juuri auta. Ensiksi kertyy persuksiin ja reisiin ja vatsaan, ennen kuin yläkroppaan.
 
--------
Alkuperäinen kirjoittaja nännit näkyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pienet+:
Nuorena olin aika pikkurintainen, silloin haaveilen isosta povesta. Nyt kun tuota rynnästä on niin ai että ahdistaa. Haluan takaisin ne pienet ja kiinteät. Joten te joilla ne pienet on niin olkaa onnellisia, ei hijosta rintojan alta, löytyy nättejä liivejä.
Ei tosi pienille löydy liivejä lainkaan. Eikä juhlamekkoja... Muutenkin yläkropan vaatetus on vaikeaa, kun vaatteet ei istu ja kaula-aukot on ongelmallisia.
Sama ongelma se on näillä kiloilla ja rinnoillakin, kaikki näyttää kauhealta. Eikös sellaiset kietaisumalliset paidat, rypytyksillä ole aika nättejä?
 

Yhteistyössä