Pienet tissit aiheuttaa isoa pahaa mieltä :(

  • Viestiketjun aloittaja tissitön ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuntuu, että sinun kommentin tavoite oli osoittaa minun paha mieleni typeräksi, vääräksi tunteeksi. Että minulla ei ole siihen "oikeutta", koska onhan minulla kädet ja jalat, ja osalla miehistäkin on tissit ja kaikki isotissi-naisetkaan ei näytä naisellisilta.
Ehkä turhaa napinaa onkin, mutta kyllä minun korvieni väli saa tuntea asiasta pahaa mieltä. Sinä et menetä siinä mitään, paitsi aikaa, kun täällä asiaa kommentoit alentavasti.
Ihan vapaasti, mutta ei se tunne tule sua ikinä hyödyttämään millään tavalla.
Ei varmaankaan, mutta en avannut ketjua tarkoituksenani keskustella siitä, tulenko hyötymään pahasta mielestäni, jonka pienirintaisuuteni aiheuttaa. Onko kaikessa aina pakko olla järkeä, esim. tunteiden kirjossa?
Niin, miksi sä alotit keskustelun? Senkö takia, että sulle sanotaan, niin mitä? Mitä sä halusit kuulla?
Sen mitä useat ovat kertoneetkin: on myös muita, jotka tuntevat näin ja on sama nk. ongelma. Että joku muukin myöntää imetyksen aiheuttaneen radikaaleja muutoksia rinnoissaan, ja että se tuntuu naiseudessa, "tuntuu pahalta". Ja hienoa huomata, ettei tänne kerääntynyt vain joukko äitejä, jotka tyrmäävät usein kuullulla kommentilla: Kanna äitiyden merkit kunnialla! Sitä kun en kunnialla mielellään tekisi, joten nurisen tässä, vaikka hyödy en koskaan tunteestani. Mitä sitten?

Pitänee alkaa kirjoittamaan tuleviin aloituksiini myös täydellinen pohjustus, mitä haen: ihmetyksiä, onnentoivotuksia, sääliä, vertaistukea... Hmm.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sen mitä useat ovat kertoneetkin: on myös muita, jotka tuntevat näin ja on sama nk. ongelma. Että joku muukin myöntää imetyksen aiheuttaneen radikaaleja muutoksia rinnoissaan, ja että se tuntuu naiseudessa, "tuntuu pahalta". Ja hienoa huomata, ettei tänne kerääntynyt vain joukko äitejä, jotka tyrmäävät usein kuullulla kommentilla: Kanna äitiyden merkit kunnialla! Sitä kun en kunnialla mielellään tekisi, joten nurisen tässä, vaikka hyödy en koskaan tunteestani. Mitä sitten?

Pitänee alkaa kirjoittamaan tuleviin aloituksiini myös täydellinen pohjustus, mitä haen: ihmetyksiä, onnentoivotuksia, sääliä, vertaistukea... Hmm.
Siis mitä hienoa siinä on, että moni on tyytymätön ulkonäköönsä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sen mitä useat ovat kertoneetkin: on myös muita, jotka tuntevat näin ja on sama nk. ongelma. Että joku muukin myöntää imetyksen aiheuttaneen radikaaleja muutoksia rinnoissaan, ja että se tuntuu naiseudessa, "tuntuu pahalta". Ja hienoa huomata, ettei tänne kerääntynyt vain joukko äitejä, jotka tyrmäävät usein kuullulla kommentilla: Kanna äitiyden merkit kunnialla! Sitä kun en kunnialla mielellään tekisi, joten nurisen tässä, vaikka hyödy en koskaan tunteestani. Mitä sitten?

Pitänee alkaa kirjoittamaan tuleviin aloituksiini myös täydellinen pohjustus, mitä haen: ihmetyksiä, onnentoivotuksia, sääliä, vertaistukea... Hmm.
Siis mitä hienoa siinä on, että moni on tyytymätön ulkonäköönsä?
Nyt taidat vetää omia johtopäätöksiä. En iloitse siitä, että moni muukin on tyytymätön ulkonäköönsä. Iloitsen niistä mielipiteistä ja kommenteista, joita asian tiimoilta saan. Ne helpottavat ehkä oloani: on myös muita, jotka tuntemuksissaan silti elävät elämäänsä varmasti hyvinkin onnellisesti. Minäkin siis voin joskus ehkä oppia elämään niin, ettei rintsikkaostoksilla tule tippa linssiin.

Vieläkö on jotain, mihin haluat takertua?

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kokemus naiseudesta tulee sisältä, ei ulkoisista asioista. Ja ulkoisilla seikoilla ei saa kokemusta naiseudesta vaikka kuinka yrittäisi, jos sisällään ei sitä koe.
Ja mistä tämän opit? Ja koskee ihan kaikkia, varmasti? Että vaikka pääni ajeltaisiin paljaaksi vasten tahtoani, ja joutuisin pukemaan päälleni säkkikangasta, niin kyllä olisi väärin valittaa, että en koe itseäni naiselliseksi ulkoisten seikkojen vuoksi?
Sen kuin valittaisit, jos siltä tuntuu. Mutta naiseutesi on aika heikoissa kantimissa, jos sen menettäisit noin. En silti sano, etteikö voisi tuntea oloaan "rumaksi" tai tuntea, ettei viihdy olomuodossaan.

Sitä tarkoitin, että jos ei tunne oloaan naiseksi, ei auta, vaikka kuinka pynttäisi ja laittautuisi oletettujen odotusten mukaiseksi. Ja jos tuntee olevansa sinut naiseutensa kanssa, ei tarvitse mitään ulkoisia tehokeinoja ja toisaalta niitä voi käyttää, jos niin haluaa. Mutta niillä ei sitä tuntemusta saada aikaan.

Se, mitä me olemme, on paljon enemmän, kuin se, miltä luulemme näyttävämme. :)
 
vieras
Mullakin on nykyään pienet tissit, ja olen tosi tyytyväinen! Oikeastaan oon vähän angstannut sitä, kun oon vuoden aikana saanut muutaman lisäkilon ja tissit on kasvanut A:sta B:hen. Mulla oli muutama vuosi sitten tissit isoimmillaan DD, kun olin 169/70, mutta kun laihdutin 20kg tissit kutistui A:han. Ja olen niiiin tyytyväinen tähän siroon, urheilulliseen kroppaani! Vaikka tosiaan nyt olen muutaman lisäkilon saanut, niin edelleen tissit on aiempaan verrattuna pienet. Mutta mulla on nyt paljon naisellisempi ja tyytyväisempi olo kuin koskaan ennen!

On kivaa, kun vaatteet istuu paremmin (ennen moni paita ei mahtunut tissien kohdalta vaikka vyötäröltä sopiva), saa käyttää monenlaista vaatetta ilman että näyttää niin nopeasti halvalta, kukaan ei tuijota ällöttävästi kaula-aukkoa, on helpompi urheilla jne. Tykkään tästä sirosta tyttömäisyydestä omalla kohdallani paljon enemmän kuin kurvikkaasta naisellisuudesta. Kuten joku sanoi, se on asennekysymys!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kokemus naiseudesta tulee sisältä, ei ulkoisista asioista. Ja ulkoisilla seikoilla ei saa kokemusta naiseudesta vaikka kuinka yrittäisi, jos sisällään ei sitä koe.
Ja mistä tämän opit? Ja koskee ihan kaikkia, varmasti? Että vaikka pääni ajeltaisiin paljaaksi vasten tahtoani, ja joutuisin pukemaan päälleni säkkikangasta, niin kyllä olisi väärin valittaa, että en koe itseäni naiselliseksi ulkoisten seikkojen vuoksi?
Sen kuin valittaisit, jos siltä tuntuu. Mutta naiseutesi on aika heikoissa kantimissa, jos sen menettäisit noin. En silti sano, etteikö voisi tuntea oloaan "rumaksi" tai tuntea, ettei viihdy olomuodossaan.

Sitä tarkoitin, että jos ei tunne oloaan naiseksi, ei auta, vaikka kuinka pynttäisi ja laittautuisi oletettujen odotusten mukaiseksi. Ja jos tuntee olevansa sinut naiseutensa kanssa, ei tarvitse mitään ulkoisia tehokeinoja ja toisaalta niitä voi käyttää, jos niin haluaa. Mutta niillä ei sitä tuntemusta saada aikaan.

Se, mitä me olemme, on paljon enemmän, kuin se, miltä luulemme näyttävämme. :)

Niin, no tämäkin aihe tulee mieleeni vain joskus. En murehdi ja märehdi sitä koko ajan, mutta joskus se käväisee mielessä - kevyemmin tai raskaammin. Nyt ehkä raskaammin, kun tein aloituksenkin. Ja näinä hetkinä en tunne itseäni niin kauhean naiselliseksi.

Ajatteleminen on pahasta ;)
 
Tee niinkuin minä- lakkaa ajattelemasta asiaa.

Tai ala säästää leikkausta varten :snotty:

Ei ne tissit ainut asia naisessa ole. Kieltämättä olis ihan kivat, mutta toisaalta- mitä väliä oikeasti?

Opettele korostamaan sitäkin vähää mitä sulla on (anteeksi, en tarkoita pahalla) rypytyksillä tms, hoikka kun olet niin kangasta voi kurtata päällesi aika runsaastikin!
Tai sitten korostat pitkiä ja hoikkia jalkojasi, littanaa vatsaasi tms.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tee niinkuin minä- lakkaa ajattelemasta asiaa.

Tai ala säästää leikkausta varten :snotty:

Ei ne tissit ainut asia naisessa ole. Kieltämättä olis ihan kivat, mutta toisaalta- mitä väliä oikeasti?

Opettele korostamaan sitäkin vähää mitä sulla on (anteeksi, en tarkoita pahalla) rypytyksillä tms, hoikka kun olet niin kangasta voi kurtata päällesi aika runsaastikin!
Tai sitten korostat pitkiä ja hoikkia jalkojasi, littanaa vatsaasi tms.
Yritän kovasti. Tänään vain yritys meni kovasti myttyyn. Sinut olen muuten itseni kanssa, mutta joskus tuntuu että pikkuisen enemmän olisi paremmin 8) Myönnän, että on pikkumaista valittaa yhdestä asiasta, kun noin muuten tykkään itsestäni.

Pitää taas skarpata =)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän kovasti. Tänään vain yritys meni kovasti myttyyn. Sinut olen muuten itseni kanssa, mutta joskus tuntuu että pikkuisen enemmän olisi paremmin 8) Myönnän, että on pikkumaista valittaa yhdestä asiasta, kun noin muuten tykkään itsestäni.

Pitää taas skarpata =)
Tuskin jättäisit noin hyvää tyyppiä pienten rintojen vuoksi, ethän? :D ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän kovasti. Tänään vain yritys meni kovasti myttyyn. Sinut olen muuten itseni kanssa, mutta joskus tuntuu että pikkuisen enemmän olisi paremmin 8) Myönnän, että on pikkumaista valittaa yhdestä asiasta, kun noin muuten tykkään itsestäni.

Pitää taas skarpata =)
Tuskin jättäisit noin hyvää tyyppiä pienten rintojen vuoksi, ethän? :D ;)
Vitsillä tai ei, mutta en tietenkään jättäisi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tee niinkuin minä- lakkaa ajattelemasta asiaa.

Tai ala säästää leikkausta varten :snotty:

Ei ne tissit ainut asia naisessa ole. Kieltämättä olis ihan kivat, mutta toisaalta- mitä väliä oikeasti?

Opettele korostamaan sitäkin vähää mitä sulla on (anteeksi, en tarkoita pahalla) rypytyksillä tms, hoikka kun olet niin kangasta voi kurtata päällesi aika runsaastikin!
Tai sitten korostat pitkiä ja hoikkia jalkojasi, littanaa vatsaasi tms.

just noin :wave:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vitsillä tai ei, mutta en tietenkään jättäisi :D
Eli ei mikään huippuprioriteetti sittenkään. :D
No ei ehkä, sittenkään :D Ehdin jo muutaman tunnin taas niin luulla... ;)
Niin vain on ihmismieli erehtyväinen ;)

Mutta ihan vakavasti ottaen: asiasihan ovat todella hyvällä mallilla, jos ehdit moista tuntikaupalla surra. Hieman sama juttu, kuin se, että maailmassa on kaikki tylsän hyvin, jos Nykäs-Matti on iltapäivälehtien pääuutinen. :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mäkään en tajuu, et miten ne aiheuttaa muka pahaa mieltä. Jos vaikka puuttuis jalka tai käsi, ymmärtäisin, et ois paha mieli. Sullahan on molemmat rinnat sentään.

Ja siis, mihin sä niitä tarviit? Oot sä hirveen lihaksikas ja karvainen, vai miksi tunnet itsesi miehekkääksi?
No mulle ainakin tissit on osa naiseutta. Ja kun ne on tod. pienet, melkein olemattomat, niin tuntuu että paketti on todellakin vajaa, jotain puuttuu. Kyllähän jonkun käden menetys on toki isompi pahan mielen aiheuttaja, mutta en nyt tarkoitakaan että tissittömyys olisi se maailmanloppu. On vain paha mieli, kun semmoisia kivoja palloja ei satu olemaan. Ja usealla muulla on. Oma mies ei koskaan ole mitään pahaa sanonut minun rinnoista, mutta kyllähän minäkin itse näen, ettei ne mitenkään "tissimäiset ole". Miehillä ei ole tissejä, naisilla on - olen nainen, mutta minulla ei juuri ole tissejä.
Kyllä mä olen monella miehellä tissit nähnyt. Eikö kaikki isorintaiset naiset suinkaan näytä naisellisista.
Niin minäkin, mutta harvemmalla.
Ja eivät varmaan näytäkään kaikki isotissiset naisellisilta.

Tuntuu, että sinun kommentin tavoite oli osoittaa minun paha mieleni typeräksi, vääräksi tunteeksi. Että minulla ei ole siihen "oikeutta", koska onhan minulla kädet ja jalat, ja osalla miehistäkin on tissit ja kaikki isotissi-naisetkaan ei näytä naisellisilta.
Ehkä turhaa napinaa onkin, mutta kyllä minun korvieni väli saa tuntea asiasta pahaa mieltä. Sinä et menetä siinä mitään, paitsi aikaa, kun täällä asiaa kommentoit alentavasti.
Minä kyllä ymmärrän ap:ta, joillaki naisilla esim.rintasyövän takia poistetaan rinta tuntevat menettävän naisellisuutensa ja itsetunnon, onhan rinnat kuiten omalla tavalla naisten tavaramerki, ja käsittääkseni ap:n puheista rinnat on hyvin pienet, lähes olemattomat.

Itsetunto on muutenki ihmiselle vaikea kysymys ja se koostuu monista asioista ja ihmiset on erinlaisia, ei pidä väheksyä jos toisesta tuntuu eri asia pahalta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mutta ihan vakavasti ottaen: asiasihan ovat todella hyvällä mallilla, jos ehdit moista tuntikaupalla surra. Hieman sama juttu, kuin se, että maailmassa on kaikki tylsän hyvin, jos Nykäs-Matti on iltapäivälehtien pääuutinen. :saint: :D
Tulin miettineeksi samaa. Muuten on kyllä kaikki kivasti (oho!) . Ihmismieli, aina jostakin keksittävä jotain pientä napinaa.

Phuh. Nyt varmaan jaksan keskittyä taas positiivisiin juttuihin! :D Kyllä se vänkääminen helpottaa :D
 
dissatisfied
Minua ärsyttää kun rintaliivini on kokoa 75b ja jos laitan pienemmät,ne puristavat joka suunnasta,mutta kun otan rintsikat pois näytän miltei laudalta.En kehtaa olla edes parhaanystäväni kanssa uimahallissa,koska minua hävettää.Muilla ikäisilläni on reilusti isommat rinnat,joka saa minut tuntemaan itseni laudaksi.Voiko tämä johtua siitä,että olen 166 cm pitkä ja painan n. 46kg vai onko tämä normaali paino 15 vuotiaalle.Auttakaa minua,häpeän itseäni !
 
tissikäs
Itselläni pituutta 155cm. Tisseillä kokoa 85J. Viimeisen vuoden aikana selkärankani on yläselästä vääntynyt koukkumaiseen muotoon, joka johtuu täysin rinnoistani. Vääntynyt ranka tekee kipeää, hartiat ja niska jumissa jatkuvasti vaikka kuinka säännöllisesti niitä hierotuttaisi. Onneksi edessä päin on rintojen pienennys leikkaus, oma toiveeni olisi ollut B, miehellä D, joten päädyin kompromissiin C-kuppiin :D
 

Yhteistyössä