pieniä punaisia pisteitä käsivarsissa

  • Viestiketjun aloittaja "piste"
  • Ensimmäinen viesti
"piste"
Onko kenellekään muulle tullut?
Kävin jo sairaanhoitajalle näyttämässä jonka mielestä ei ole syytä olla huolissaan. Googlesta taas löytää kaikenlaista.
Mulle tulee muutenkin helposti mustelmia ja reisissä näkyy verisuonia todella pinnassa. Ja mulla ei ole mikään paras ihotyyppi....
 
"tiina"
[QUOTE="piste";23701381]Onko kenellekään muulle tullut?
Kävin jo sairaanhoitajalle näyttämässä jonka mielestä ei ole syytä olla huolissaan. Googlesta taas löytää kaikenlaista.
Mulle tulee muutenkin helposti mustelmia ja reisissä näkyy verisuonia todella pinnassa. Ja mulla ei ole mikään paras ihotyyppi....[/QUOTE]

joo, mulla tuli niitä viimesimmässä raskudessa ympäri kroppaa. Järkyn näköisiä, mutta ei vaarallisia. Muistaakseni kirsikkaluomia, eivätkä sit iholta enää ikinä häviä, ainakaan itsestään.
 
"minna"
Mä olin just etelässä ja järkytyin kun näin tuommoisia punaisia pisteitä iholla. No aloin sit selvittää ja kyllä niitä on ollut muillakin. Mun siskon kävi juuri lääkäriltä kysymässä niistä ja hän sanoi, ettei ole vaarallisia. Joillakin niitä vaan tulee. Joten ei syytä huoleen!
 
"Verenpisara"
Mulla tulee sellaisia usein kasvoihin, siis niitä verenpurkaumia. Varsinkin jos/kun ponnistelen jotain kuten synnyttäessä. Silmienympärys ja nenänvarsi oli täynnä niitä. Vieläkin välillä kun nostan jotain raskasta tai teen kovasti fyysistä työtä niitä tulee mutta häviävät aikanaan.
 
"Hansu"
mulla tuli viime syksynä käsiin ja jalkoihin noita pieniä pistemäisiä verenpurkaumia, ihotautilääkäri totesi mulla purppura ihottuman..googleta toi, josko sopis sinunkin oireisiin..
 

Yhteistyössä