pienien rintojen muuttuminen imetyksen jälkeen

Itselläni on A-kupin rinnat ja nyt kiinnostaisi tietää että miten teille muille pienirintaisille on käynyt imetyksen jälkeen? Onko rinnat aivan surkeat "ketunnokat" vai ovatko säilyneet kutakuinkin ennalleen? Vai onko jopa tullut kokoa lisää? Kauanko olette imettäneet?
 
piitus
No juu, rinnat olivat luokkaa a-b ja siis kun aloin odottaa niin paisuivat paisuivat ja minulla oli jo ennen synnytystä c:n rinnat ja olin todella tyytyväinen, no maitonousi ja sitä tuli lähes korvistakin, no imetin jotain 5kk:tta ja nyt ollaan täysin palattu alkuun, jopa pienenpää, tai minusta tuntuu, eivät tietenkään ole kuin SILIKONIMISSIT mutta tätä tämä naiseus tuo tullessaan..Nauttii sitten kun on taas raskaana ja imettää!!!! ;) älä huoli sinäkään, ollaan naisia vaan kerran!!!
 
itsellä oli noin b:n kokoiset rinnat ennen raskautta, loppuraskaudessa ne kasvoi ainakin c kupin kokoisiksi... maitoa tuli tosi tosi paljon ja imetin 1,5kk (harmillisen vähän) mutta sitten kun maitoa ei enää noussut rintoihin niin kyllä itseni mielestä minulla on paljon pienemmät rinnat, ja ne lupottaa kuin ajokoiran korvat :LOL: :LOL: mutta ei se haittaa, sillä hyvään tarkoitukseen ne on menny! pitää vaan ottaa push up-rintsikat esiin niin saa pientä eloa tisuihin! :D
 
Täällä yksi ketunnokkainen ennen imetystä... Nyt alkaa olla 5kk imetystä takana ja edelleen ovat rintani c-d kuppikokoa =) Vaan kaikki "ihanuus" loppuu aikanaan ja ainakin minulla imetyksen loputtua jäljelle jää vain - hmm- nahkapussit. Raskauksien välillä minulla oli käytössä hormonikierukka ja kun mensut jäi pois niin olin alituiseen kokoa AA. Mutta kierukan poistettuani ja kk.kierron alettua ne paisuivat :D ha haa kokoon A. (pieni askel muille, mutta AA-kuppilaisille haaaarppaus....) Yksilöllista lienee taas tämäkin asia.
 
Pauppiliini harmaana
Mulla oli ennen raskautta aika pienet rinnat, kuppi b. Imetyksen jälkeen mulle sopii a-kuppi, eli pienentyneet ovat entisestään. Onneksi elämän onnellisuus ei ole kuitenkaan rintojen koosta kiinni :heart:
 
mulla oli A-kuppi ennen raskautta. se venyi imetyksen aikana johonkin C tai pieneen D-kuppiin. nyt on taas aat, ja täytyy tunnustaa että suurin osa rintsikoitten täytteestä on varmaan pelkkää nahkaa.
se palautuinen riippuu varmaan arpikudoksen määrästäkin. mulla on rinnoissa varmaan enemmän raskausarpia ku ihoa, ja arpikudos kun ei minnekkään häviä, eikä oikein joustakaan, saati sit palaudu.
rinnat ei kyllä roiku läheskään yhtä paljon ku isorintaisilla lapsettomilla, mutta sekii tuntuu ku ennen raskautta oli niin kiinteet ettei edes iho ottanu yhteen rintojen alta. mut mitäpä tosta, jos käy liikaa häiritsemään ni saahan sitä korjailtua. :D
 
mulla oli b-kuppi, mutta ekassa raskaudessa muuttui c-kupiksi ja imetysaikana ne paisui alussa mun silmissä valtaviksi ja imetysliivit oli isoimmalla säädöllä kuin mitä ne mun liivit sai. imetystä puoli vuotta, ja sen loputtua tuli a-kuppi ja ne oli järkyt! sitten toisessa raskaudessa tuli b-kupiksi, ja imetyksen jälkeen ensin oli a-kuppikin liian iso! nyt poika täyttää 2 vuotta ja mulla edelleen järkyt nahkapussukat... koko nyt "jopa" a-kupin verran ;)
 
mitähän mun rinnoille tapahtuu sit imetyksen jälkeen???Luin nuo edelliset tarinat ja mua rupesi mietityttämään tää oma tilanne...Ennen raskautta mulla oli b-kuppi, loppuraskaudessa piti olla c ja nyt imettäessä on sit d. Toivottavasti palais imetyksen jäljiltä takaisin sit b-kuppiin...Nää nykyiset on aika järkyttävät mun ruumiinrakenteeseen ...Urheilullinen kroppa ja sit jättitissit :LOL:
 
Juu,kyllä lerpahti rinnat,kun imetyksen lopetti.Imetin kyllä pitkään,1.5vuotiaksi. Ennen raskautta oli a-b-kuppi ja raskauden/imetyksen aikana c-kuppi. Nyt palautunu a:han,mut kiinteys on kyllä tipotiessään. Mut ei se mitään...
 
Voisko joku kertoa, että missä vaihees teillä a-b kuppilaisilla on rinnat alkaneet raskausaikana kasvaa? Mulla kun ei ole tapahtunut mitään muutosta vielä...oon rv 15. Mietityttää, että mahtaako noista olla mihinkään... Mutta ilmeisesti pienirintaisilla maitoa kumminki riiittää hyvin.
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 15:29 vieras kirjoitti:
Voisko joku kertoa, että missä vaihees teillä a-b kuppilaisilla on rinnat alkaneet raskausaikana kasvaa? Mulla kun ei ole tapahtunut mitään muutosta vielä...oon rv 15. Mietityttää, että mahtaako noista olla mihinkään... Mutta ilmeisesti pienirintaisilla maitoa kumminki riiittää hyvin.
Mulla kasvoi esikoista odottaessa vasta ihan loppumetreillä. Nyt odotan toista lasta rv 17 ja yksi kuppikoko jo tullut lisää. :D

Mulla oli ennen raskauksia a-kuppi. Maidon noustua koko oli d, siitä imetyksen edetessä kutistui pikkuhiljaa b:ksi. Imetin reilu 1v 2kk ja mun mielestä (miehen myös ;) ) kovin pahaa vahinkoa ei tullut. Toki kiinteys on kärsinyt mutta ihan nätit pienet a-kupin roikut on jäljellä. :) Eikä ne edes niin pahasti roiku että kynä pysyisi alla. :D Saa nähdä sitten miten tämän tulevan toisen lapsen imetyksen jälkeen käy... Mutta pääasiahan on se että rinnat hoitaa tehtävänsä eli maidontuoton. Ja sen mun pikkutissit hoiti hienosti. :D
 
mulla B kuppi ennen lapsia. Esikoista odottaessa tissit kasvoi ennen mahaa jalkapalloiksi ja repes kauttaaltaan. Maito kun nousi, niin rinnat oli jo koripallot. Nyt kahden lapsen jälkeen rinnat on pelkkää nahkaa ja arpia ja hipoo napaa :'( kuppikokoni on nyt D, mutta suurinosa nahkaa. Kuvitelkaa tennispalloa sukassa, niin se on lähellä totuutta.

On oikeasti alkanut surettamaan tämä asia.. kun olisi edes pienet roikut, mutta kun ei. En osaa oikein elää tämän asian kanssa, miten te muut onnistutte???Vaikka taidan kyllä olla ainutlaatuisten tissien omistaja, kellään en ole nähnyt yhtä hirveitä. :( auttakaa joku, miten voisin hyväksyä nää nahkapussit???
 
Olen ollut aina tosi pieni rintainen, aa tai a. Mulla on kaksi lasta, joita molempia imetin 10kk. Nykyään on rinnat kuin ketun nokat... Koko ei älyttömästi ole pienentynyt, mutta enpä edes muista millaiset ovat kiinteät rinnat :D . Pienissä on kuitenkin se etu, ettei ne voi ruveta hirveesti roikkumaan, jos niinkun haluaa itseään lohdutella :LOL: ...
 
Sätkyn äitee
Kyllä ne tissit ikävä kyllä hävisivät imetyksessä, jos niitä oli alunperinkään. Nykyiset on aikamoiset nahkarukkaset javascript:emoticon('=)')
javascript:emoticon('=)')
 

Yhteistyössä