Pieniin häihin ohjelmaa

  • Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti
Riina
Mä aattelin ite tehdä sellaisen kyselylomakkeen, johon laittasin kysymyksiä vieraille meistä. Saavat pöydissä täytellä luppohetkellä ja sit jossakin kohtaa me annettais oikeet vastaukset "juontajan" johdolla. Olis sellasia vaihtoehtokysymyksiä. Eli vieraiden pitäs tunteakin meidät.
 
Esim. jokin tietokilpailu teidän elämään liittyen (sillain et ois vaihtoehtoja) Loppuillasta voisi ajatella Bumtsi Bumia, jos porukka on sellaista et kehtaa laulaa. Eli porukka jaettais sopivan kokoisiin joukkueisiin esim. 3-4 henkee per joukkue kuitenkin niin et saisitte useamman joukkueen. Laulut on vetäjällä paperilla ja laulun sanat on kirjoitettu isolla kukin sana omaan paperiin ja sitten se "punainen" sana eli aiheuttaa vuoron vaihtumisen toiselle joukkueelle. Tuoleja voi käyttää apuna eli niitä riviin ja sanat niihin kiinni. Laulamalla laulun jossa on esiin tullut sana saa jatkaa ja oikeasta vastauksesta piste. Voitte itse päättää montako laulua arvuutellaan, yleensähän se vaan on niin et ihmiset pääsee vasta loppupuolella vauhtiin. Kannattaa varata jokin palkinto voittajajoukkueelle. Noin pienelle porukalle on loppujen lopuksi helpompaa ja rennompaa keksiä ohjelmia. Hauskoja häitä!! :)
 
Riina
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Esim. jokin tietokilpailu teidän elämään liittyen (sillain et ois vaihtoehtoja) Loppuillasta voisi ajatella Bumtsi Bumia, jos porukka on sellaista et kehtaa laulaa. Eli porukka jaettais sopivan kokoisiin joukkueisiin esim. 3-4 henkee per joukkue kuitenkin niin et saisitte useamman joukkueen. Laulut on vetäjällä paperilla ja laulun sanat on kirjoitettu isolla kukin sana omaan paperiin ja sitten se "punainen" sana eli aiheuttaa vuoron vaihtumisen toiselle joukkueelle. Tuoleja voi käyttää apuna eli niitä riviin ja sanat niihin kiinni. Laulamalla laulun jossa on esiin tullut sana saa jatkaa ja oikeasta vastauksesta piste. Voitte itse päättää montako laulua arvuutellaan, yleensähän se vaan on niin et ihmiset pääsee vasta loppupuolella vauhtiin. Kannattaa varata jokin palkinto voittajajoukkueelle. Noin pienelle porukalle on loppujen lopuksi helpompaa ja rennompaa keksiä ohjelmia. Hauskoja häitä!! :)
Toi bumtsi mum muuten on hyvä idis, sillä vieraissa on kyllä niitä jotka tykkää laulaa ja boolia kun saa niin kaikkihan tykkää. ;) Itsellenikin on musiikki kyl tärkeä ja oonkin miettiny mistä lähtisin metsästään ihania biisejä ja miten saisin ne levylle. Meille tulee sinne levyjensoittaja eli bändiä ei.

 
Jos teillä on se levynpyörittäjä, niin levyt voisi olla valittu niin, että niistä osa liittyy jotenkin teihin, teidän historiaan ja yhteiseen historiaanne. Eli spiikkaisitte levyjen välillä yhdessä tai vuorotellen mitä tämä laulu ja tämä kappale kertoo teistä ja miksi haluatte jakaa sen hääjuhlissa ystävienne ja sukulaisienne kanssa.

Se voisi olla sellainen Hääparin historia sävelten siivillä -tyylinen juttu, jossa on vaihtelua kansanlaulusta discoon, iskelmästä Suomirokin klassikoihin jne. Jos laulajia löytyy, kopioikaa sanoja jaettavaksi pöytiin ja varatkaa tanssinhaluisillekin tilaa.

Piika-äiti
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Olenko kumma kun en halua mennä häihin "leikkimään" vaaan vaan nauttimaan hyvästä seurasta, musiikista, ruuasta yms.
Et ole kumma tai sitten minäkin olen. Joku pieni ohjelmanumero voi toki häissäkin olla, mutta en mä ainakaan mene häihin kuin huvipuistoon. Tärkeintä mulle häissä on olla vastaanottamassa morsian/sulhanen meidän sukuun ja siihen ei sirkustemppuja tarvita.

 
Tarina morsiamen ja/tai sulhasen elämästä, jossa samalla esiteltäisiin vieraat juhlaväelle (jos kaikki eivät tunne toisiaan).
Tietovisa morsiusparista juhlaväelle. Kysymykset tyylillä "Kumpi imuroi?", ja vastaustapa punaiset ja siniset sydämet (tikuissa, jaetaan pöytiin). :wave:
 

Yhteistyössä