Pientä kyselyä autoistanne

Tervehdys!

Minkä merkkisillä ja mallisilla automobiileilla te ajelette?

Meillä tällähetkellä Mitsubishi Outlander, kulutus ei ole huimaava dieselinä, vaikka ainahan se saisi olla pienempi. Tilaa tarpeeksi neljälle hengelle viikonkin reissuun. Ollaan tykätty autosta. Hankittiin keväällä, kun pikkuato alkoi tuntua hieman ahtaalta kahden lapsen kanssa. Ei ole toistaiseksi jättänyt tienpäälle, eikä toivottavasti jätäkään vielä muutamaan vuoteen.
 
Meillä on mun kauppa-autona Audi A4 avant -07 ja miehellä on ford transit -06.Suunnitelmissa vaihtaa Audi johonkin maasturiin tai tila-autoon.On niin pienet sisätilat vaikka muuten onkin loistava auto ajaa ja kulutus on pientä.Meillä oli tätä Audia ennen Jaguar x-type ja siinä vasta oli auto_Oli pakko vaihtaa takaisin farmariin kun kuopus kertoi tulostaan.. =)
 
Meillä on Skoda Octavia HB vm 04 1,6 l tällä hetkellä kahdella ihmisellä.. myös meillä on MB pikkuauto... Auto (skoda) ostettiin kyllä meidän perheautoksi, kun esikoista yritetään.. Voi olla, että auto ehtii vaihtua Skoda Octavia Combiin ennenkuin lapsi ilmoittaa tulostaan.. Joka sitten on varmasti diesel ja vähintään 1,9 l koneella..
Mutta aivan riittävä auto on tämäkin mikä nyt on.. Ainut pitkässä matkassa on vähän turhan laiska, jos tarvitsisi ohittaa.. Eli joka tapauksessa jos skoda vaihdetaan, niin seuraavaksi tulee farmari.. Merkki voi vaihtua vaikka minä haluan skodan farmarin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimble83:
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
.. Ainut pitkässä matkassa on vähän turhan laiska, jos tarvitsisi ohittaa..
Meillä octavia farmari versio 1.9 tdi koneella. Ei ole laiska ohittaessakaan. Mukavia kilometrejä on ollut jo 50 000.
Se meilläkin olisi seuraavaksi haaveena.. Kunhan olisi jossain vaiheessa varaa ostaa.. Mutta tämä auto hankittiin keväällä.. Kyllä silläkin pärjää, kun vaan muistaa, että täytyy ottaa vauhtia valmiiksi ennen ohitusta, jollei ole kahta kaistaa..

KP
 
Tipu Topakka
Meillä on Kia carnival -03(ollaan kyllä luopumassa siitä), Miehellä Opel Astra Farkkumalli Diesel 1,9 jotain..Pari viikkoa sitten ostettu :D ja minulla kauppakassi Fiat ceicento (vai miten se nyt kirjotetaan edes..)-00.
 
Golf Variant -03, kuluttaa säällisesti 1,6 koneella. Suurempikin sais olla :/ Vaikka siis farmari onkin, tuntuu ettei mahduta kaikkine tavaroinemme sisään. Tykkään kyllä tätä ajaa, vaikka edelliseen pikku pösöön verrattuna tää on aika kilppari :D Pösö vaan ei oikein ollu perheauto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
ford mondeo -02. Vaihdettiin passatista ja ilahduttiin vielä isommista sisätiloista. Me pitkäkoipisetkin mahdutaan istumaan vaikka olisi auto täynnä väkeä. =)
Mistä passatista otte vaihtanut :D?
Mulla meni toisin päin, fod mondeosta vaihdoin passattiin (bensasta naftapeliin) enkä ole katunut. Tilaa on yhtä paljon kun montikassa ja ainakin näitä yksilöitä verraten ajomukavuus nousi huomattavasti :)

lisäksi isäntä köröttelee ford focuksella..
 

Yhteistyössä