??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Täällä myös vatsaa turvottaa ja väsyttää hieman tavallista enemmän. Rintoihin tänään olen huomannu arkuutta vähän tulleen. Ja alavatsalla pistelevää tunnetta aika-ajoin. Ja tosiaan närästystä ehkä ollut, tätä ei ole koskaan aiemmin mulla ollut! :eek:Tänä aamuna tosiaan hieman punakampi viiva r-testiin, mitä eilen. Voikun vaan vahvistuis. :love:

Milloin @neitperhoinen aattelin testailla ekan kerran? ;)

Onnea vahvistuneesta viivasta! :) <3
 
Itsellä tänään Dpo 10, yritän malttaa perjantaihin testaamisen kanssa jos kuukautiset ei siihen mennessä ala perjantaina siis Dpo 14 eli pitäis kyllä jo näkyä sitten.

Oireita tänään nipistely, jomotus ja Jäätävä turvotus vatsassa, outoa juilimista nivusessa, todella runsas kirkas juokseva valkovuoto, lievää päänsärkyä, kahvi tökkii ja hermot kireellä kun viulun kielet :LOL: Jumpassa ei meinannut jaksaa tehdä mitään :censored:

Osaako joku fiksumpi sanoa miksi mahdollinen raskaus muuttaa valkovuotoa ja runastuuko vai väheneekö se, vai onko tämäkin ihan yksilöllistä ? :cautious:
 
Joillain on vain normaalisti lämpö hyvin alhaalla, sama on minulla, eilen ovis ja lämmöt edeleen 35,7 o_O
Juu ymmärrän toki, mutta mittauspaikalla on merkitystä suuresti. Kainalolämpö on noin asteen verran ydinlämpöä alempi. 34,5 olisi niin alhainen esim suusta mitattuna, että epäilisin mittarissa vikaa tai, että on juuri otettu vesilasista hörppy tai nukuttu suu auki. :LOL:
 
En malttanutkaan testailun kanssa perjantaihin :D Pregcheckin 25 puikkostestin tein huonoin tuloksin tosin :unsure: ihan varma olen että JOTAIN siinä testissä näkyi, mutta oliko sitten viivan paikka vai haamujen esiäiti... olis pitäny malttaa perjantaihin! :( Pitäis saada jotain muuta ajateltavaa tän raskaushaaveen rinnalle.. oon kotona pojan kanssa vielä joten päivät on vähän pitkiä :sleep:

Henkisesti yritän jo varautua uuteen kiertoon :cry:
 
Juu ymmärrän toki, mutta mittauspaikalla on merkitystä suuresti. Kainalolämpö on noin asteen verran ydinlämpöä alempi. 34,5 olisi niin alhainen esim suusta mitattuna, että epäilisin mittarissa vikaa tai, että on juuri otettu vesilasista hörppy tai nukuttu suu auki. :LOL:
No joo, mä itse asiassa mitään aina kainalosta vaikkei sitä suositella, ja lämpö mulla on 34,9-35,7, tosin alimmillaan ollut jopa 32, jotaki mutta siitä on jo kauan, enkä ollut edes kipeä, epäilen kyllä kuumemittaria :ROFLMAO:
 
Mitenhä kauan toi ovis nyt sit voi kestää?? Eilen aamulla oli ovis plussa ja kun tikuttelu on niin kivaa, niin äsken tikutin että joko on haalistunut, mutta onkin edelleen kaks tasavahvaa viivaa :eek: Täytyykö tässä nyt panna sit koko ajan menemään (n) :ROFLMAO:
 
@haavelapsi älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Toivotaan että tilanne muuttuu, ja että perjantaina viiva selvästi näkyy. <3

@Tintti88 mulla viime kierrossa näytti myös kahdelta peräkkäiseltä aamulta selvää ovisplussaa. Pankaa touhuten vaan jos sikseen on. ;):p
Eka kerta kun ovista tikuttelen, ja tänä aamuna niin järkyttävät oviskivut vasemmalla puolella ettei oo ennen ollu :eek: tuli luettua koko viestiketju läpi ja nyt laittanut itselleni kaikki tuntemukset ylös, täytyy tulla ne tänne kirjaamaan kun saa kierron loppuun :rolleyes:
 
Ääk nyt tarttis apua! Kp 14 juuri alkoi ja tähän mennessä ollut kuivaa. Nyt bongasin hieman kananmunalimaa. Tarkoittaako, että ovis tulee tänään vai onko mitenkään mahdollista että tulis vasta kahden vuorokauden päästä? Näen siis miehen vasta melkein kahden vuorokauden päästä tästä. Hitto että harmittaa jos menee nyt ohi!:mad:
 
@Naturamama mulla tuli ainaki parina päivänä ennen ovistakin kananmunamaista limaa, ainakin tässä kierrossa huomasin, kun tikutin ovista.:)
Okei jes! Mä en ole hirveesti pitänyt kirjaa mutta sen tiedän, että oviksen aikaan yleensä joudun jotain vahvistusta housuun laittamaan ja vielä ei oo tullut kuitenkaan mitään muuta kun se vähäinen valkuaismainen juttu. Eli ehkä tämä oli vain alkusoittoa ja todellinen ovis tulee parin päivän päästä? Näin toivon! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
Kyllä mää nyt heitän hohtimet kaivoon tän kierron osalta :cry: tänään Dpo 12 ja rfsun 25mlu/ml puhdas nega :( ääh... täytyisköhän sitä ostaa ovistestejä, esikoista yrittäessä en saanut ollenkaan ovisplussaa o_O
Olin niin varma jo raskaudesta! Väsymys on ihan hirvee mutta olisko tullu treenattua liian kovaa (n)
 
@haavelapsi hmh, mutta niin kauan kun täti ei ole tullut, on toivoa. Kumpa tilanne muuttuisi vielä, ja testiin pärähtäisi viivat. <3

Kiitos tsempistä <3 niinhän se kyllä on. Tänään on muutenkin vähä huono päivä, tuntuu että kaikki menee perseelleen:D esikoinen kaato kahvit just pestylle sohvalle ja muuta kivaa :whistle::LOL:

Eihän tässä mikään kiire tavallaan ole, mutta nyt väkisinkin venyy lasten ikäero min 2v
 
@haavelapsi voi ei, toivottavasti loppupäivästä tulis kivampi! (y) Uskon, että harmittaa, jos olitte ajatelleet/toivoneet noin 2v ikäeroa, mutta ei se esim. 3vuoden iköerokaan huono ole. :p Jotenki sitä aina yrittää kovin suunnitella elämäänsä eteenpäin ajatuksissaan, minä ainakin. Ja sit välillä huomaa, tai aika useinkin, et eihän ne omat suunnitelmat mee yhtää niin ku oli hunteerannu. (n):D
 
@haavelapsi voi ei, toivottavasti loppupäivästä tulis kivampi! (y) Uskon, että harmittaa, jos olitte ajatelleet/toivoneet noin 2v ikäeroa, mutta ei se esim. 3vuoden iköerokaan huono ole. :p Jotenki sitä aina yrittää kovin suunnitella elämäänsä eteenpäin ajatuksissaan, minä ainakin. Ja sit välillä huomaa, tai aika useinkin, et eihän ne omat suunnitelmat mee yhtää niin ku oli hunteerannu. (n):D
Se on kyllä ihan totta! Oon ite kanssa tosi kova suunnitteleen asioita ja kaikki pitää olla selvää hyvissä ajoin, siksipä tää onkin niin piinaavaa kun ei tiedä koska tulee raskaaksi, tai tuleeko enää ollenkaan :censored: Eihän se 3-4 vuottakaan mikään maailman loppu olis. Onhan pidemmässä ikäerossakin puolensa. Täytyy vain yrittää pysyä positiivisena (y)

Toisaalta ei pitäis valittaa kun on yhden lapsen saanut, mutta minkäs luonnolleen voi :mad:

Toivotaan kaikille meille plussatuulia! :love:
 
@haavelapsi ja @neitperhoinen mitä teille kuuluu?:) Mitä testit näyttäneet vai onko täti tullut? :unsure: Toivon niin plussia sinne:love:

Itse ajattelin tähän aamuun lopettaa nuo r-testien teot, ku oon riittävän tummaa viivaa odottanut et saan mielenrauhan, ja tänään se on mielestäni ihan hyvä. :whistle: Mieskin jo kyseli että nainen hei millon rauhotut..:ROFLMAO: Päivitin kuvaa testeistä tuonne edelliselle sivulle, jossa kiertopäivät ja dpo:t. :)
 
@haavelapsi ja @neitperhoinen mitä teille kuuluu?:) Mitä testit näyttäneet vai onko täti tullut? :unsure: Toivon niin plussia sinne:love:

Itse ajattelin tähän aamuun lopettaa nuo r-testien teot, ku oon riittävän tummaa viivaa odottanut et saan mielenrauhan, ja tänään se on mielestäni ihan hyvä. :whistle: Mieskin jo kyseli että nainen hei millon rauhotut..:ROFLMAO: Päivitin kuvaa testeistä tuonne edelliselle sivulle, jossa kiertopäivät ja dpo:t. :)

Ihanaa että siellä on viiva jo niin selkeä :love: Minä tein perjantaina testin ja puhdas nega edelleen :( illalla olin jo varma että nyt ne menkat alkaa, mutta ei niitä kuulu (n) mikään päivän tarkka kierto mulla ei kyllä ookkaan että ei oo mitenkään ihmeellistä, mutta ärsyttävää kun nakertaa päässä ajatus että "jos sittenkin" :cautious:

Ei auta kun odotella! o_O
 
@haavelapsi äh, ilmoittele sitten, miten käy, alkaako menkat vai voiskos siellä kuitenkin jotain olla tuloillaan!;) Sepä siinä on, että kun niin kauan sitä odottelee ennen kuin ne menkat alkaa, että '' ehkä sittenkin''. Itse olin viimekierrossa vielä niin pettynyt siitä, kun menkat alkoivat, niin aattelin, että jos oisinki silti raskaana, sillä on muillakin menkat voinu olla raskauden alussa..:whistle::confused: Hölmö kun on.:ROFLMAO:
 
@haavelapsi äh, ilmoittele sitten, miten käy, alkaako menkat vai voiskos siellä kuitenkin jotain olla tuloillaan!;) Sepä siinä on, että kun niin kauan sitä odottelee ennen kuin ne menkat alkaa, että '' ehkä sittenkin''. Itse olin viimekierrossa vielä niin pettynyt siitä, kun menkat alkoivat, niin aattelin, että jos oisinki silti raskaana, sillä on muillakin menkat voinu olla raskauden alussa..:whistle::confused: Hölmö kun on.:ROFLMAO:
Ilmottelen kyllä :) kummasti sitä keksii aina jotain selityksiä ettei tarvis heittää kirvestä kaivoon ihan kokonaan :LOL:
 

Yhteistyössä