Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
vieras,
Mutta silti sun pitää puolustella ja uhitella jos joku on sun kanssa erimieltä niinkin mielipiteitä jakavasta asiasta kuin ulkonäkö? Ei se mun mielestä siltä kuulosta että sä hyväksyisit ittes.
Sua vaan vituttaa ja ärsyttää kun sulla on niin huono itsetunto ja Hoogeellä taas hyvä. Sun mielestä kenelläkään ei saisi olla hyvää itsetuntoa kerran ei sullakaan ole.
 
Sua vaan vituttaa ja ärsyttää kun sulla on niin huono itsetunto ja Hoogeellä taas hyvä. Sun mielestä kenelläkään ei saisi olla hyvää itsetuntoa kerran ei sullakaan ole.
No toi nyt on paskapuhetta :D
Mä vaan totesin hänelle sen ettei kannata omien tekstiensä jälkeen niin kovasti ihmetellä sitä kommentointia. Siitä sitten alkoi se kauhea vääntäminen. Ja khyl, voin myöntää että trollailu mielessä sen ekan kommentin laitoin. Ja jos HG91 tykkää tommosesta hyökätä silmille ni kyllä mä vastaan sitten ihan samalla mitalla niin kauan kun se tilanne jaksaa mua viihdyttää.
 
"mies1"
Sua vaan vituttaa ja ärsyttää kun sulla on niin huono itsetunto ja Hoogeellä taas hyvä. Sun mielestä kenelläkään ei saisi olla hyvää itsetuntoa kerran ei sullakaan ole.
Suomessa ei helpostikaan saa näyttää ulos hyvää itsetuntoa tai onnea. Meidän kulttuuri toimii niin :( Vaikka toihan vois olla esim. naisille tosi iso rikkaus kuten esim. Ranskassa, jossa naiset enemmän näyttää noita juttuja ulos.
 
[QUOTE="mies1";29910768]Suomessa ei helpostikaan saa näyttää ulos hyvää itsetuntoa tai onnea. Meidän kulttuuri toimii niin :( Vaikka toihan vois olla esim. naisille tosi iso rikkaus kuten esim. Ranskassa, jossa naiset enemmän näyttää noita juttuja ulos.[/QUOTE]

Mua ärsyttää, kun suomessa on nykyää niin paljon avohoitopotilaita.
 
  • Tykkää
Reactions: Kurvikissa

Yhteistyössä