Pikkuse hävetti

Olin just tissiliivisilläni tossa kun joku koputti oveen, no tyttö lähti juokseen ovelle ja tietty aukas sen ja lähti juokseen nakuna tonne pihalle. Minä kiireesti vedän paitaa päälle ja perään. Ukko kysy kaapeleita lainaan ja minä en siinä tohinassa edes ymmärtäny ja sanoin että en tiedä mitkä ne ees on :ashamed: Olin varmaan ihan kirkkaanpunanen ja nolona siinä. Sitten sanoin että onkohan meidän ovi auki että kato, en tiedä onko ja en nyt toisen autoon kehtaa mennä. tokasin vaan että mene vaan ja vetäsin oven kii. :LOL:

Voi hitto että hävetti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:LOL:
Mulla on kans joku karma et ku hiki pääs siivoo pelkis alusvaatteis niin sit on joku tuttu oven takana
Olis ees ollu joku tuttu mutta kun ei, tossa lähellä asuu ja kiva moikkailla kun menee ohi
:ashamed:
Auts :D No eipähän jääny sit epäselväks et käytätkö alusvaatteita vai et. :whistle: :D
No ei todella jääny, ja noi liivitkin, ei todella kenenkään silmille sopivat!
:ashamed:

Että ton tytönkin pitää aina sukeltaa ovelle ekana ja vielä lähtee karkuun. Kyllä ne katto että mitä nakupellejä sieltä pölähti, ensin tulee lapsi alasti ja äiti seisoo vielä läpinäkyvillä liiveillä siinä :headwall:
 

Yhteistyössä