Pikkutissisille saisi olla oma deittipalvelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ammatti-imettäjille tai niiltä näyttäville voisi myös perustaa oman tinderin.
Kauheeta kattoo kun kasvoistaan kaunis nainen näyttää livenä ammuusukupuoliselta hirveän kokoisine bosineen ja ihraa löllyvä perse lähinnä Bygmien rasvavarastolta.
Missä piileskelevät pienet sirot naiset sopustuhtaisine rintoineen ja timmeine perseineen
 
r0s
Miten mä en osaa nähdä tätä välttämättömänä.

Mulla oli aikoinaan deittiprofiilissa kuva tissistä (ja pyykkipojasta) Jokaikinen taatusti tiesi, mitä on tulossa, jos mulle vastasi.


Ja kaiken lisäksihän on molemminpuolinen etu, että kukin saa mitä haluaa. Hassua ajatella pienirintaisuus negatiiviseksi koska ei se kaikkien mielestä sitä ole.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja m.e.k.
vierailija
Miten mä en osaa nähdä tätä välttämättömänä.

Mulla oli aikoinaan deittiprofiilissa kuva tissistä (ja pyykkipojasta) Jokaikinen taatusti tiesi, mitä on tulossa, jos mulle vastasi.


Ja kaiken lisäksihän on molemminpuolinen etu, että kukin saa mitä haluaa. Hassua ajatella pienirintaisuus negatiiviseksi koska ei se kaikkien mielestä sitä ole.
Aapee ei kestänyt sitä deittisivua miehille, joilla on pieni penis. Oli pakko aloittaa jokin vastaava naisista. Ei tajua ressukka, että koko on ongelma vain sen päässä.
 
vierailija
Aaa.

No mut voi aapeetä. Elämä on oikeasti kurjaa kun ei vielä oo sinut itsensä kanssa.
Se on varmasti näin. Ehkä kurjempaa voisi olla vielä tuo, ettei ole sinut toisten kanssa. Itsen kanssahan se menee vaan sellaisella matalalentofiiliksikkä. Kuvittelisin, että ihan kauhea homma kytätä toisten kikkeleitä, sitä, missä tietyn kokoiset kikkelit deittailee ja tehdä sen jälkeen tissialoituksia.
 

Yhteistyössä