Pillereiden jälkeen raskautuneet GALLUP

Eli, te jotka olette aloittaneet yrityksen lopettamalla e-pillerit!

1. Kuinka monennella yrityskerralla tärppäsi?
2. Jos ei heti ensimmäisestä kierrosta, niin kauanko meni oman kierron palautumiseen pillereiden jälkeen?
3. Kuinka pitkä on kiertosi ilman pillereitä?
4. Teitkö ovistestejä vai luotitko laskureihin ja tuntemuksiin?
5. Huomasitko ovisoireet itse?
6. Käytitkö jotakin niksejä ja konsteja raskautumiseen (ei-lääketieteelliset)?
 
Jätin pillerit pois elokuussa 2008.
Oma kierto oli pillereiden poisjätön jälkeen 28-29 päivää.
Ensimmäinen plussa tuli siitä 8kk päästä huhtikuun 1.pvä 2009.
Raskaus meni kuitenkin kesken heti alkuviikoilla.
Keskenmenon jälkeen mulle ehti tuleen kolmet menkat
ja sitten plussasin toisen kerran heti heinäkuun alussa 2009
ja sillä tiellä ollaan vieläkin.
Tällä hetkellä raskausviikot 37+1
ja hirveä möyrintä masussa!
En tehnyt ovistestejä mutta laskin otollisia päiviä.
En huomannut ovisoireita itse.
Join greippimehua menkoista otollisiin päiviin asti ja pidin jalkoja katossa aina vähän aikaa pupuilun jälkeen.

Onnea yritykseen! :flower:
 
Ekasta kierrosta tulin raskaaksi viime kesänä. Nyt rv 37+3 menossa.
Kierto on 28 päivää ilman pillereitä, tai ainakin oli kun ennen esikkoa viimeks olin ilman pillereitä.
Pillerit jäi epähuomiossa ottamatta menkkojen jälkeen ja otettiin riski että "vahinko" vois käydä.
Ikinä en ole mitään ovisoireita huomannut ja ennen esikkoa olin monta vuotta ilman pillereitä.
En käyttänyt mitään erikoiskeinoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Hei kerro lisää tuosta greippimehusta!? :eek:

Kiitos :flower:
Löytyy lisää varmaan googlettamalla mutta mun käsittääkseni se jotenkin kierron alussa juotuna paksuntaa kohdun limakalvoja tai jotain vastaavaa ja näin tekee helpommaksi munasolun kiinnittymisen... Mutta siis mitään faktaahan tää ei oo, että yritä jos löydät googlesta hakemalla. =)

Sieltä löytyy varmasti muitakin vinkkejä ja poppaskonsteja. =)
 
Moikka, mulla tuli pillereitten lopettamisen ja tyhjennysvuodon jälkeen yhet menkat eli toisella kierrolla tärppäsi.
Kierron pituus ekassa kierrossa pillereitten jälkeen oli 32. Odotin jotain pitkää kiertoa, ko muistikuva ennen pillereitä olis melko pitkä kierto..
En tehny ovistestejä, mutta ovulaatiolaskurilla laskin oviksen ajankohan ja oletettuun ovisaikaan oli kyllä juilintaa mahassa.
Mitään kummempia taikoja ei tehty, mutta seuraavassa kierrossa olisin kyllä sitä greippimehua testannu :D.
 
1. Meillä tärppäsi viidennestä kierrosta pillereiden poisjättämisen jälkeen, raskaus meni kuitenkin kesken. Km jälkeen kesti 6 kk ennenkuin uusi plussa tuli ja sitä tässä nyt kasvatellaan :)

2. ja 3. Kierto oli kaksi ensimmäistä kuukautta 28 pv ja piteni sen jälkeen 30 päivään, jossa on sen jälkeen pysynyt. Km jälkeiset pari kuukautta pois lukien.

4. ja 5. En tehnyt ovistestejä, jotenkin vierastan niitä. Menisi ainakin mulla liian stressaavaksi. Sitä paitsi mulla on sen verran selkeät ovisoireet yleensä etten mitään testiä ole tarvinnut :)

6. Greippimehua join muutamana kuukautena ja touhujen jälkeen jalat ylös muutamaksi minuutiksi :D
 
Ensimmäinen tärppäsi heti ekan "tyhjennyksen" jälkeen (tyttö 3 v.), toista sitten "pakerrettiin" 5 kierron ajan kunnes tärppäsi ja nyt sitä sitten odotellaan (rv 33).
Kierto oli 22-25 pillereiden lopettamisen jälkeen, joka siis suht sama kuin pillereiden aikanakin.
Mitään testejä tai muita "poppaskonsteja" en käyttänyt, mutta oviksen tiesin aina kovista ala-vatsa kivuista.
 
1. Tokalla kierrolla pillereiden jälkeen tärppäsi, mutta ensimmäisellä yrityskierrolla.
2. Heti palautui normaaliksi, pillereitä olin syönyt n. 8v.
3. 28-29 vrk
4. Käytin ovistestejä, mutta ihan turhaan, sillä laskurit ja omat tuntemuksetkin olisivat hyvin riittäneet.
5. Huomasin joo.
6. Join greippimehua ja söin jotain raskausvitamiineja.

Tästä jo aikaa yli kolme vuotta, mutta noin se meni.
Onnea Sinulle raskautumisyritykseen!

=)
 
Elikkäs:

1. Yk 15 tais olla se tärppikierto.
2. Kierto oli heti säännöllinen pillerien lopettamisen jälkeen. Pillerimerkkinä oli Mercilon.
3. Kierron pituus oli 27-29 päivää.
4. Tein välillä ovistestejä, mutta kyllä sen oviksen oppi myös tunnistamaan ilman testausta.
5. Huomasin ovisoireet. Hirveästi "ovislimaa", vihlaisut vatsassa ja hieman yhdyntäkipuja. Toisinaan oli myös selkäsärkyä.
6. Koitin monia niksejä: greippimehu, foolihappo, vehnänalkioöljy, jalkojen nosto yhdynnän jälkeen, ym ym ym.. Näistä ei tehonnut mikään. Tärppikierrossa erilaista oli ainoastaan se, että yhdyntöjä oli kaksi/päivä ovulaation aikaan. Yksi yhdyntäkerta/päivä ei ainakaan aikaisemmin sitten riittänyt :)

Oikeastaan luulen, että elimistön piti toipua pillereistä ton reilun vuoden. Luulen että sitten se oli vasta puhdistunut ja raskaus pystyi alkamaan.
 
emv
1. Jätettiin pillerit pois heinäkuussa -09 ja elokuussa -09 olen tullut raskaaksi, olin tuolloin 25v. Pillerit oli cerazzette merkkiset, olin syönyt niitä pari vuotta, mut pillereitä kaiken kaikkiaan varmaan noin 10 vuotta. Tosin ennen cerazzetteja oli kahden vuoden tauko pillereiden syömisessä.
3. Oma kierto pillereiden jälkeen...ei ehtinyt kuin yhdet kuukautiset tulla. Mut ennen pillereitä noin 28 päivää.
4. ja 5. En ole ikinä oikein tiennyt koska ovis on enkä ole sitä myöskään tarkkaillut.
6. Niksejä ei kokeiltu. Kun päätettiin jättää pillerit, sovittiin miehen kans et annetaan puoli vuotta kulua niin, et kattellaan mitä tapahtuu ja jos ei siinä ajassa olla alettu odottamaan lasta, niin sit aletaan miettiä esim. oviksen ajankohtaa ym. Ei siis asetettu mitään paineita raskaaksi tulemiselle. Ja sit alettiinkin odottaa heti! :heart: Nyt rv 30. Hedelmöittymisen ajankohdan tiedän tarkalleen, koska oltiin tuolloin useampi viikko Tanskassa ja asuttiin niin ettei yksityisyyttä juuri ollut, joten seksi oli harvassa olosuhteiden vuoksi.
 
Mun eka raskaus alkoi pillereiden jälkeen.Häät vietettiin ja jätin pilsut ja heti ekasta kierrosta raskaana,ei mitään ovistestejä apuna...10kk1 päivä hääpäivästä syntyi esikoinen :heart:
 
1. Meillä tärppäsi neljännellä kierrolla pillereiden lopettamisen jälkeen.
2. Mulla kerkes olla kolmet kuukautiset pillereiden lopettamisen jälkeen. Kahella ekalla kierto oli sama kuin pillereillä eli 28, kolmannella kerralla kierto oli 26.
3. En tiedä tarkkaan kuinka pitkä mun kierto olis ilman pillereitä, mut luulen sen olevan jotain 26 paikkeilla.
4. Me ei tehty ovistestejä, enemmänkin luotin tuntemuksiin, limoihin ja haluihin. :)
6. En käyttäny sen enempää niksejä kuin, et tällä vikalla kerralla makailin jonkin aikaa yhdynnän jälkeen pylly ylhäällä, jalat seinällä. Niin ja yhdyntöjä oli ovulaation aikaan viikon sisällä noin jokatoinen päivä.

Olin raskautuessani 26 v. Nyt oon 9+4 viikolla.
 


1. Kierrolla 15 tai 16.
2. En muista enää, siitä on kuitenkin aikaa.
3. 33-35+ päivää
4. En tehnyt mitään testejä.
5. Enkä huomannut ovisoireita (ennen kuin 2. lapsen jälkeen)
6. Jalat kattoon - jonka jälkeen kävi tärppi ;)

Olin 17v kun jätettiin pillerit pois ja sitten 18v kun tulin vihdoin raskaaksi. Kuopus sai alkunsa pian esikoisen syntymän jälkeen ilman ehkäisyjä.
 

1. Kuinka monennella yrityskerralla tärppäsi? 5.
2. Jos ei heti ensimmäisestä kierrosta, niin kauanko meni oman kierron palautumiseen pillereiden jälkeen? Ensimmäinen kierto oli 40päivää. Luulin, että se palautuu normaaliksi, mutta oli nuo kaikki viis kuukautta 37-39kp.
3. Kuinka pitkä on kiertosi ilman pillereitä? 37-39 päivää näköjään, ennen pillereitä 30-34
4. Teitkö ovistestejä vai luotitko laskureihin ja tuntemuksiin? Tässä kierrossa tein ovistestejä, mistä raskauduinkin.:)
5. Huomasitko ovisoireet itse? Jotain nippailua, mutta en olis varmasti kyllä voinut sanoa.
6. Käytitkö jotakin niksejä ja konsteja raskautumiseen (ei-lääketieteelliset)? Ovistestejä ja sitä seksin harrastamista. :D
 

Yhteistyössä