Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti


Tässä vähän "historiaa" niille jotka ei vaiheitani tiedä. :D

Siis juu ensi kerran tässä pinossa aloitin joskus puolitoista vuotta sitten. Silloin lähtöpaino oli 88kg, siitä pudotin n. 5kg ennenkiun perheen lisäys ilmoitteli tulostaan.
:( No, ei pysynyt pikkuinen matkassa, joten aloitin sitten kilojen karistelun toistamiseen. :ashamed: Vaan todella huonolla menestyksellä.

Mut joo nyt "aloitin" sitten kolmannen kerran tässä pinossa;

- 22.10.-06 lähtöpainolla 93kg
- 13.11.-06 paino 90kg, pudotusta -3kg


;) Toivottavasti nyt onnistun ja kolmas kerta toden sanoo.

Tavoitteena olis päästä n. 65-67 kiloon sitten joskus tulevaisuudessa. Mut nyt ensin jouluun mennes olis tavoite sellaiset - 8kg. :p

 
PearlBaby06
Uusi ilmoittautuu mukaan joukkoonne!!

Mulla pituutta on 172cm ja painoa oli 4.11.2006 111,4kg.
Silloin aloitin laihduttamisen ja nyt painoa on 108kg!!


Eli tässä mun punnitukset:

Aloituspaino: 111,4kg
Paino nyt: 108kg

Erotus: 3,4kg
 
MAHTUISKOHAN TÄNNE MUKAAN!

Pakko olisi nyt löytää se kipinä jotta paino lähtisi alaspäin...

Juuri vaaka näytti että painoa 88,7 kiloa ja pituutta siis 158 cm. Urakkaa riittää kyllä, mutta aikaakin toki on :)
 
Tervetuloa kaikki mukaan vaan. potkitaan toisiamme persuksille kun toinen sitä tarvii =)
Mulla näytti tänään vaaka 76kg jee =)
vihdoinkin saman verran kun ennen tota risteilyä.
Oon kyllä napostellut mutta se liikunta näyttää auttavan.
Käyn nyt kolme kertaa viikossa siinä pacessa. ja yritän muina päivinä hakata säkkiä puolen tuntia,koko ajan tietenkin pomppien.

Mutta nyt tsemppausta kaille. Kyllä me vielä kaikki hoikkia ollaan :D
 
Hei rakkaat pinolaiset! :hug:

Tänään kävin ensimmäisessä raskausajan lääkärissä ja kyllä siellä masussani näkyy olevan ihana vilkas ja pieni vauvan taimi kasvamassa! :heart: =) :D

Nyt on sitten minun osaltani laihdutukset tältä erää laihduteltu eli haikeana jätän teille hyvästit ja alan kasvattaa masua oikein suureksi ensi kesäksi... :hug:

Pitäkää lippu korkealla ja tavoitteet realistisina! :attn:

Terveisin Riina-Niina + satuaarre rv10+2 (la 12.6.2007)
 
Riina-Niina harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 11:04 Dietorelle kirjoitti:
:flower: riina-niina
onko ensimmäinen lapsi tulossa?
Kaikkea hyvää sinulle ja mahalle

Kiitos onnitteluista. :hug:

Kolmas lapsukainen on tulossa ja peräti luomuna.
Meillä on kaksi tytärtä, jotka saatu Clomifen-hormonien avulla, kun mulla on monirakkulaiset munasarjat (=PCO).

Tähän raskautumiseen auttoi laihduttaminen, tosin apuna oli puolisen vuotta Metformin-diabeteslääkitys.

 
aloitus 90kg
Viime viikolla 77,2kg
Tänään 76kg
viikkopudotus -1,2kg
Kokonaispudotus 14kg

Eilen näytti jo puolen kiloa enemmän mutta tänään oli onnekis laskenut. Joo ei kannattaisi käydä joka päivä vaaalla. Mutta jotenkin on jo rutiinia.

Kiva kun tippua ja nyt toivottavasti viimein ensiviikolla toi paino alkaa silla 75. Sitä on jo odoteltu mutta kun toi risteily välissä pilas koko homman. Mutta nyt taas samassa niin täyttä höyryä eteenpäin :D
 
kolmannen kerran tässä pinossa;
Toivottavasti nyt onnistun ja kolmas kerta toden sanoo.

- 22.10.-06 lähtöpainolla 93kg
- 13.11.-06 paino 90kg, pudotusta -3kg
- 20.11.-06 aamulla 89.4kg, pudotusta -0.6kg, yht. pudotus -3.6kg


Tavoitteena olis päästä n. 65-67 kiloon sitten joskus tulevaisuudessa. Mut nyt ensin jouluun mennes olis tavoite sellaiset - 8kg.

Riina-niinalle onnea odotuksee ja hyvää oloa, muista nauttia olostasi ja lepäile kun tuntuu et ei jaksa. Niin ja ennenkaikkea älä nyt päästä painoasi tarpeettomasti nousemaan vaan vain sen mikä on tarpeen. ;)
Eli ei ole edelleenkään "lupaa" syödä kahden edestä. :D :hug: ;)


Muille tsemppiä kilojen karisteluun. :hug: :hug: :hug: <br><br>
 
pearlbaby. Hyvin kun lähtee kilo viikossa. Ootko lisänny liikuntaa vai katteletko mitä suuhun pistät?

Mä ensin katsoin mitä suuhun pistän. Sitten lakkas tippumasta ja rupesin liikkuu. Ihan kivasti menee ja en oo enää ees lihava. aika pakkaus jo ;)
No kyllä sitä vielä saa laihtua mutta hienoa kun ei oo enään läski.tai koe itseään.

Tänään vaaka näytti jopa 75,7kg :D Ei oo näyttänyt yli 4vuoteen. ja alaspäin mennään

Tulkaaahan muutkin pinoilemaan ja kertomaan omia kompastuskiviä ja keinoja
 
hello!

lääkäri antoi 2kk aikaa saada 5kg pois.mulla lapsettomuus hoidot menossa,mutta sokerit arvot on liian korkeet hoitojen jatkamiseen :( niinpä aloin liikkua.käyn salilla 3-4 kertaa viikossa,ja katon mitä suuhuni pistän.vaikeeta tää on.mä kun rakastan suklaata.. aina kaikkeen syy on ylipaino.. mullakun sitä sattuu kans olemaan..

jos joku haluu kirjoitella ni postia vaan tulemaa.ystäviä kaivataan :)

muumimamma79@netti.fi
 
PearlBaby06
Dietorelle:

Olen kokonaan lopettanut kaiken lihottavan syömisen. Eli kaikki namut, naksut ja roskaruuat pois. Ulkona kun syödään, niin otan aina salaatin.

Lenkillä käydään tytön kanssa. Yleensä pari kertaa viikossa pidempi lenkki ja tytön kanssa tulee muutenkin jumppailtua kotona aikast paljon.

Kyllä ne kilot karisee, mut kohta tulee se vaihe, ettei paino mene ylös eikä alas. Pitää sit vaan sitkeesti jaksaa, niin kyllä se siitä taas laskee.
 
Vaikeaa, vaikeaa, niin vaikeaa... Viikko nyt uutta elämää takana ja sortumisia on kyllä tullut useampi. Paino tänään eli 88 tasan eli viikkopudotus 700 g mutta se nyt ei tässä ruhossa paljon tunnu. Jostain pitäisi se motivaationyt kerätä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 13:26 nöpö80 kirjoitti:
Vaikeaa, vaikeaa, niin vaikeaa... Viikko nyt uutta elämää takana ja sortumisia on kyllä tullut useampi. Paino tänään eli 88 tasan eli viikkopudotus 700 g mutta se nyt ei tässä ruhossa paljon tunnu. Jostain pitäisi se motivaationyt kerätä...
ärsyttävän hidastahan tämä.mutta ensi vuonna jo oot paljon paremman näköinen. Jos vaan jaksat yritää. Repsahduksia saa tulla. Kunhan vaan jatkaa. Mäkin monta kertaa repsahtanut mutta nyt aika hyvännäköinen kun vuosi sitten olin aika pallo. Hieno kun tulee muodot esiin.
Kyllä se siitä. Nyt vaan jaksaa,jaksaa. On ihanaa kun tulee paremman näköiseksi. Kasvotkin kaunostuu kun kasvon piirteet tulee selvemmiksi
 
täytän vasta 17 vuotta ihan just, tänään olisin hakenu e-pillerit,
mutku poltan ja oon yli painone nii en saanu :( 164 cm 87,5 kg :(
joo ei oo kivaa, jos lopettaisin tupakin saisin, mutku emt.. sitte ku
siitäki paino vaa nousis.. :( nii aattelin jos samalla laihduttas,
mut mitähä tästäki tulee :( :( :( :( :\| :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 13:48 Dietorelle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 13:26 nöpö80 kirjoitti:
Vaikeaa, vaikeaa, niin vaikeaa... Viikko nyt uutta elämää takana ja sortumisia on kyllä tullut useampi. Paino tänään eli 88 tasan eli viikkopudotus 700 g mutta se nyt ei tässä ruhossa paljon tunnu. Jostain pitäisi se motivaationyt kerätä...
ärsyttävän hidastahan tämä.mutta ensi vuonna jo oot paljon paremman näköinen. Jos vaan jaksat yritää. Repsahduksia saa tulla. Kunhan vaan jatkaa. Mäkin monta kertaa repsahtanut mutta nyt aika hyvännäköinen kun vuosi sitten olin aika pallo. Hieno kun tulee muodot esiin.
Kyllä se siitä. Nyt vaan jaksaa,jaksaa. On ihanaa kun tulee paremman näköiseksi. Kasvotkin kaunostuu kun kasvon piirteet tulee selvemmiksi
Tottahan tuo on mutta mä vaan olen sellanen kaikki heti nyt tyyppi ja siksi tää odottelu on niin hankalaa. Siihen mun laihduttaminen on aina kaatunut. Ja tosiaan pitäis oppia se että tää ei nyt saisi olla mikään laihis vaan nimenomaan elämäntapojen muutos. Vaan nyt innolla lähden uudelle viikolle :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 14:14 Dietorelle kirjoitti:
Jep. Jos luet mun vanhoja tekstejä niin samaa oon kironnu kun niin hidasta. olis niin hienoa aamusti herätä 20kiloa laihempana. Jos sitten noin 20 viikon jälkeen voi herättäkkin =)

Tsemppiä
Oletko sä sit jo kauan tätä painonpudotusta harrastanut? Mä pudotin viime syksynä aika paljon, mutta sitten olinkin raskaana ja lähes kaikki pudotetut tuli takaisin.
 
6.10.2005 olen näköjään aloittanut. silloin en ollut vilä rekisteröitynyt ja nimi oli nipsu2. Olen tossa taukoja pitänyt monesti. Kesänkin. Painoin pahimmillaan 102kg mutta silloin raskaana. Kun lapsi syntyi niin 92kg. viime joulukuun alussa painoin 85kg ja nyt sitten toivottavasti 75kg ens sunnuntaina.
Kyllä se siitä tippuu,hiljaa vaan,mutta kun taaksepäin kattoo niin ihan hyvää vauhtia. Olen jo monta kiloa saanut pois =) ja vielä monta haluan. Mutta päivä kerralaan ja kilo kerrallaan. jouluna tulee varmaan vähän takas,mutta ei lannistuta. Pituutta mulle on 171cm. Haluisin painaa jotain 60kiloa. Mutta kun saan tohon 74kg niin oon jo normaalipainoinen =)
 
\|O \|O kävin aamusti vaaalla ja se näytti 77kg.
Tissuteltiin viiniä eilen illalla ja söin ison karkkipussin.
Mutta silti ottaa niin päähän kun oon urheillu ja toi paino on vaan tuollainen. Tänään tulee vielä syötyä kun on miehen isän 50v juhlat.

Mutta ens viikolla on ihan pakko ruveta kattoo mitä suuhun laittaa.
Katotaan millain tuunko pinoutuu jos paino on jossain ihan pilvissä huomenna
 
kolmannen kerran tässä pinossa;
Toivottavasti nyt onnistun ja kolmas kerta toden sanoo.

- 22.10.-06 lähtöpainolla 93kg
- 13.11.-06 paino 90kg, pudotusta -3kg
- 20.11.-06 aamulla 89.4kg, pudotusta -0.6kg, yht. pudotus -3.6kg
- 27.11.-06 paino tänään 88,6kg, -1,2kg viikossa :D, yht. pudotus -4,4kg.

Tavoitteena olis päästä n. 65-67 kiloon sitten joskus tulevaisuudessa. Mut nyt ensin jouluun mennes olis tavoite sellaiset - 8kg.

:wave: Hahaa ystävät uskokaa tai älkää mut hyötyliikunta auttaa. Joten nyt ei muuta kuin kävellen/pyörällä asiointireissut suorittamaan. Etenkin jos matkaa kertyy sellaiset 7km/suunta.
Hmmmm...... ja lisä haasteena osan matkaa on rattaat joista 2-3 rengasta tyhjänä. :whistle: :whistle: (Lähes jokaisella rattaiden kanssa tekemälläni reissulla kävi näin viimeviikolla.)

nimimerkillä: kokemusta on :/

Elikkä ottakaahan tämä opiksenne, jos on rattaiden hankinta ajankohtainen.
EI ILMAKUMIRENKAITA!!!!!!!!!!!!!

ps. Hiekoitus-sepeli on niiden vihillinen. \|O <br><br>
 
oho..onpas hiljaista

Aloitus 90kg
lauantaina 75,5kg

Kävin lauantaina puntarilla mut en ehtinyt pinoutuu kun oli ne pikkujoulujuhlat niin kiirettä piti ja sitten tulikin juopoteltua ja syöpöteltyä.

Mutta alspäin mennään. En aioi ottaa joulusta stressiä. nouskoo sen 3kiloa,sitten tammikuussa uudestaan vaan tiputtaa, mutta vielä mennään joulupyhiin asti laihduttaen
 
Ilmoittaudun mukaan!!! Pituutta 168 ja painoa yli 90kg. Suklaa pahin vihollinen. Tahtoisin kovasti laihtua mutta motivaatio on välillä kovasti kadoksissa. Mieskin sanoo että voisin hiukan laihtua mutta silti raahaa kaupasta herkkuja joihin sorrun :ashamed: Ulkoila kyllä tykkään ja käynkin vaavin kanssa kävelyillä mutta seura olisi mukavaa. Motivoisi enemmän :D
 

Yhteistyössä