Pino

50luvunäitee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 18:09 aada kirjoitti:
täälä aada keikkuu, minulla on muuten synttärit ensi viikolla ja mittariin tulee 47v. :)

onnittelut aada. nyyh minä en sitten olekaan vanhin... vasta ensi keväänä tuo 47 tulee minulla :)
 
Vielä ei oo ihan neljääkymppii mittarissa mutta tunnen itseni jotenkin kuitenkin mieluummin kuuluvani tähän "Aikuisten Naisten" joukkoon ..Ja ei siihen 40 itseasiassa niin kauhean pitkä aika oo jos miettii noita vuosia jotka on jo takana..
Että voiskos tulla jo etukäteen tänne? ;)
 
opiskäippäharmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 16:16 Beshi harmaana taas kirjoitti:
Roikkuu jonon hännillä keppi kainalossa :whistle: :wave:
juu,pikkasen hävetti streetillä lauantaina ku beshin keppi kolaji koko ajan pitkin lattioita..tarjoilija"setä" joutu koko ajan pyyteleen anteeks ku potki keppiä mennessään.oliskohan sen saanu narikkaan samaan hintaan jos oisit beshi innostunu jatkoille tanssimaan? ;) itse en ihan viel tähän osioon kuulu mut piti tulla kavereita kurkkaamaan.. =) :D :saint: :whistle: :p
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:20 opiskäippäharmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 16:16 Beshi harmaana taas kirjoitti:
Roikkuu jonon hännillä keppi kainalossa :whistle: :wave:
juu,pikkasen hävetti streetillä lauantaina ku beshin keppi kolaji koko ajan pitkin lattioita..tarjoilija"setä" joutu koko ajan pyyteleen anteeks ku potki keppiä mennessään.oliskohan sen saanu narikkaan samaan hintaan jos oisit beshi innostunu jatkoille tanssimaan? ;) itse en ihan viel tähän osioon kuulu mut piti tulla kavereita kurkkaamaan.. =) :D :saint: :whistle: :p

:D :D :D :D :whistle: :whistle: :whistle:
 
Piti minullakin tulla kurkkaamaan tänne nitrodiskoon, vaikka harvoin tulee koko palstalla nykyisin käytyä. Muutaman viikon päästä meillä pidetään synttärit ja nätisti sitten äiti täyttää 42-v. :ashamed:

Käytin tässä hiljattain kuopusta lastenlääkärillä kontrollissa. Kuopus on pikkukeskonen ja noilla keskosilla kehitystä seurattaessa puhutaan korjatusta iästä. Lääkäri sanoi, että tuo ilmaisu "korjattu ikä" ei ole oikein hyvä eikä kuvaava lapselle, äiti voisi sitä paremminkin itsellään käyttää...... :ashamed: :D :D

Onhan tämä hiukan rasistinen tällainen keinonivelosasto, mutta toisaalta on tietenkin asioita, joita ymmärtää vain toinen 40+ -äiti. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 12:06 Tatitar kirjoitti:
Piti minullakin tulla kurkkaamaan tänne nitrodiskoon, vaikka harvoin tulee koko palstalla nykyisin käytyä. Muutaman viikon päästä meillä pidetään synttärit ja nätisti sitten äiti täyttää 42-v. :ashamed:

Käytin tässä hiljattain kuopusta lastenlääkärillä kontrollissa. Kuopus on pikkukeskonen ja noilla keskosilla kehitystä seurattaessa puhutaan korjatusta iästä. Lääkäri sanoi, että tuo ilmaisu "korjattu ikä" ei ole oikein hyvä eikä kuvaava lapselle, äiti voisi sitä paremminkin itsellään käyttää...... :ashamed: :D :D

Onhan tämä hiukan rasistinen tällainen keinonivelosasto, mutta toisaalta on tietenkin asioita, joita ymmärtää vain toinen 40+ -äiti. :whistle:
:D :D :D keinonivelosasto :D :D :D
Hienosti sanottu ja nauru senkun pidentää ikää!
 

Yhteistyössä