Pinotaanko kauniita rakkausrunoja?

*LadyVaan*
Haluan kertoa sinulle rakas olet sydämessäni aina etkä sieltä koskaan katoa, aamuisin kun herään mietin sinua,iltaisin enenkun nukahdan ajettelen vain sinua, sinulla on aina paikka sydämesäni eikä sitä kukaan voisi ikinä korvata! Rakastan Suoo <3
 
ruma mursu
älä jätä minua,
minä rakastan sinua,
rakastathan sinäkin minua,
oltaisiin yhdessä ikuisesti,
vaikka jättäisitkin,
en saisi sinua mielestäin,
itkisin,
raivoaisin,
olisin yksin,
niin yksin,
syrjäytyisin,
kuolisin,
jos minut jättäisit,
ethän jätä minua,
minä rakastan sinua.
 
nopatiti
Kauniina nauhana vuosien päivät
helminä jokainen muistoksi jäivät.
Elämän päivien ketju on kallis,
helmist en yhdenkään kadota sallis.
Koskaan ei tiedä,
onko aikaa paljon vai vähän.
Yht`äkkiä huomaa
se päättyikin tähän.
Muistot kauniit voimia antaa
surun raskaan hiljaa kantaa.
Ei jaksanut sydän kultainen,
vaan lähdit luokse pilvien valkeiden.
Kyyneleet eivät tuo sinua takaisin,
vaikka hetkellisesti sitä toivoinkin.
Katseesi pienessä ikkunassa,
on vieläkin muistoissani olemassa.
Talletan tuon kuvan syvälle sydämmeen,
kun pyyhin silmäkulmastasi kyyneleen.
Nuku siis rauhassa syvää unta,
ympärilläs sateenkaaren valtakunta.
 
koodi57
Moi noi kaikki oli ihania. Tämä on ystävä runo joten kuunnelkaa. Ollaan ystäviä jookos niinkuin ananas ja kookos ollaan rypäle ja rusina syödään pipareita tusina MOIKKA KAIKKI
 
"okei"
katsantoon ylös toistoon miks sydän rupee poistaan menneisyyden kuvaa tulvaa poissa sydämessä siellä syvällä paikalla niinkuin aikajana muistossa on se saanut rauhan ikuisuudessa minne lähteekään liitämään niin aina saa vapaana rakastaa aamunkoittoa näkemässä uutta etsimässä loputtomuuksiin venymässä itkuista nousee kuu joka on uusi kuin lapsuuden joulukuusi tuloksesta viis on sun sydän taas vapaa rakastamaan vaelluksen yössä etsi loiste putkee rupee suunta aukee hetki happee funaat sitä katsetta joka saa sydämmes pelittämään mut se on luontaista kaikissa kaikkeudessa tavat poissa kiertokulusta sun mielen sopukoista rakkaus uusiutuu ja juureutuu niinkuin jaakon pavunvarsi jättiläsen kartanossa siellä sä oot herra etkä pelk'ää enään kuin kerran mut ei pidäkkään vertailla toiseen tai himmenee sun sisäinen loiste myrkkykäärmeen puremana hoippuvana kataluuden saattelmana sammutat lampun pelkoon ja sille matakalle annan vaan menolipun.
 
ousasa
miks katsot ulos ikkunasta jumissa poissa tulevaisuudesta tutusta ja turvallisesta sydän kertoi sulle aikoinaan että jumahdus on aivo kemiaa sydän oli astraalista uusiutuvaa enrgiaa ihmettelit ikkunassa mieli maassa miks annan liikaa arvo valtaa jumituksille mielikuvaan itsetä toisesta joka onkin muukalainen verenpunainen vai oliko se pelko menetyksestä joka pakottaa uskaliaan uskaltamattomuuden rautaisaan nyrkkiin ääni hiljenee mietit ikkunassa itseäsi manipuloimassa kyllä pystyn siihen aikaa ei tuhlureilla riitä kuin kerrast viiteen suutarilla oli korjaus pajan avain se oli onni mietit ikkunassa kyyneleen valuessa poskipieleen tartuit sä hetkeen ja olit valmis suureen..

:)
 
"jfä"
kierto tie alkoi viemään sua väärille urille jossa sydämmes riisuttiin palvelemaan rankaisuoperaatiota suorittaville koron kiskureille paikoilleen pistitvät sinut tuomiotasi lusimaan muiden mukana kuleksimaan päivästä toiseen niinkuin surkeat pakolaiset samat murheet kuin naapurilla samat aatteet pinnan alla olittekin tuttuja kuin menneisyyden haaveet ulkona räntäsateessa katsee kohtasivat päivästä toiseen kunnes toinen turtui moiseen otti sua kädestä kii ja antoi kyyneleen valua olkapäillesi olit ensin varuillasi olit kovettanut sielusi kuin rupisen märkäpaiseen särkyi kerran jos toisen mut halusist tuntee aina vaan parempaa ja niinmpä hali rutistit toista joka keveni jäävuoren verran oli se rakkautta hänelle ekan kerran .
 
..LGDS
Rakastan sua hymyilemässä kun oon katu töissä pitkää päivää painaa ainavaan syön suruuni kun oot puheelle immuuni siispä katson ylös kohti poissa oli sun poski vieressä kuluneet tapetit mutta sitten sen hoksin sun hymylläs taas jatkoin matkaani tähtiä kohti rupeen elämää pohtimaan mietin toisinaan minne mennä kun kaikkialle ei ennä tänne sinne sinkoilee sydän kuin salama valoissa turvallisessa kodissa rakkaudellisessa ilmapiirissä avoimuudessa kuvittelinkohan mä taas liikaa kun kohtelit mua kuin piikaa palsta tietouden mukaan siis aito sika :) mut kun kuvalle kumartaa saa aina parannusta mieleen miettimällä mikä meni edellisessä pieleen sii sovitus koppiin mennään pussaamaan ellei nainen ole justiina korvapuustiahan siitä tulisi kaulimella varustettuna tahtomattaa pakotettuna.. Mut aito sydän hengittää poissa pelistä ei koskaan eikä voi lähteä poiskaan kun sun sydän lämittää kuin ydinvoimala ja saa jaksamaan sukevalla ..
 
En tiiä kun kaks.(n)

Sinä onneni kulta siru, sinä pe**eleen pikku piru.
Minä hellästi rakastin sinua - sinä per*ele petit minua.

Rannalla maattiin, oli vaatteet heitetty paattiin.
Alla poltti kuuma hiekka, kyr*pä seisoi niin kuin miekka.
Sorsa sousi, per*se laski - per*se nousi.
Minne tuuli sorsaa veikään, aurinko laski per*eenrei*ään.

:love:
 
vierailija
En tiiä kun kaks.(n)

Sinä onneni kulta siru, sinä pe**eleen pikku piru.
Minä hellästi rakastin sinua - sinä per*ele petit minua.

Rannalla maattiin, oli vaatteet heitetty paattiin.
Alla poltti kuuma hiekka, kyr*pä seisoi niin kuin miekka.
Sorsa sousi, per*se laski - per*se nousi.
Minne tuuli sorsaa veikään, aurinko laski per*eenrei*ään.

:love:

lasti lähti per*eenrei*ään
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Runo in finland
Rakkaani.
Pimeydestä olen sinua etsinyt,
kuun valossa yrittänyt löytää.
Olet poissa.
Kaukana tunturien takana,
revontulien maassa.
Tulisitko luokseni,
edes hetkeksi.
Tule yöllä hiljaa,
suojele untani suudelmin,
anna aamun viedä pois.

Lisää facebookissa
runo.in.finland
 

Yhteistyössä