pipsan paino 100kg???

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 17.02.2016.

1. vierailija

vierailija Vieras

laitto fbhen et sen vyötärö on pienempi kuin tuon muijan joka oli just ritan ja akin rakkausfieeteis.mite on mahollist?musta toi on niin räikee vale.ei tasan oo ton kokone!!!

2. vierailija

vierailija Vieras

No ei todellakaan ole niin kevyt! :D
    Olen pari senttiä lyhyempi kuin Pipsa, painan lähemmäs 120 ja olen huomattavasti pienempikokoinen.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. vierailija

vierailija Vieras

Voihan se vyötärö ollakin mutta joku muu osa sitten paksumpi

4. HippuTAR

HippuTAR Vieras

Jep. Ihmiset kun on erimallisia. Joillakin on lihavanakin selkee vyötärön kohta, joillakin taas ei.
    En oo kyseistä ohjelmaa tosin kattonu joten en tiedä miltä näyttää toi "vertailukohta".

5. vierailija

vierailija Vieras

Piti oikein katsoa että mikä tämän toisen naisen vyötärömitta oikein oli. 126cm. Pipsa siis väittää että sillä on pienempi. Voiko 170kg olla pienempi vyötärön mitta kuin 126cm?

6. vierailija

vierailija Vieras

Kuulostaa kyllä oudolta. Pipshan tosin on vartalomalliltaan selkeä päärynä ja lisäksi melko lyhyt, joten en pidä täysin mahdottomana sitä vyötärömittaa. Sehän voisi joskus ottaa kuvan blogiin/instaan/faceen, jossa mittaa vyötärönsä ja lukema näkyy katsojille? :ROFLMAO:

7. vierailija

vierailija Vieras

Kyllä kai se mahdollista on mutta mitä katsoin sen laihissarjan naista niin siellä luki että paino 107kg. Siksi en voi uskoa että Pipsan mitta olisi pienempi koska Pipsa ei taatusti paina noin vähän. Siksi mun mielestä se valehtelee tuon että hänen vyötärömittansa olisi pienempi. Missään ei ole mittanauhan kanssa otettua kuvaa joka todistaisi sen.

8. -tibis

-tibis Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    1 784
    Voiskohan joku valaista lyhyesti ja ytimekkäästi että kuka Pipsa?

*ihan pihalla taas*

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  9. vierailija

vierailija Vieras

Hassua, että vyötärönympäryksen voi kertoa, mutta paino on top secret.

10. vierailija

vierailija Vieras

Ei se ole sitä koskaan kertonut. Facebookin päivityksessäkin oli kirjoittanut näin: "Ni olipa kiva tehdä huomio, et mun vyötärömitta on pienempi kun tuolla naisella" ja sillä laihissarjan naisella se oli 126cm ja paino 107kg. Tuon painon takia en usko että Pipsa puhuu totta koska se olisi pienempi niin silloinhan painonkin pitäisi olla pienempi enkä tasan tarkkaan usko että Pipsa painaa 100kg!

11. vierailija

vierailija Vieras

Porilainen bloggaaja, joka on blogannut isojen tyttöjen elämästä ja "muodista"....

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. vierailija

vierailija Vieras

Bloggaaja. Pitää tätä blogia http://varikaspipsa.blogspot.fi/

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. -tibis

-tibis Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    1 784
  14. vierailija

vierailija Vieras

Ei se vyötärnympärys ole painosta riippuvainen pelkästään. Siihen vaikuttaa myös kropan malli. Itselläni on vyötärö esim. 72cm ja oon 79kg, pääryvävartaloinen. Tiedän, että monella omenavartaloisella 60-65kg painavalla naisella on vyötärö yli 80cm.

15. vierailija

vierailija Vieras

Veikatkaapa mun vyötärön mitta: pituutta 162cm ja painoa 65kg. :)

16. vierailija

vierailija Vieras

Mut jos tää Pipsa kert painaa 150-170kg niin ei sen vyötärönmitta voi millään olla alle 126cm. Ja pipsa on omenavartaloinen kun sivusta katsoo.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. vierailija

vierailija Vieras

ei pipsa oo noin iso. mä sain luvalla kertoo et hän painaa 103kg tällä hetkellä ja siksi salitreenikin aloitettiin.

• En tykkää En tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  18. vierailija

vierailija Vieras

Mä painan jonkun 140kg, vyötärö lienee juurikin jotain 124cm ja pituus 170cm ja P on kyllä mua huomattavasti isompi.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. vierailija

vierailija Vieras

Mä painan 123kg ja olen 162cm pitkä. Vyötäröni ympärysmitta on 128cm. Mä oon aatellut pipsaa samankokoiseksi kanssani.

20. vierailija

vierailija Vieras

21. vierailija

vierailija Vieras

160

22. tiimis

tiimis Vieras

Tiimalasilta Pipsa vaikuttaa kuvienkin perusteella. Vyötärö erottuu selvästi monessä kuvassa. Jossain hän itsekin kertoi olevansa tiimalasi. Hyvinkin voi olla vyötärö esim 120cm tiimalasilla vaikka painaisi 150kg. Itsellänikään ei ollut vyötärö, kuin 90cm kun olin viimeisilläni raskaana ja painoin 115kg ja olen myös kapeavyötäröinen päärynä.

23. vierailija

vierailija Vieras

P ei tasan tarkkaan ole tiimalasi. Omena se on. Katsokaa sivukuvia niin selviää!

24. vierailija

vierailija Vieras

25. vierailija

vierailija Vieras

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä