Pipukkapunottaa ja kutisee, vauvalla on vaikia olla

  • Viestiketjun aloittaja "harmonie"
  • Ensimmäinen viesti
mee too
[QUOTE="Vieras";28311810]Nuorisolle voitaisiin opettaa uutta terminologiaa...[/QUOTE]

No sitähän tässä käytiin läpi. Ainakin yhden tietosanakirjan verran.

Opettele sinäkin.
 
huomhuom!
Otsikon nähdessäni alkoi kiinnostamaan miten tämä kysymys on kerännyt jo kolme sivua juttua, mutta nyt mä ymmärrän :D En tosin vieläkään ymmärrä kumpaa sukupuolta lapsi edustaa, mutta ilmeisesti AP:n eppu osaa lukea jo palstatekstiä ja on hereillä vielä tähän aikaan kun ei kerran voi enempää asiaa valaista.

No joka tapauksessa, kylvetä koko tenavan alakerta ensin vedessä ja sitten taputtelen pyyhkeellä kuivaksi ja annat ilmakylpyä. Sen jälkeen voisit vaikka laittaa sitä pepsukkaa pipukkaan ja vaippuli päälle.
Pepsukkaa pipukkaan? Ettei nyt tätä vaan ymmärrettäis väärin. Kait se oli bepsukkaa, eikä sitä pepsukkaa?
 
"vieras"
[QUOTE="coocos";28312284]Kyllä mä käyttäisin sanaa "alaneste"[/QUOTE]

Mitäs jos se alaneste nousee päähän? Siitä tullee siinä vaiheessa ylänestettä, vaikka väri pysyy samana?
 
"Pimpelipompeli"
Mun lapsukallani kun pillukkainen punoittelihtse, niin suihkukkaisella huuhtopuuhtoluuhtoilin reipsukkaasti ja sittentsein laittsanstoin himpsukkaisen pikkupiikkiriikaisen pillukaisen alueellitseiselle tarkotuksillistsuppaduupaa voidukettsuppaluista ja vaipsukka vaihdettulililuliluulitettiin aina kunnnelunnetuli alaneste eli kusippsukkainen tuliluppasi vaippulaippulaiseen. Helevetitsykkäisesti lapsukapsulaisen tilalilalilanne helepelpolletoelletotti muutamammalaisessa päivyläiyviyläsiessä.
 
joers
voi mennä ohi mutta kun tekstikanavalla tuli väärä sivu ja siellä joku mies kirjoitteli että mitä tuhmuuksia keksittäisiin hänen pikkuveijarinsa kanssa kun se on levoton, tuli mieleen et toivottavasti puhuu siitä KIKULISTAAN...
 
"Jocke"
On se nyt ihme kun pitää nykyään keksiä mitä ihmeellisempiä uusia sanoja?? Pimppi on aina ollut pimppi ja pippeli pysyy pippelinä. :) Toisaalta nyt ymmärrän paremmin mistä nuo Kataiset ja Urpiaiset ovat oppineet rivien välistä puhumisen taitonsa... :D
 
Ruaaah
Onkos eppueskarilaisen äitsykkä tietoinen että ekaluokan luonnontiedossa käsitellään aihetta, mistä vauvat tulevat. Tätä siistiä kielenkäyttöähän vois laajentaa: jos juo liikaa alkohoolikkaista voi maksuliini poksishdella. Sisäelinsanat on niin rumia. Massupussukkaisesta ruoka menee takasuolikkaiseen. Keuhkulit kipeänä nauramisesta, loistava ketju.
 
Setäliini
[QUOTE="Jocke";28315803]On se nyt ihme kun pitää nykyään keksiä mitä ihmeellisempiä uusia sanoja?? Pimppi on aina ollut pimppi ja pippeli pysyy pippelinä. :) Toisaalta nyt ymmärrän paremmin mistä nuo Kataiset ja Urpiaiset ovat oppineet rivien välistä puhumisen taitonsa... :D[/QUOTE]

Paitsi että maailma muuttuu: mun nuoruudessa sovelias sana ei ollut pippeli vaan kikkeli.
 
Kapsukka
Hauskin ketju ikinä! Mies kysyi et mitä olen juonu ku vedet silmissä hihittelin tälle ketjulle ;)))
Pinokkion pipukka punoittaa ja eksukka ei saa tietää asiasta ettei tule trapsukka. Miten se uloke sitten sen sisäkkeen kanssa toimii, eikö ne ole liian paljastavia sanoja?! Upsukka ja Apsukka ois lapsukkaa (lue lapsrukkaa) varjelevampia? Mut mitä siihen oireeseen, siihen kupsukkaan sanoo läpsykkä?? Entä se vapsukka ite?
Ja selvennökseksi vapsukka on siis popsukka Pinokkiosta päätellen...vai onko hän peräti supsukka hepsukka
(s u k u p u o l i n e u t r a a l i h e n k i l ö ) ???
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28316025]Oi ku on saanut nauraa :) vaikka täälläkin pipukka käytössä :D[/QUOTE]

Eli onko kyseessä poikukka vapsukka jos teilläkin on sana "pipukka" käytössä?
 

Yhteistyössä