Pirkanmaan mammat pinoon

Minnali
30-vuotias 2,5 kk vanhan tyttösen äiti ilmoittautuu Kangasalta! Lenkki/juttu/kahviseuraa kaipaavat, kirjoitelkaa osoitteeseen minna.jarvinen@koti.luukku.com. Auringonpaisteisia hetkiä kaikille!
 
Jasu
Heips!
Täällä 33-v. äiskä Lempäälästä, esikoispoika on kohta 2-v. ja uusi tulokas saapuu syyskuun alussa. Olis kiva pitää yhteyttä muiden Pirkanmaan mammojen kanssa!! :)
Suoraankin voi kirjoittaa jasuko@luukku.com
 
Täällä olis Pispalan Hesen takaa 22-v äiti ja tyttö 10kk. Päivät kotosalla tai kiertelemässä mm kirppareita. Mitä nyt milloinkin. Ois kiva saada uusia tuttavuuksia, varsinkin tästä läheltä, että voitais kaffetalla ja kyläillä helposti puolin ja toisin. Ja kärrytellä vielä mukana kulkevaa kymmentä liikakiloo pois.

Hanna
 
JULTSU
Moikka!!!


Olen 2,5 vuotias tytteli täältä
Tampereen Kämmenniemestä.
Perheeseeni kuuluu äiskä 26 v ,
iskä 25 v ja saksanpaimenkoira 5 v.
Tosin Äiti on kertonut että kuulemma
kesällä pitäis vielä tulla meidän kotiin
pikkuveli tai pikkusisko.En kyllä oikein
tykkää ajatuksesta ollenkaan...
Olen kuitenkin huomannut että
äiti on aika surullinen kun sillä ei ole
ystäviä täällä lähistöllä joiden kanssa
jakaa ilot ja surut,käydä lenkillä tai kahvitella
muuten vaan.Eikä kyllä ole minullakaan,paitsi
hoidossa.Mutta kun äiti jää äippälomalle
niin olemme kahdestaan kotona päivisin kun
iskä on töissä!Joten onko ketään toisia
perheitä täältä teiskosta päin joilla on samanlainen
tilanne???????
Olisi tosi kiva tutustua ja leikkiä yhdessä!
Kirjotelkaa tänne tai äiskän osoitteeseen
milehtonen@surfeu.fi
 
tuuba
Heips!

Teija 39 v. ja Nalle 4v. pääsevät kohta kesälomalle ja olisi vihdoinkin aikaa mukaville ihmisille! Muutimme länsi-trelle viime vuonna ja ystäviä kaipailemme :)

viestittele ttuupain@siba.fi
 
Paksukainen
Nooh, kaipa mekin tähän pinoon hypädemme! Asustamme Hämeenkyrössä ja ikää minulla on 18 vuotta ja esikoinen olisi tuloillaan syksyllä 21 päivä, jos ennusteet toteen käyvät :)
Sähköpostiosoiteeni on: Jepa@Lepa@luukku.com.
 
kildukka
Yksi mama lisää Nokialta ilmottautuu!
Olen 2kk pojan äiti.Kotona päivät pitkät,joten seura ois tervetullutta.
Misja Nokialta ja kaikki muutkin laittakaa meiliä jos haluatte tavata!
T:Kildukka
 
äiti nokialta
Olen kohta 2vuotiaan tytön äiti nokialta,ja haluaisimme tutustua uusiin ihmisiin,ja ehkäpä tyttö sais leikkikavereita tätä kautta.
mailiosote on:nea80@suomi24.fi
 
Meillekkin kelpaisi uudet ystavat. Eli kaikki vaan rohkeasti laittakaa postia tulemaan 22 vuotiaalle aidille ja pian kolmen kuukauden ikaiselle pikku neidille. Lansi-Tampereella asustellaan. Maitse@jippii.fi
 
Hyppään pinoon minäkin... Oon 80 syntynyt kahden pienen pojan äitiliini. Esikoinen on kaks vuotias ja vaavi syntyi vajaa kuukausi sitten. Asutaan Iidesrannassa Tampereella ja ois kiva saada seuraa kirppareille, hiekkalaatikolle, kahville jne. Muutettiin viime kesänä Rovaniemeltä Lempäälään ja nyt maaliskuussa tänne Tampereelle. Kaikki vähemmän tiukkapipoiset mammat kirjoitelkaa osoitteeseen minttumau@yahoo.com! ;)
 

Yhteistyössä