Pirkanmaan mammat pinoon

Hei,

Vieläköhän ehtii pinoon? Täältä löytyy äiti 29v, tytöt 01/02 ja 05/04. Nuorempi on siis kaksiviikkoinen. Perheesemme kuuluu myös isä 28v, joka käy töissä. Me tytöt nautimme kotona olosta ja olisi kiva joskus tavata muitakin lapsiperheitä :)

 
Liisustin
Uutta seuraa myöskin meille!
Äiti 27v. ja tytär 3kk. Perheeseemme kuuluu myöskin isi ja kaksi karvaista eläinsisarusta. Asumme Tampereen Viialassa! Kirjoitelkaahan!!!
liisustin@suomi24.fi
 
hei Minttumau!!!yritin laittaa sulle mieliä, mutta jostakin syystä kone vaan ilmoittaa, että osoite on virheellinen!!asustellaan tässä hatanpäällä ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin!!!!laita meiliä tulemaan, jos haluat tutustua
tuija. hietaniemi@luukku.com
 
Moi Kaisa!!!!

Mistäpäin Tamperetta olette?Meillä on aika samanikäiset
lapset.Tyttö 10/01 ja nyt laskettu aika heinäkuun alussa!
Me asutaan teiskossa päin että jos vähääkään
samalla suunnalla niin ilmoittelehan!!!!! =) =) =)
 
elvi
Kolme Nokialaista ilmoittautuu pinkkaan. Olen 31-v,lapset tyttö 4-v ja poika 1.7-v =) Asumme keskustassa mutta uusi tupa on nousemassa Siuroon jonne muutamme ensi vuoden puolella.Jos esittelyn pohjalta herätimme kiinnostusta ota ihmeessä yhteyttä.
marska73@jippii.fi
 
Moi!
Uusia ystäviä tarvitaan aina!
Itse asustelen Tampereella ja perheeseen kuuluvat mies, poika
pian kaksi vuotta sekä elokuun lopussa odotellaan syntyväksi uutta
perheenjäsentä :) :)
Tällä hetkellä olen työelämässä, mutta pian taas kotiäitinä, joten seuraa kaipaillaan sekä itselle, että leikkikaveria pojalle.
Posta voi lähettää mannapuuro@jippii.fi
 
Taidampa minäkin tietoni tähän pinkkaan jättää, olen 24 -v ja
perheeseeni tällä hetkellä kuuluu mieheni & esikoisemme syntyy loppusyksystä. . Asumme noin 40 km:n päässä Tampereelta Poriin päin. Minulle voi viestejä laittaa tulemaan osoitteeseen; lamja@suomi24.fi enkä pahakseni pistä myös tapaamisia
muiden pirkanmaalaisten äitien kanssa. Uudet tuttavat ovat
oikein tervetulleita !!
 
Heippa!
Täällä olis yksi äippä 22v. jolla kaksi poitsua. Esikoinen 2v. 10 kk. ja kuopus 2kk. Asustelemme Tampereella, Haapalinnassa. Olisimme myös vailla seuraa päivisin kun iskä on töissä =) Ulkoilu, kahvi tms. Jos kiinnostaa meidän seura niin otappa yhteyttä sähköpostiini niin sovitaan tapaaminen!!! katjuska21@luukku.com
 
Pirkkalasta hellou
Täällä pirkkalalainen huhuilee uusia tuttavuuksia kesän rantaleikkeihin, puistoon, piknikille, Vähäjärveä kiertämään ja mitä kaikkea sitä keksiikään. Jos on valmiiksi vähän hupsu ja letkeä aina parempi. Leikkiseuraa odottavat mammuli -72 mallia ja poikanen 05/03 mallia.
 
pirkka
Hei,

Hyhkystä 30 vuotias äiti ja 3 kk vanha Jesse poika kaipaavat ulkoilu ja juttuseuraa. Pyrimme ulkoilemaan päivittäin mutta se olisi paljon hauskempaa juttukaverin kanssa. Ota yhteyttä!

T Merja
 
Minäkin ilmottaudun jonon jatkeeksi!!
Eli, olen 21 vuotias, esikoisen laskettu aika on 24.7. Asustellaan isin, 21v, kanssa Lielahdessa.
Mammaloma alkoi tänään, ja olisi kiva saada seuraa muista äideistä/odottajista =)
Pistäkää mailia tulemaan!!

eskoelain@jippii.fi
 
sintti04
Ylöjärveltä 24-vuotias esikoisen odottaja kaipailee uusia ystäviä odottajista/pienten lasten äideistä. Laskettu aika juhannuksena.
Postia voi laittaa tulemaan os. rititola@hotmail.com =)
 
Maikku68
Moi
Pirkkalassa olisi kyläily- ja kävelyseuraa vailla neljän lapsen kotiäiti. Lapset pojat 10v ja 1½v sekä tytöt 3v ja 6v.
Kirjoittele osoitteeseen siule@kolumbus.fi. B)

 
Nostetaan aihe taas ekaks, edes hetkeks... ;)

Äiti - 76 ja isä -74
tyttö -98 ja poika -03
hyppäämme pinoon.........

Asumme keskustan alueella (Tampereella siis) ja meiliosoite:
jojo76@jippii.fi
 
Hei!Olen 24 vuotias 2 vuotiaan pojan äiti ja olen muuttamassa Tampereelle(lielahteen)Olisi tosi kiva saada uusia ystäviä odottajista ja jo "lapsellisista"äideistä.
postia osoitteeseen:jossu@kanetti.net
 
Barutski
Heissan! Täällä olisi myös ulvilasta nokialle heinäkuussa muuttava 34-vuotias jolla - 97 ja -03 pojat sekä laskettu aika 4.10. Olisi mukava tutustua myös muihin mammoihin. En ole kuitenkaan venäläinen nimimerkistäni huolimatta vaan se juontaa pitkälle menneisyyteen, valmentajani nimittäin sanoi minua Barutskiksi;) Tässä minun yhteystietoni jos löytyisi kahvi,lenkki, shoppailu, ja ihan mitä vaan seuraa... n.pirttilahti@suomi24.fi
Mukavaa kesän jatkoa ja mukavaa grillailukautta:)
 
jatkoa edelliseen, ne jotka otti muhun yhteyttä otsikkoon, (nokialle muuttanut), jos haluatte kirjoitella, aikaisemmasssa viestissä on osoite, olen yrittänyt ottaa teihin yhteyttä, mutta viestien lähettämiset eivät ole onnistuneet, kone väittää että, on tullut virhe, joten jos onnistuisi näin...
 

Yhteistyössä