Pissaleikit??

Onko kukaan koittanut? Miten näitä käytännössä harrastetaan,miten te ootte tehneet?? Eikö se ole sottaista hommaa? Mies on joskus phunut näistä,kokeiltu ei olla koskaan,ku ei oikein tiä miten.. :/
 
Harmaana
Ex tyttöystäväni oli luultavasti kiinnostunut nuista hommista ja joskus suihkussa "leikillä" lorottelin hänen jaloilleen. Ei tainnu sillä pokka riittää vaan tehdä sitä ite.

Saattaisin jopa kokeilla jos joku ehdottaisi kesken hommien :ashamed:
 
Meillä näin
Ollaan harrastettu. Yleensä kylpyhuoneessa ennen peseytymistä leikitään. Mies tykkää kun asetun pöntön reunalle niin että saan suihkun suunnattua vaakatasossa suoraan k.yrpään. Tisseille on kiva saada ja joskus jos oikeen kiimaisia ollaan niin annan hänen tulla sisääni. Saan aivan uskomattomat orkut siitä :p

Eikö kukaan muu muka harrasta vai ei vain kehtaa myöntää??
 
harmaana
kun nyt sais edes sitä tavallista seksiä!!! :kieh:
oon niin puutteessa että tekis tosiaankin mieli kohta "lorotella" ton ukon jalkojen juureen mielenosotukseksi kun sillä tavalla pihtailee,mää räjähdän kohta! :kieh:
 
mr conzales

Ei kuulu oikein meikäläisen Genreen nämä pissi/kakka jutut.

Enkä oikein kyllä ymmärkään, kuvittele nyt joku vääntämään torttua suuhusi... :headwall:

Tietysti jokaisen oma valinta, mitäpä se muille kuuluu
 
Shaved mother
Joskus kokeiltu, nykyään vaan mulle tulee "kusilukko" jos mies edes katsoo, saati että olisi "suihkun" alla. Ite en ole ollut maalitauluna, enkä haluakaan olla. Mies tykkää joskus saada pissaa päälleen, ja se on mulle OK.
 
pimppiloora
no ei kyllä kiihota. miehen täytyy pessä vehkeensä jos käy pissillä kesken session, hyi jos muna olis kusinen kun sitä suuhunkin ottas :x
miten te jotka olette niin "avarakatseisia" ja kaikki käy tyypit leikitte noita kakkaleikkejä onko sekin samanlaista tyyliin kakataan toisen päälle vai maistatteko sitä ja kiihottaako se lemu :x ?
 
hmmm
Kyllä minä vedän tohon selkeen rajan, k.usella ja p.askalla pelaaminen ei kuulosta oikein houkuttelevalta. :x

Mutta jos siitä joku jotain kiksejä saa, niin siitä vaan. Mitä se muille kuuluu jos toiset k.useksii toistensa päälle :LOL:
 
Puhdasta
En ole kokeillut, mutta voisin.

Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät pissajuttujen hygieniapuolta: kusi on steriiliä. Sillä voi vaikka desinfioida haavan. Ja tämä on tosi. Uskokaa mua tai etsikää luotettavampi lähde.
 
pah
Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät pissajuttujen hygieniapuolta: kusi on steriiliä. Sillä voi vaikka desinfioida haavan. Ja tämä on tosi. Uskokaa mua tai etsikää luotettavampi lähde.
On se STERIILIÄ, eli siinä ei ole bakteereja.
Ei se silti tarkoita että sillä ei ole haitallisia vaikutuksia terveyteen.
 
uiio
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:57 mr conzales kirjoitti:
Ei kuulu oikein meikäläisen Genreen nämä pissi/kakka jutut.

Enkä oikein kyllä ymmärkään, kuvittele nyt joku vääntämään torttua suuhusi... :headwall:

Tietysti jokaisen oma valinta, mitäpä se muille kuuluu
Kuka tässä kakasta puhui?
 
Ja joulupukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 19:36 pah kirjoitti:
Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät pissajuttujen hygieniapuolta: kusi on steriiliä. Sillä voi vaikka desinfioida haavan. Ja tämä on tosi. Uskokaa mua tai etsikää luotettavampi lähde.
On se STERIILIÄ, eli siinä ei ole bakteereja.
Ei se silti tarkoita että sillä ei ole haitallisia vaikutuksia terveyteen.
Ai niinku milleen? No ok, jos juot kahdeksan litraa kusta päivässä, niin ei ehkä ole terveellistä, mutta jos juot kahdeksan litraa vettä, niin ei muuten ole sekään.
Eli pointsi on niinku se, että kusella voi leikkiä seksileikkejä ihan turvallisesti, juuri siksi, kun se on steriiliä, pässi. Vai mitä niinku..? Niinku.
 
toinen nolo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 21:26 Nolona kirjoitti:
Tää on aika sairasta mut oon pissannu joskus tahallani housuun ennen pyykille menoa :ashamed:

En kyllä uskaltais kenenkään nähden

Jotenkin toisaalta kiihottavaa pissata housuun, joku pitää tätäkin sairaana varmasti, mutta kannattaa kokeilla ennenku sanoo mitään.
Täälläkin yks joka joskus pissii tahallaan housuun...
 
Ei ollenkaa nolona
Mä pissasin aina yksin housuuni ennen pyykille menoo, ja ennen pesua. Mut nykysin me pissataan tyttöfrendin kans housuihin yhdessä ennen pyykkiä ja senkin jälkee. Ja on muuten todella ihan sairaa kiihottavaa. Varsiki ku sekstailles vähä päästää ;)
:p
 

Yhteistyössä