pissasin kaupassa housuihin

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
häh
siis onko toi kovinkin yleistä että aikuiset ihmiset kusee housuihinsa??!! :O edes teininä tuhannen kännissä ei mulle oo sattunu tommosta, saati sitten selvinpäin ja täydessä tolkussa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
siis onko toi kovinkin yleistä että aikuiset ihmiset kusee housuihinsa??!! :O edes teininä tuhannen kännissä ei mulle oo sattunu tommosta, saati sitten selvinpäin ja täydessä tolkussa.
Kyllä se taitaa yleisempää olla, kuin mitä luullaan. Eipä siitä vaan yleensä kauheasti kukaan halua puhua.

Mulla oli tosi huonossa kunnossa pitkään ekan synnytyksen jälkeen. Se lantionpojhan lihasten tekeminen tuntu tosi vaikeelta, enkä sit muistanut tehdä niitä enkä viitsinyt. Ei heti synnytyksen jälkeen, mutta siitä vähitellen vaan meni huonommaksi ja piti käydä koko ajan veskissä. Koskaan ei karannut pissa kuitenkaan, koska kävin niin usein vessassa, mutta oli aika hankalaa käydä jossain, jos ei tiennyt, pääsekö vessaan.

Tokaa odottaessa aloitin tekemään niitä lihasharjoituksia ja heti synnytyksen jälkeen huomasin tosi ison eron. Voin olla vaikka kuinka pitkään, eikä tartte kesken kauppareissun etsiä vessaa.
 
Vuosi sitten hiihtoloman aikoihin olimme mummolassa. Minä olin kovassa kuumeessa, influenssaa nääs. Nousin sängystä ylös mennäkseni vessaan. Oli HIRVEÄ tunne kun ei pidätyskykyä ollut ollenkaan. Kaikki lorisi siltä seisomalta housuun. :ashamed:
Kova tulehdus, myös virtsateissä, oli syyllinen. Antibiotit auttoivat.
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:
Vuosi sitten hiihtoloman aikoihin olimme mummolassa. Minä olin kovassa kuumeessa, influenssaa nääs. Nousin sängystä ylös mennäkseni vessaan. Oli HIRVEÄ tunne kun ei pidätyskykyä ollut ollenkaan. Kaikki lorisi siltä seisomalta housuun. :ashamed:
Kova tulehdus, myös virtsateissä, oli syyllinen. Antibiotit auttoivat.
:(

varmaan tosi kauhea tunne tommonen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
No jos nuorella naisella lorahtelee pissat housuun, on lähes poikkeuksetta kyse joko huonoista lantionpohjalihaksista tai stressi/paniikkireaktiosta.

Itse yli kolmikymppisenä ja alakautta enemmän kuin kerran synnyttäneenä en ole koskaan nauranut niin tai joutunut sellaiseen tilanteeseen, että pissaisin housuuni. Kyllä näkisin niin, että alle vaihdevuosi-ikäisen naisen virtsankarkailu ei ole normaalitila, vaan kyse on häiriöstä. Että ei se pissa vaan tule housuun, jos kaikki on kunnossa elimellisesti ja/tai mahdollisesti psyykkisesti.
Se on kuule myös kudostyypistä kiinni, miten ne lihakset kestää sen raskauden ja synnytyksen.

Tietysti, mutta pitäisi olla ohimenevä vaihe fertiili-ikäisellä naisella synnytyksen jälkeen. Toiset joutuvat tietysti hiukan enemmän tekemään työtä asian eteen kuin toiset, mutta lähtökohtana alentunut pidätyskyvyttömyys on häiriötila.
 
smart ballsit kunniaan
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
nyt eukot kipin kapin seksikauppaan/instruun/ihan mihin kauppaan vaan ja haette ne jumppakuulat! hyödytte niistä ite ja mieskin voi tykätä! :)
Ei siihen mitää kuulia tarvita. Paljon parempi, että voi treenata ihan missä vaan.
voi tietysti treenata muutenkin. mutta kuulien kanssa on tehokkaampaa ja varmasti tulee kans treenattua. mä suosittelen lämpimästi!
 
pissihousu
On ihan kivaa lirutella housuunsa,varsinkin jos on mustat farkut tai vastaavat joista ei näy että ovat märät.Mä teen sillai aika usein melkein missä vaan,leffassa,dösässä.baarissa ja ne.Kesällä kivointa kun tarkenee mustilla wetlookeilla,vaikkapa puistonpenkillä parin siiderin jälkeen.Talvella käytän farkkujen päällä mustia toppiksia.Tuntuu jännän kiksiltä ,vaikka olisi kuinka märkä.Joskus kun nousee istumasta ,niin lirisee nilkkoihin asti.Kesällä saa varpaatkin kastua.Kolaa,et muuten ole ainoa!!!!!
 
matka kotiin
Mä joskus koulussa ylä-asteella yritin pidätellä kotiin asti kun en tykänny käydä koulun vessois.
Nolosti kävi, mutta onneks vasta matkalla kotiin. Sen jälkeen en viittiny pitkinä päivinä ottaa toista riskiä ja kävin koulun vesassa kun pelkäsin, että tunnilla kastuu housut, mut muistaakseni seiskalla aina hirveet pidättelyt kotiin asti.
 
vieras
Jos aikuiset naiset luulee että pelkällä lantopohjanlihas harjoituksilla tilanne paranee niin voisin nauraa teille päin naamaa! Näistä asioista harvoin edes ystävien kanssa pystyy puhumaan, mutta kyllä se on ikävä totuus että niin naisilla kuin miehilläkin se pissi saattaa sinne housuihin päästä. Tena vaippojen menekki on suurempi kuin luulette!
 
stressivatsainen
Mulla on pokkaa pyytää päästä kaupan veskiin, jollei erillistä asikas-wc:tä ole ;)
monesti on ollut läheltä piti-tilanne (kumpi hätä vain), muttei koskaan ole vielä housuun tullut.
 
vieras
Jos ei lantionpohjan lihasten treenaus auta pissan karkailuun, kannattaa käydä lääkärissä kysymässä neuvoja. Käsittääkseni tuohon vaivaan on olemassa jokin hyvin nopea ja yksinkertainen kirurginen toimenpide, jolla vaiva saadaan kuriin. Ei ole normaalia, että nuoret ja keski-ikäiset naiset pissivät housuihinsa.
 
timmi
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
onneksi oli mustat housut ni ei kukaan voinut nähdä. Nolotti kuitenki ku ite tiesin, ja tunsin kyl kusen lemahduksen nenääni.
Ois pitäny näemmä käyä lähteissä vessassa, aattelin että kestän kotiin asti ku lähtö oli sellasta sähläystä muutenki.
Oootpas horo. Viisi synnyttänyt ja ei kyllä karkaa kuset housuun vaikka kuinka hätä. Sit kun tulee kotiin iskee kauhee kiire veskiin, tuntuu ettei voi pidätellä enää yhtään.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
onneksi oli mustat housut ni ei kukaan voinut nähdä. Nolotti kuitenki ku ite tiesin, ja tunsin kyl kusen lemahduksen nenääni.
Ois pitäny näemmä käyä lähteissä vessassa, aattelin että kestän kotiin asti ku lähtö oli sellasta sähläystä muutenki.

Joo en nähnyt, muta lattia kastui varmaankin hiestäsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja timmi:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
onneksi oli mustat housut ni ei kukaan voinut nähdä. Nolotti kuitenki ku ite tiesin, ja tunsin kyl kusen lemahduksen nenääni.
Ois pitäny näemmä käyä lähteissä vessassa, aattelin että kestän kotiin asti ku lähtö oli sellasta sähläystä muutenki.
Oootpas horo. Viisi synnyttänyt ja ei kyllä karkaa kuset housuun vaikka kuinka hätä. Sit kun tulee kotiin iskee kauhee kiire veskiin, tuntuu ettei voi pidätellä enää yhtään.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäs tekee ap´sta maksullisen tässä tapauksessa?
*ei vaan tajua*
 

Yhteistyössä