pissasin kaupassa housuihin

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On mullakin päässyt pissat housuun esim bussissa kun oli hirveä hätä. Olin menossa kotiin ja olin juonut paljon kahvia. Sitten hätä koveni yllättäen ja bussi tärisi ja mahaan sattui ja yritin painaa pildeä penkkiin. Ei se auttanut ja hikoilin hirveesti ja sattui jo niin että alkoi itkettämään. Silmät tuntui kosteita ja yritin pidättää ja painoin pildeä yhdellä kädellä laukkuni alla ettei kukaan näkisi. Olin ikkunapaikalla ja farkut ja tpaita päällä. Yhtäkkiä pääsi sellanen pieni suihkaus vahingossa ja hävetti niin. Bussi hyppeli ja sattui vielä enemmän mahaan ja vaikka miten yritin kiemurrella ja painaa kädellä haaroväliä ja painaa pildeä penkkiin niin rakko ei pitänyt ja taas pääsi vahingossa lorahdus. Tunsin miten kuuma pissa tuli jo farkuista läpi. Hävetti niin ja sattui. En kestänyt enää sitä kipua ja sitten vieressäni istunut tyyppi jäi pois ja ajattelin että pilde räjähtää kohta ja taas pääsi suihkaus housuun. Otin käden pois haarovälisgä kun märkä läiskä laajeni ja ajattelin että peli on jo menetetty. Housut on jo märät. Sattui niin ja itketti ja päätin laskea ihan varovasti vähän housuun jos se vähentäisi painetta. Keskityin oikein, painoin laukun haarovälin päälle syliini, katselin ikkunasta ja keskityin ajattelemaan että no nyt ihan pieni pissasuihku ja sitten helpottaa. Mutta nyt kun annoin pildelle luvan niin ei se laskenutkaan enää. Sattui ja mahaa poltti ja sitten bussi hypähti ja rakko petti. Tunsin miten pissa syöksyy housuihin ja pepun alle penkille. Se oli kuumaa ja sitä tuli niin paljon. Pelkäsin että se alkaa lorista lattialle ja kaikki kuulee. Housut tuntui ihan läpimäriltä pepusta ja reisistä. Eikä pissa loppunut. Aina vain tuli lisää. Kipu loppui ja onneksi pissakin jossain vaiheessa ja sain rakkoni taas tottelemaan minua. Ajattelin että peli on menetetty ja puristin tahallani vielä rakon ihan tyhjäksi. Huokailin onnellisena kun ei sattunut enää.
Sitten tuli minun pysäkki ja oli niin noloa nousta läpimärästä penkistä ja koko peppu oli takaa märkä ja reidet kanssa... Syöksyin ulos ja menin kotona suihkuun.
 
vierailija
Mulla on tullut monesti housuun ja bussissa myös on ja kaupassa olen 10v tyttö ja pissa tulee aina vahingossa esim. Oli koulupäivä ja just oli välitunti alkanut ja kaverini ja minä menimme pelaamaan jalista jossa oli mukana noin 22 muutakin kavereitani ja pelasin kentällä ja puollustin meidän puolta ja sitten pallo tuli yhtäkkiä ja kasa muitakin eri puolella olevia pelaajia ja sitten se tuli kauhea pissahätä ja yritin lähteä hyökkäämään pissahädästä välittämättä mutta pissa painoi rakkoani niin että en voinut juosta vaan kävellä ja alkoi oksettaa kun en pissannut no painoin käsilläni rakkoa kun he juoksivat minun luo ja sitten tuli pieni nipistys ja he seisoivat juuri vieressäni kun kuului vaan suhinaa ja tunsin kun polttava pissa valui ihoani pitkin maahan ja kaikki lopettivat juoksemisen ja sitten katsoivat vain kun pissa suhisi purona jalkojani alas ja edelleen pidin käsiäni rakossa ja kun pissa puro sitten loppui niin nostin kädet pois rakostani ja katsoin että tuliko sitä pissaa housuihin niin kyllä tuli! Sitä oli housut ja pikkarit täynnä ja jalkojeni alla oli 1-2 metriä pitkä pissa lätäkkö ja juoksin vaan vessaan ja ei ollu vaihto vaatteita niin riisuin housut ja pikkarit ja yritin kuivata pissan jaloistani vessapaperilla ja sitten tungin aina paperia ja välillä äidin siteen pikkareilleni niin en kastuisi kokonaan pissasta
 
vierailija
Mulla on tullut monesti housuun ja bussissa myös on ja kaupassa olen 10v tyttö ja pissa tulee aina vahingossa esim. Oli koulupäivä ja just oli välitunti alkanut ja kaverini ja minä menimme pelaamaan jalista jossa oli mukana noin 22 muutakin kavereitani ja pelasin kentällä ja puollustin meidän puolta ja sitten pallo tuli yhtäkkiä ja kasa muitakin eri puolella olevia pelaajia ja sitten se tuli kauhea pissahätä ja yritin lähteä hyökkäämään pissahädästä välittämättä mutta pissa painoi rakkoani niin että en voinut juosta vaan kävellä ja alkoi oksettaa kun en pissannut no painoin käsilläni rakkoa kun he juoksivat minun luo ja sitten tuli pieni nipistys ja he seisoivat juuri vieressäni kun kuului vaan suhinaa ja tunsin kun polttava pissa valui ihoani pitkin maahan ja kaikki lopettivat juoksemisen ja sitten katsoivat vain kun pissa suhisi purona jalkojani alas ja edelleen pidin käsiäni rakossa ja kun pissa puro sitten loppui niin nostin kädet pois rakostani ja katsoin että tuliko sitä pissaa housuihin niin kyllä tuli! Sitä oli housut ja pikkarit täynnä ja jalkojeni alla oli 1-2 metriä pitkä pissa lätäkkö ja juoksin vaan vessaan ja ei ollu vaihto vaatteita niin riisuin housut ja pikkarit ja yritin kuivata pissan jaloistani vessapaperilla ja sitten tungin aina paperia ja välillä äidin siteen pikkareilleni niin en kastuisi kokonaan pissasta
Milloin sinulla on bussissa tullut. Minulla on läheltä piti tilannetta aika monta. mm. yks luokkaretki.
 
vierailija
Vaatekaupan sovituskopissa kokeilin useampia farkkuja myyjän avustaessa farkkujen etsimisessä ja koppiin tuomisessa. Tunsin pakkoinkontinenssiini liittyvän äkillisen pissahädän voimistuvan, mutta uskoin selviäni tilanteesta ja en sitä sovitussessiota kehdannut lopettaa vessaan ryntäämällä.
Pelkäsin kyllä, että lirahtaisi epäsopiviin farkkuihin. Taisi olla kolmannet, jotka vaikuttivat sopivalta ja tuskin olisin enää uskaltanut enempää sovittaa ilman vessakäyntiä. No omat farkut puettuani tuli jotenkin helpottunut olo ja taisin jotenkin antaa vähän periksi. Sen verran paljon tuli, että ajattelin myyjän saattavan huomata. Päätin nolona tunnustaa pissan tulleen housuun, koska ajattelin myyjän miettivän oliko kaikissa sovittamissani farkuissa jotain. Ei hän ollut mitään huomannut ennen kuin sen tunnustin, mutta sain sitten vaihtaa kuivat farkut sovituskopissa.
 
vierailija
Käytän aika paljon metroa ja siellä on muutaman kerran päässyt pissa housuun puolivahingossa. En helposti keskeytä matkaa, vaan yritän pidätellä perille asti. Silloin kun on pissahätä tai kenties jo lirahtanut en mene yleensä istumaan, vaikka seistessä on joskus joku huomannut kun pissaa valuu farkuissa. Kerran istuin ja pissaa tuli farkkuihin, mutta ne eivät näyttäneet kastuvan pissan valuessa alleni. Mokasin kun annoin pissan vaan tulla ja pian sitä oli jo näkyvästi lattialla. Viereen ja vastapäätä tuli pari naista, jotka ihmettelivät lattialla metron tahdissa liikehtivää "vettä". Yritin vaan peitellä pissaisia farkkujani, joista kyllä todellakin näkyi märkyys. En kehdannut nousta ja jäädä pois omalla asemalla, vaan matkustin pääteasemalle miettimään tilannetta. Ratkaisin asian sekä pissaamalla aivan kaiken ja loput kuivat kohdat vessassa vedellä kastellen. Täysin märistä farkuista ei pysty pissaa huomaamaan ja pystyin palaamaan huoletta metroon.
 
  • Vau!
Reactions: m1es

Yhteistyössä