Pisteiden laskusta

Ina
Tietääkö kukaan voiko pisteiden lasku taulukkoja saada jostain. On niin pitkä matka lähimpään ryhmään ja kirjekurssi ei oikein innosta. Vois ihan kotona omaksi ilokseen katsoa mitä sais syödä päivän aikana. Kiitos etukäteen! :)
 
Haave
Painonvartijoitten pistelaskusysteemiä et saa selville muutoin kuin liittymällä niiden jäseneksi ja ostamalla sitä matskua sieltä. Tai sitten jos sulla on joku tuttu pv:ssa, niin pyydä siltä lainaksi pistelaskuopas. Cd-rompustakin on hyötyä niille, joilla itsekuri toimii. Sillä pirulla vaan on hintaa aika lailla :( . Jotkut on kuulemma tehneet niinkin että ovat käyneet ryhmässä/tilanneet kirjekurssin aloituspaketin, jolloin saa ne tarvittavat tiedot. Tällänen käsitys mulla on asiasta...voi olla että olen väärässäkin.
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2004 klo 14:40 Haave kirjoitti:
Painonvartijoitten pistelaskusysteemiä et saa selville muutoin kuin liittymällä niiden jäseneksi ja ostamalla sitä matskua sieltä. Tai sitten jos sulla on joku tuttu pv:ssa, niin pyydä siltä lainaksi pistelaskuopas. Cd-rompustakin on hyötyä niille, joilla itsekuri toimii. Sillä pirulla vaan on hintaa aika lailla :( . Jotkut on kuulemma tehneet niinkin että ovat käyneet ryhmässä/tilanneet kirjekurssin aloituspaketin, jolloin saa ne tarvittavat tiedot. Tällänen käsitys mulla on asiasta...voi olla että olen väärässäkin.
Niin sitä mä vähän pelkäsinkin. En viitsit tilata kallista kun toi itsekuri ei välttämättä pidä :ashamed:
 
Haave
Kävin just vilkasee painonvartijoiden sivuja ja siellä 3 vko:n kirjekurssi makso 52 e ja cd-rom 50 e. Tolla rompulla on kyllä tosi paljon tietoa, sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto ja lisäksi se pitää sisällään tosi laajan "ostajan oppaan" eli sieltä löytyy pisteet melkein kaikille tuotteille. Melkein mä suosittelisin sitä hankittavaksi ennemmin kuin tota kirjekurssia, siis jos rahatilanne antaa vaan myöten. Sieltä sä myös saisit tietää paljonko sulla on pisteitä käytettävissä päivittäin. Löytyy myös ruokaohjeita. Voit pitää ruokapäiväkirjaa ja graafinen käyrä näyttää niin painon kuin senttien putoamisenkin niin lantiolta kuin vyötäröltakin. Tutustu ihmeessä noihin sivuihin, niin saat enemmän tietoa sieltä ku multa. Ite olen miettinyt sen hankkimista jo kauan, vaan enpä ole saanut sitä aikaiseksi.
 
Sisko osti mulle synttärilahjaksi Points rompun ja on siitä ollut hyötyä. Näkee tosiaan kätevästi kuinka paljon on pisteitä jäljellä.
Itsekuria se kyllä vaatii ja kannattaa sen avulla painontarkkailuun vasta kun on tarpeeksi motivaatiota.

Sisko on saanut, elokuusta 03, painoan laskettua yli 20 kg... Itselläni olis sellaset 27 kg saatava pois.... Hiljaa hyvä tulee...!
 
laskukaava
pisteitä voi itse laskea seuraavalla kaavalla:

(kcal / 60 + rasva / 10 ) * annoksen paino sadoissa grammoissa = pisteet

esim. energiaa 355 kcal / 100 g ja rasvaa 6,2 g / 100 g ja annoksen koko 35 g

(355 / 60 + 6,2 / 10) * 35 / 100 = 2,3 pistettä
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2004 klo 08:30 laskukaava kirjoitti:
pisteitä voi itse laskea seuraavalla kaavalla:

(kcal / 60 + rasva / 10 ) * annoksen paino sadoissa grammoissa = pisteet

esim. energiaa 355 kcal / 100 g ja rasvaa 6,2 g / 100 g ja annoksen koko 35 g

(355 / 60 + 6,2 / 10) * 35 / 100 = 2,3 pistettä
Kiitoksia pitää kokeilla. Ja sitten menenkin kaapille laskeskelemaan... :D
 
Sisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2004 klo 17:39 Ina kirjoitti:
Kerrotteko vielä paljonko pisteitä saa päivän aikana käyttää?? :)
Hei!
Naisten pistetaulukko:
70 kg tai alle: 18 pistettä
71-80 kg: 20
81-90 kg: 22
91-100 kg: 24
yli 100 kg: 26 pistettä.

-Sisse-
 
Minä tilasin kirjekurssin ja olin tosi tyytyväinen siihen. Koko pistesysteemihän perustuu siihen, ettei tarvitse tehdä monimutkaisia laskuja, vaan voi katsoa suoraan kirjasesta, montako pistettä mistäkin saa. Minusta painonvartiointi oli hauskaa. Itsekuria vaati tietenkin, mutta olo oli todella hyvä. En kertonut kenellekään vartioivani painoa, ja iloitsin salaa mielessäni salaisuudestani. :) Jälkeenpäin myönsin sitten laskeneeni pisteitä. Huippusysteemi!
 

Yhteistyössä