PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Hienoa nyyttis!! :) kyllä se niin on että kun pisteitä laskee pitemmän aikaa, niin ne jää "päähän", ja osaa arvioida syömistään ilman pisteiden konkreettista laskua :) mutta se tässä taitaakin olla tarkoituksenakin, eli terveet elämäntavat :)

Hp: vaikka söitkin vloppuna enemmän, ei se välttämättä tarkoita että paino nousee! joten nyt vain tsemppipotku!! :D

Mullakin siis tänään punnituspäivä, ihan ok tulos tuli siihen nähden että viikon sisällä on ollut kahdet synttärit, häät ja ristiäiset :)
Eli pudotusta tuli 400g :)
Nyt yhteispudotusta 14,4kg.
Jonain päivänä tuo 15kg rikki... tuntuu vaan että elimistö ei muista mitä on painaa alta 96kg, ja siks paino junnaa tässä 96-97kg... pitäs vaan jaksaa laskea pisteet tunnollisesti, mutta aina ei jaksa :D
Silti tavoitteena jouluun mennessä se -10kg, eli että paino olis enintään 89kg. Saapa nähdä muuttuuko tää vielä iloksi vai itkuksi :p
 
Tosi hienosti teillä on pudonnut =) Mun viime viikon paino on jäänyt kirjaamatta, tai se on hävinnyt... Eilen kuitenkin punnaus, 79,9 eli kahdessa viikossa +100g :headwall: Menkkoja odottelen, joten ne varmaan (toivottavasti) turvottaa. Ettei olis paino muuten vaan pompannut...

Kyllä ne pisteet alkaa ulkoa oppimaan tavallisissa mitä syö. Mä ainakin olen niin monesti tätä tehnyt, että pakostakin niitä on oppinut, ja sitten on huono omatunto kun syö. Mutta silti vaan syö... Miksi olen niin heikko??? Täälläkin flunssaa ja ahdistaa kun on ihan tukossa :snotty:
 
ny on tilanne se, etten oo tällä viikolla pisteitä laseknu yhtään ja nyt vaaka näytti +500 g maanantaihin :S pitänee vissiin alkaa tekee asialle jotain! Maanantaihin asti aikaa ja olo alkaa olla ihan hyvä flunssan jäljiltä. Josko sitä tsemppais viikonlopun ja koittais saada pidettyy painon maanantaina siinä 70.7 kg:ssä, tällähetkellä ei uskalla tosiaan muuta toivoo heh..

Tsemppiä viikonloppuun, meikä ilmottelee maanantaina tuloksiaan taas, mut jos on 0 tai + ni tiiän kyllä mistä se johtuu :) (ja jos on - ni en tiiä yhtään mistä se johtuu heh)
 
Siis nyt ahdistaa... on tullut parina päivänä taas syötyä epäterveellisemmin, ja herkuteltuakin. + menkat... Ja tietty ilman että olis lenkille edes ehtinyt ajatustakaan uhrata. :kieh:
Tuloksena jo tässä vaiheessa +1,5kg.
Nyt tänään illalla onneksi pääsee zumbaan, ja samoin tiistaina. Joten ehkä sillon keskiviikon punnituspäivänä oon osan tuosta edes saanut pois... pitää vaan muistaa nyt juoda...
 
jep jep.. Viikon herkuttelu tuotti sitten +800g! Noh, oon syöny sipsii, karkkii, ranskiksii ja mozarella tikkuja. Nami, josko sitä olis taas tullu possuteltuu riittävästi että sais itteensä niskasta kii ja painon taas putoomis kannalle :)

Toivottavasti teil on tälläviikolla parempi viikko!
 
Nyyttis, kyllä se paino taas putoaa :hug: Välillä kun herkuttelee, niin sitä sitten jaksaa taas pitää kuria?

Herkkupepun hyvin alkanut laihis uhkaa siirtyä ensi kesään, koska plussasin eilen :heart: Tätä olen odottanut koko kesän :) Mutta täytyy yrittää pitää joku tolkku syömisissä, muuten karkaa mopo käsistä ihan heti ja syön kaiken (kun tää etominen loppuu ensin, heh) ;)
 
Voi ihaa HP!!! :heart: mahtavia uutisia, mä oon aina niin onnellinen kun kuulen noita vauvauutisia :)
Nyt vain paljon tarrasukkia matkaan mukaan :)

Luultavasti mä ainakin oon täällä vielä sillon reilun vuoden kuluttua jos tänne palailet, tää mun paino kun ei oikein liiku nyt mihinkään... herkut on niiiiiiiiin tyhmiä, pitäs olla sellainen kauppa missä ei myytäis muutakun terveellisiä ruokia :D
Tänään nyt onneksi pääsee zumbaan, joten ehkä huomenna paino vois olla vähä laskenut...
Oon vain huomannut sen, että jos ei juo niin mulla on jalat ihan turvonneet :( ja niinkuin ne muutenkaan mitkää pienet olis, niin eron huomaa silti :kieh:

Mutta mä pidän tätä pinoa sitten vaikka yksin pystyssä, kun nyyttiskin on pian tavoitteessaan :)
 
Miiuliini!! Nyt se tapahtui, pärjäsin sillä 18 pisteellä koko päivän, eikä oo ees nälkä! Kyllä mä tossa miehelle marmatin että hitto tällasta ja mä oon tyytyväinen itteni näin, mut sit tulin ONNEKS järkiini tässä :) Tein herne-maissi-paprika jauheliha salaattia päivälliseksi ja sain mahani täyteen ni olin taas onnellinen. Se oli 5 pisteen päivällinen :) JEI! Huomenna taas ni tää lähtee liikkeelle taas, hitaasti mutta hitaasti!

Toivottavasti sulla on ollu kans hyvä päivä tänään! Palataan juttuihin :)
 
Siis wau nyyttis :) 18pisteellä pärjääminen on joskus hieman haastavaa.... vaikkakin oikeestaan kyse on vain niistä pienistä valinnoista :) mutta hienoa! :flower:

Täällä edelleen on mennyt herkuttelun puolelle tämä viikonloppu.. :( mutta paino silti vähän laskenut, joten nyt kun huomisesta lähtien on tiukkana niin keskiviikkona toivottavasti paino on jo laskenut vieläkin enempi! :p
 
Kiitos teille molemmille! Kyllä mä viimestään alkukesällä palaan :LOL: Tällä syömisellä pitäis varmaan laskee jo nyt pisteitä :confused: Paljonkohan raskaana ollessa pitäisi syödä, että ei mene liika pieneksi tuo energiamäärä? Nyt tuntuu, että kontrolli aika hukassa...

Tuo 18 pistettä kuulostaa pieneltä, mutta oon minäkin joskus eläny tuolla määrällä useamman kuukauden. Silloin painoa lähtikin hyvin! Tsemppiä nyt molemmille oikein paljon :hug:
 
muistaakseni raskaana piti syödä ihan normaalisti + tyyliin 1 banaani ja leipä päivässä. Ettei siinä nyt ihan 2 edestä tarvii syödä :) Mut ei saa laihduttaa.. :) Mukavaa raskautta Herkkupepulle ja nauti joka hetkestä!!!

Ja juu onhan tuo 18 pistettä aika vähän, mut niin se huuteli Hannu-haarukka mulle että "painosi on nyt 70,5, joten et tarvitse enää niin paljon pisteitä, muuta päivittäiseksi pistemääräksesi 18" no minä teen työtä käskettyä. Kyllä hiukan luovuutta vaatii jos meinaa syödä aamupalan, 2 lämmintä ateriaa ja iltapalan vielä. :)

nyt on kyllä hyväolo ku viimeviikolla lähti se 800 g mitä ehti tulla plussaa ja lisäksi viel -200 g kaupanpäälle :) Oon pienimmilläni mitä oon ollu varmaan 9 vuoteen! Jei, Tää kyllä motivoi, tälläviikolla tiukasti pisteissä ja ens viikolla pääsen jo mahdollisesti uudelle kymmenykselle!!!
 
Moi!

Mulla on taas mennyt aika niin nopiaa etten oo ehtiny edes koneella istumaan pitemmäksi aikaa, varsinkaan että olis ehtinyt jotain kirjoittaa.. :/
Mutta edellisen viikon painotulos oli -200g, eli alaspäin suunta oli silti.
Nyt vain oon enterorokossa, kiva lastentauti näin aikuisella :kieh:
Eli saapas nähdä mikä tän viikon tulos on.. suussa kun ei oo kun yks kipee näppy, joten se ei oo syömisiä vielä rajoittanu :D mutta harmittaa kun ei oo päässy liikkumaan moneen päivään, aivan jo paikat protestoi istumista ja makaamista :( mutta ehkä jo torstaina tohdin mennä zumbaan, jos kehtaan noita käsivarsiani näytellä julkisella paikalla, ne kun on ihan kamalat.. :ashamed:

Hyvää alkanutta viikkoa kuitenkin! :)
mä otan itteeni niskasta kiinni ja alan laskemaan tiukasti pisteet heti kun tää tauti on nujerrettu!!! :)
 
Voi miiuluuni siellä taudin murtamana! Parane pian, ei tässä kai muuta voi sanoo!

Hitto täällä pamahti plussaa niin et pläjäti. Piru ku tää jojoilee nyt niin. Tosin eieln tuli syötyy sipsiija käytyy syömässä amarillossa ja illalla viel 20.30 tuli vedettyy makaronilaatikkoo! Oikeen viimitten päälle pölö taas ku ei voinu sit ihan leivällä elää sitä iltaa!! No plussaa tuli se 500 g ja paino nyt 71. Vitsi se on vaikee päästä alle 70, tuntuu ku joku ei haluis että pienenen enää.. (minä lähinnä)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka. Pääsiskö tähän pinoon mukaan.. =) Olen joskus kuus vuotta sitten laihduttanut pisteitä laskemalla reilut 20kiloa ja paino on pysynyt hyvin siinä 60 kg tai vähän sen alle. Raskausaikan kiloja tuli tasan 15 mutta kaikki lähti helposti pois. Mutta nyt painoa onkin sitten kesän jälkeen liikaa. Alotin elokuun puolessa välissä pisteiden laskemisen ja sillon painoa oli 69,5kg, tämän hetkinen paino on 65,7 eli vajaat neljä kiloa on lähtenyt, punnituspäivä on mulla ollut torstai. Koitan saada painon takaisin 58-60kg. Syön tällä hetkellä pisteitä 20 per päivä vaikka "kuuluisikin" syödä 18 mutta olen jostain lukenut, että helposti menee säästöliekille tolla pienemmällä pistemäärällä... Käyn kolme x viikossa bodypumpissa enkä laske siitä mitään lisäpisteitä syömiseen. Nyt on kahtena tulevana vkloppuna tulossa "pakolliset" ryyppäjäiset mikä harmittaa, kun jo etukäteen tietää ettei paino silloin putoa mutta koitan pitää sen edes samana.. :ashamed: Nooh, onneksi sen jälkeen seuraavat illanistujaiset onkin sitten pikkujoulut.
Sellasta piti vielä udella, että onko jolloin sitä uutta pisteopasta mihin on laskettu kaikkien elintarvikkeiden pisteet? Tai onko sellasta edes enään olemassa..
Tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloo pisteilee meidän kanssa. Mä käytän ite tollasta tietokone ohjelmaa jossa on pisteitä ja johon voi ite lisää jos tietää kalorimäärät ja rasvamäärät. Mut on siis vanha ku taivas ja peritty jostain :)

18 pisteellä oon ollu tässä nyt 2 viikkoo vai? ja juu voipi olla että säästöliekille menee tällä määrällä! Paino on pomppinu ku jojo tässä viimiset 3 viikkoo! Ens putos 70,7 ja sit nous 800 g ja sit putos 1 kg ja nyt nousi taas 500 g (eli nyt 71) että kyllä tässä nyt joku tökkii (ehkä se että viikonloppu meni vähän taas överiksikin..)

Liikkua yritän jokapäivä vähintään 30 min kävelylenkkejä, Tänään tosin kiukuspäissäni aamulla 45 min ja nyt illalla viel 30 min kuntopyörällä (sykemittarin mukaan polttanu 496 kalorii tänään liikkumalla). Mut sen verti rasitti toi plussa taas. Millään ei näytä menevän alle ton 70 mun paino :)

Meikä punnitsee tosiaan maanantaisin ja tavoitteena on 68 kg (lähdin tossa 19.7, 76.9 kg:stä)
 
No nyt tää viikko meni vähän paremmin, vaikka ei tullut pisteitä laskettuakaan... Mutta siis viikossa pudotusta puoli kiloa, joten hyvä niin :)
Nyt kun vain sais sitä liikuntaa taas lisättyä, kun kehtais zumbaan lähteä näillä kamalilla käsivarsilla rokon jäljiltä.. :kieh: mikähän siinäki oikein on että on kumminkin niin turhamainen, että vaivaa jos kädet ei oo "normaalit".... mun tuurilla siinä menee kauan että ne paranee :( eikä oikein kyllä pitkähihaisella paidallakaan viittisi zumbata, kuuma tulee hihattomallakin paidalla... mutta katotaan josko saan itteni tänään lähtemään sinne, pitää mennä takariviin :D

Tsemppipotkut kaikille!!! :)
 
meinas loppuu pisteitten laskemiset kuin seinään tänään ku toi cd-rommi alko tökkii! Meinas sydän hyppää kurkkuun ku alko tökkii eikä toiminu niinku pitää.. Tiiä mitä sitä olis tehny ku mulla oo olemassa mitään muita pisteidenlasku juttuja.. Sit olis pitäny kai alkaa laskee kalorei, mut siin olis tässä vaiheessa hirvee opetteleminen.. Pisteet alkaa tulla jo melkeen ku itestään :)

Zumba on kyllä päivän sana. Hitto se pistää ihan miettimään et pitäiskö sitä itekin mennä kokeilemaan sitä.. Mut sit mä aina kumminkin päädyn tonne lenkkipolulle. :)

Tällä viikolla on muuten tullu liikuttuu 1-2 kertaa päivässä 30-45 min kerrallaan ja syötyy kumminkin pienillä pisteillä. n. 15-16 pistettä on päivässä kulunu eli on kaikki liikuntapisteetkin jääny käyttämättä. Mut NYT sen huomaa että on tullu syötyy ehkä liiankin vähän koska kroppa alkaa sanoo että on väsyny kokoajan. Eli meneeköhän johonkin lepotilaan tai johonkin. Niin paljon on vaan alkanu kyrsii ku vaaka näyttää jatkuvasti 70.3-71 että päätin ottaa tehoviikon tähän väliin. Noh, maanantaina näkee lopputuloksen ja sit seuraavana että auttoiko se tehoviikko vai tuleeko taas miinusviikon jälkeen plussaviikko.
 
No nyt painoa tippui viikossa 200g!!! Ihan hyvä tunne, vaikkakin olis saanut pudota enemmänkin :) yhteispudotusta nyt 14,5kg, eli kyllä tämä tästä. Nyt vain tsemppaan syömisten suhteen!!! Huomenna ajattelin aloittaa tiukan pisteiden laskun! (vaikkakin kuulostaa niin kliseeltä että "huomenna alotan" )

Ja ens viikolla ihan varmasti paino on alta 96kilon!!! :)

Ja tota zumbaa kannattaa nyyttis kyllä kokeilla, mä oon niiiin hurahtanut siihen :) mutta tärkeintä on että ylipäätänsä liikkuu :)
 
oho, oon näköjään ilmottanu vaan tossa toisessa pinossa viikkopudotuksen heh.. eli -1.6 kiloa oli maanantaina ja tavoitteeseen enää 1,4 kiloa!! Wohoo! Kattoo nyt kumminkin, jos sitä varmuudeksi laskis sen jälkeen tavoitteen vaikka 65 ni ei oo että 1 ilta baarissa ja grillinkauttakotiin ja hyppää taas yli 70 heh..
 
Huolisitteko neljännen mukaan pinoon?!?
Täällä ylipainoa on kertynyt pikku hiljaa jo ennen tuota esikoisen syntymää ja nyt niitä raskauskiloja on sitten jämähtänyt vielä 5kg lanteille. Oon aikaisemmin laihduttanut 10kg Pisteillä mut sitten se jäi ja niin.... :ashamed:
No joka tapauksessa kaivoin esille viime viikolla laskimen ja sain kaverilta uusimman ostajan oppaan, joten josko sitä ottaisi itseään niskasta! Päivittäisiä pisteitä pitäisi popsia 26, osittaisimetyksellä kun vielä oon. Ja uskokaa pois tuo tuottaa ongelmia jo tuohon pistemäärään pääseminen. Oon nimittäin sellainen makean mättäjä ettei toista varmaan oo. Kaksi päivää sitten aloitin ja molempina päivinä oon nyt pysynyt pisteissä.

Käyn päivittäin lenkillä, nukutan tytön ja lenkitän koiran. Tästä en laske liikuntapisteitä, mutta sitten kerran viikossa pääsen käymään zumbassa ja siitä kyllä meinaan pistää pisteet ylös, katsoa nyt sitten joutuuko niitä käyttämään.

Mutta siis Aloituspaino täällä on 96kg ja tavoitteena olisi se 70kg. Joten enköhän mä aika kauan täällä pinossa pysy. ;)
 
Kiitos :hug: Tosin ultrassa en ehtinyt käymään, ja viime viikolla kun sitten katsottiin niin paljastuikin tuulimunaksi...

Huomenna olis taas kerran tarkoitus aloittaa, ja kaveria kaipaan edelleen. Paino ei ole ainakaan laskenut ja kun kalenteria katsoo, niin houkutuksia on liikaakin... Tällä viikolla pikkujoulut, reilun parin viikon päästä sematka, josta jo aiemmin kerroin (silloin en laske kyllä yhtään pistettä...), joulut yms juhlat edessä. Mutta jos sitä pikkuhiljaa yrittäisi, ja tammikuussa sitten oikein kunnolla taas ;) Ja liikuntaa on yritettävä lisätä, on jäänyt hyvin vähälle.

Mites teillä on mennyt? Onko paino pudonnut nin että vilisee???
 

Yhteistyössä