Pitääkös hoitopaikkaan viedä teippivaippoja eikä housumallisia?!

.
Teippivaipat on suositus, niiden vaihtaminen kun on nopeampaa ja helpompaa kuin housuvaippojen (ei tarvitse ottaa kaikkia housuja pois vaipanvaihtoa varten, riittää kun vetää housut alas).
Ei ne siitä mitään sanokaan mutta yleensä päiväkotien ohjeissa lukee että toivotaan teippivaippoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
Siis mikäs juttu tää on? Kyllä minäkin olen molempia vaippoja hoitoon vienyt, kaitse on vanhempien asia mitä vaippoja haluavat lapsillaan käyttää?
Sillon kun esikko oli päiväkodissa niin he pyysivät että veisin teippivaippoja niin on helpompi vaihtaa, ei siis välttämäti tartte kaikkia vaatteita riisua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Teippivaipat on suositus, niiden vaihtaminen kun on nopeampaa ja helpompaa kuin housuvaippojen (ei tarvitse ottaa kaikkia housuja pois vaipanvaihtoa varten, riittää kun vetää housut alas).
Ei ne siitä mitään sanokaan mutta yleensä päiväkotien ohjeissa lukee että toivotaan teippivaippoja.
No ei lukenut,tottakai mä ne nyt luin tarkkaan silloin.
 
Voi elämä... Töktök. Kirjotin pitkästi, viesti tuli kahdesti ja ajattelin poistaa toisen, ni kappas, otti molemmat pois |O .

Eli meillä pyydettiin teippareita. Mietipä ite, jos vessatat ja vaihdat ennen ulos lähtöä n. 15 alle kolmevuotiasta ja jokaiselta riisut kaikki housut pois (varsinkin näin talvella), kun näinhän housuvaippojen kanssa tehtävä. Mä en ainakaan siihen lähtis :D. Myös mutsin työpaikalla pyytävät teippareita.

Mutta jos viet housuvaippoja, ni toki ennemmin niitä käyttävät kun antavat ilman vaippoja olla :). Ja meillä ainakin kesällä sanoivat, et silloin ei niin väliä kumpia on, kun vähemmän päällä.
 
maatuska mahallaan
Alkuperäinen kirjoittaja juu juu:
meille sanottiin että tuoda mieluummin teippivaippoja, niin vaihto käy näppärämmin
mä kans tykkään, et teippivaipan kanssa vaihto käy kätevästi, kun ei tarvi kaikkia vaatteita riisua kokonaan pois.
 
pph
Teippivaippoja myös tänne, kiitos. Siinä vaiheessa kun opettelee kuivaksi, niitä voisi käyttää, kun ei välttämättä pidä vaihtaa, mutta muuten olen pyytänyt teippivaipat. Kun monellekin joudut vaihtaa monta kertaa päivässä ovat housuvaipat työläitä.
 

Yhteistyössä