Pitäisikö häpyluun tienoilla näkyä jotain sivukuvassa...

jos poika kyseessä? Niin ja rakenneultrasta kyse..

Jäi niin vaivaamaan tuo sukupuoliasia, kun kätilö osoitteli vauvan häpyluuta (sivustapäin), josta ei näkynyt mitään ulokkeita lähtevän ja kuitenkin korosti, ettei voi olla varma tytöstä... Aaaarghhh..

Onko teidän pojilla näkynyt sivukuvassa häpyluun kohdalla "ulokkeita"? Mulla ei siis näkynyt mitään viikolla 22.
 
meille sanottiin jo niskappoimututkimuksessa (rv12+) että poika tulee. kyllä ihan selvästi pojan vehkeet näky kun käytiin. me saatiin siitä video, jota ollaankin kateltu huvittuneena monet kerrat, kun ihan selkeesti ultraaja osoittelee kursorillaan ulokkoita ja sanoo ettei pojasta voi olla varma :D. halus vaan että itse huomataan että poika on kyseessä... mutta siis kysymykseesi: ei ollut epäilystäkään :). tämä siis rv 19+jotain
 
Kiitos vastauksista :)

Olisko muilla kokemuksia? Nimenomaan kiinnostaisi tuo sivukuva ultratessa? Tuntuu niin oudolta, kun häpyluusta ei lähde mitään ulkonevaa, niin missä ne pojan vehkeet olisivat piilossa?

Muuten sukupuolella ei ole väliä. Oli vaan aluksi niin vahva poikaolo ja nyt ei uskalla enää odottaa mitään. Ihan tyhjä olo vaan :/
 
Kivekset ei tosiaan aina ole laskeutuneet, ja mulle kyllä lääkäri sanoi, että vain 3D näyttää nuo "ulokkeet" ;)
Mulla on kolme poikaa ja vain tytöltä nähtiin muka joku uloke - joka osoittautuikin sitten napanuoraksi :LOL:
 

Yhteistyössä