Pitäiskö hakea töihin? Ala jota haluan,mutta pitkä työmatka?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nyt olisi haussa työ jonka haluisin,mutta työmatka yhteen suuntaan tunnin. Aika huonoa tietä ja hirvivaara melkein koko matkan.
Varsinkin talvella inhottavaa ajaa.

Mutta taas jos sais sen työpaikan.
 
DG
No itsellä melkein kaikki työpaikat on ollut niitä mihin on tunnin matka. Täälläpäin Suomea ei ole kovin helppoa löytää töitä alle tuon. Ja täällä on tuo hirvivaara aina. Tosin tie on hyvä, että ei ole pikkutietä, talvella asia erikseen. Mutta ainakin itse tottunut että aina joutuu ajamaan, se on se valinta minkä itse olen tehnyt missä asun. Kaikkeen tottuu.
 
Minulla on juuri tuollainen tilanne. Sain haluamani työpaikan ja nyt ajelen aamupimeällä liukasta ja mutkaista tietä tunnin verran. Tähän asti ihan ok, mutta talvi vähän hirvittää.

Mutta ei silti kaduta! Tämä oli elämäni tilaisuus saada kokeilla tätä työtä. Tyytyväinen olen, että hain ja pääsin.
 
"vieras"
Niin. Täällä kun asutaan siinä missä ne työpaikat on lähellä,mutta tämä on työpaikka on pienessä naapurikylässä.

Mutta toisaaltas joukuttaa hirveästi hakea ja saahan sen verotuksessa aika ison korvauksen siitä ajosta.
 
jepulista
[QUOTE="vieras";22203337]Niin. Täällä kun asutaan siinä missä ne työpaikat on lähellä,mutta tämä on työpaikka on pienessä naapurikylässä.

Mutta toisaaltas joukuttaa hirveästi hakea ja saahan sen verotuksessa aika ison korvauksen siitä ajosta.[/QUOTE]

saa korvauksen verotuksessa, mutta laskepa oikeasti mitä sulla maksaa bensat/dieselit ja auton huolto ja helposti menee esim 10-15 euroa päivässä kuluihin ja verotus sitten korvaa osan tästä...
 

Yhteistyössä