pitäiskö nyt sitten..

Olin paria kuukautta vajaa 20 v. kun sain ensimmäisen lapseni. Toisen sain ollessani 21 v. Nyt olen 26 v. ja minua luullaan edelleen 18-20 v. Annappa olla kun avaan suuni vieraassa paikassa ja puhun lapsistani, siinä on ilmeitä monella... Jaa sulla lapsi joka on koulussa, oon luullu sua 18 vuotiaaks. Kyllä monella muuttuu käytös mua kohtaan kun tietää faktat. Mä en ole ikinä välittänyt kommenteista, mä kyllä sanon takas jos aletaan mulle avautuun. Vaikka olin nuori äiti niin lapseni olen huolella kasvattanut enkä suostu myöntämään, että olisin jotain menettänyt heidän takiaan. Ammatin hankin lasten ollessa pieniä ja parhaani heille olen antanut ja annan edelleen. Siksi yritän kaikin tavoin puolustaa ns. teiniäitejä (joihin en itdeäni osaa luetteloida), ihmiset ovat niin ennakkoluuloisia. Jos joskus on kuullut huonoja juttuja nuorista äideistä, ne yleistetään. Olkaamme ylpeitä nuoria äitejä...
Minä vauvakuumeen kourissa taidan siirtyä "puolivanhuksien" osastolle.. :heart:
 
heipä hei, täällä taas yksi NUORI ÄITI! olin 18kun tyttö syntyi, tai no melkeen 19!
Ihanaa kun meitä on näinkin paljon täällä, ja että meillekin on joku sivu, siis ihan vaan meille NUORILLE ÄIDEILLE :p
 
vaahteramäen muori
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 15:43 kasvoiltaan teini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:22 Sarah84 kirjoitti:
no juu, täytyy munkin tänne alle kakskymppisiin tunnustautua, mutta kohta saankin siirtyä toiseen "lohkoon"...

tyttö on puolivuotias...

niin ja inhoan teiniäiti sanaa, itse en ainakaan tunne itseäni teiniäitiksi vaikka 19 olin ku tyttö synty (olen edelleen). muutkin luulevat yleensä 25 vuotiaiksi. onkohan mulla ryppyjä vai mistä johtuu... :D
Hei, mä oon pian 26v. ja mua luullaan aina teiniäidiks eli reilusti alle 20v.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Määkin olen 26-vee ja TOIVOISIN näyttäväni pikkusen nuoremmalta :whistle: ;)
 
Jenni-H
Täällä tuleva "teiniäiti". Eli huhtikuussa tulee ikää 20v, mut lapsonen on syntymässä jo tässä kuussa.. 20.11. on LA nyt vaan jännitetään milloin esikoinen syntyy :)
 
pakkasaamu
Hei sanotaanko alle 20-v-mammoja oikeesti teiniäideiksi? aika hassua... ku tuntuu et mun teiniys katos sillä hetkellä raskaustestis näky semmonen maaginen viiva... ;) nojooh, pian 19-v tuleva mami, pikkuinen syntyy joko joulukuus tai tammikuun alus, rv.t kuitenki 30 ja risat!
 

Yhteistyössä