pitäiskö nyt sitten..

Viestiketju alueella 'Äidit alle 20v' , aloittaja Äiskäpäiskä, 25.10.2004.

1. Nelli

Nelli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olin paria kuukautta vajaa 20 v. kun sain ensimmäisen lapseni. Toisen sain ollessani 21 v. Nyt olen 26 v. ja minua luullaan edelleen 18-20 v. Annappa olla kun avaan suuni vieraassa paikassa ja puhun lapsistani, siinä on ilmeitä monella... Jaa sulla lapsi joka on koulussa, oon luullu sua 18 vuotiaaks. Kyllä monella muuttuu käytös mua kohtaan kun tietää faktat. Mä en ole ikinä välittänyt kommenteista, mä kyllä sanon takas jos aletaan mulle avautuun. Vaikka olin nuori äiti niin lapseni olen huolella kasvattanut enkä suostu myöntämään, että olisin jotain menettänyt heidän takiaan. Ammatin hankin lasten ollessa pieniä ja parhaani heille olen antanut ja annan edelleen. Siksi yritän kaikin tavoin puolustaa ns. teiniäitejä (joihin en itdeäni osaa luetteloida), ihmiset ovat niin ennakkoluuloisia. Jos joskus on kuullut huonoja juttuja nuorista äideistä, ne yleistetään. Olkaamme ylpeitä nuoria äitejä...
    Minä vauvakuumeen kourissa taidan siirtyä "puolivanhuksien" osastolle.. :heart:

2. Äiti-85

Äiti-85 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    heipä hei, täällä taas yksi NUORI ÄITI! olin 18kun tyttö syntyi, tai no melkeen 19!
    Ihanaa kun meitä on näinkin paljon täällä, ja että meillekin on joku sivu, siis ihan vaan meille NUORILLE ÄIDEILLE :p

3. piia86

piia86 Vieras

kohta 18. rv 33 menossa. en tosin tunne itseäni mitenkään teiniksi. =)

4. \
    Määkin olen 26-vee ja TOIVOISIN näyttäväni pikkusen nuoremmalta :whistle: ;)

5. jenny

jenny Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    19v. olen ja poika on nyt reilu 5 viikkoinen köriläs. Enkä tod. koe itseäni teiniäidiksi.

6. Jenni-H

Jenni-H Vieras

Täällä tuleva "teiniäiti". Eli huhtikuussa tulee ikää 20v, mut lapsonen on syntymässä jo tässä kuussa.. 20.11. on LA nyt vaan jännitetään milloin esikoinen syntyy :)

7. Lara 84

Lara 84 Vieras

Täytän marraskuussa 20 ja poikani on 1,4 vuotias. Toinen on vasta suunnitteilla... =)

8. pakkasaamu

pakkasaamu Vieras

Hei sanotaanko alle 20-v-mammoja oikeesti teiniäideiksi? aika hassua... ku tuntuu et mun teiniys katos sillä hetkellä raskaustestis näky semmonen maaginen viiva... ;) nojooh, pian 19-v tuleva mami, pikkuinen syntyy joko joulukuus tai tammikuun alus, rv.t kuitenki 30 ja risat!

9. -mammuli-

-mammuli- Vieras

Minäkään en tunne itseäni teiniäidiksi, vaikka olin 17 kun poika synty. Nyt olen 19 ja poika on 1v5kk. :wave:

10. Mirkka85

Mirkka85 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    No minä 18v, ihan just 19v, ja poika 1v6kk!

11. Kiatsu

Kiatsu Vieras

:wave: Minä olen vielä 19-vuotta,mutta teini äidiksi en itseeni laske sitten millään.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi