Pitkähiuksiset mammat... Apua. Olen niin kyllästynyt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on pitkät ja ihan hyväkuntoiset (jos haarahiuksia ei lasketa) hiukset mitkä yltää vyötärölle. Oma väri joka on ihan kiva. Hiukset ei ole kyllä enää niin paksut kuin kaksikymppisenä, menetin raskausaikoina tosi paljon hiuksia.

Laitan ne aina nutturalle. Ärsyttää. Se tuntuu niin mukavalta mutta ei se oikeasti kaunis kampaus ole. Tylsä.

Mitä mä teen? Menen kampaajalle ja pyydän tekemään nätin leikkauksen?

Oikeastaan en haluaisi lyhentää niitä. Tykkään kun ne on pitkät. En vain koskaan pidä niitä auki ja se ärsyttää. Ne olisi nätit auki. Mutta en tykkää kun hiukset menee kasvoille. Ääh mitä mä teen?

Haluaisin näyttää kivemmalta.
 
vierailija
hanki hiussoljet, millä saa hiukset pysymään pois naamalta tai käy kampaajalla teettämässä joku lettikampaus (nätti otsaletti, suurin osa niistä on rumia), niin takaa voi olla auki. Lettejä suosin, kun tukka on pisimmillään. Netti on pullollaan letitysohjeita, suurin trendi meni jo ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oikeastaan en haluaisi lyhentää niitä. Tykkään kun ne on pitkät. En vain koskaan pidä niitä auki ja se ärsyttää. Ne olisi nätit auki. Mutta en tykkää kun hiukset menee kasvoille
Sellanen kampaus missä kiinnität kasvoille tulevat haituvat ja hiukset taakse, vaikka ihan palmikolle jos niitä on riittävästi.
Älä missään tapauksessa leikkaa...

Ittelläni oli tasaisen paksut joka raskauden aikana ja juurikin vyötärölle saakka, nykyään pisimmät yltää enää alaselkään ja haluisin taas vähän pidemmät:unsure:
 
r0s
Mä odotan sitä hetkeä, jona saan tehtyä kummallekin sivulle letin ja käärittyä ne nutturoille. Tälleen. Ois töissä tosi helppo eikä kutrit karkaa ja häiritse niinko nyt kun ovat vielä liian lyhyet että ne saisi kunnolla kiinni.

 
Mä odotan sitä hetkeä, jona saan tehtyä kummallekin sivulle letin ja käärittyä ne nutturoille. Tälleen. Ois töissä tosi helppo eikä kutrit karkaa ja häiritse niinko nyt kun ovat vielä liian lyhyet että ne saisi kunnolla kiinni.

Tuo on ihanan viilentävä kampaus!
Tuntuu kivalta niskassa ja kaulassa kun ilma kiertää hyvin^^
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Siis häh? Kasvaahan ne takaisin pitkiksi?! o_O
Hiukset on kyllä ikuinen aihe, persketti kun mulla kasvaa tosi vinhaa vauhtia, niin mitään mallia, tai värjäystä ei jaksa ylläpitää. Nytkin mulla on todella näkyvä tyvikasvu, maaliskuun puolivälissä värjäsin viimeksi ja tuo värjäys on vaan viivästynyt ja viivästynyt. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Siis häh? Kasvaahan ne takaisin pitkiksi?! o_O
Hiukset on kyllä ikuinen aihe, persketti kun mulla kasvaa tosi vinhaa vauhtia, niin mitään mallia, tai värjäystä ei jaksa ylläpitää. Nytkin mulla on todella näkyvä tyvikasvu, maaliskuun puolivälissä värjäsin viimeksi ja tuo värjäys on vaan viivästynyt ja viivästynyt. :oops:
Mutt kaikilla ei kasva nopeeta..ja sitten on niitäkin ollut joiden uudet hiukset eivät enää jostain syystä jaksa kasvaa yhtä pitkiks kuin ennen..johtuu kuulema hormoonitoiminnasta ym...
 
vierailija
Mullakin on pitkät hiukset enkä osaa pitää niitä oikein muuten kun ponnarilla.... jos ne on auki niin pituudesta ja paksuudesta johtuu että ne sitten menee lättänänä pitkin päätä...
 
r0s
Siis häh? Kasvaahan ne takaisin pitkiksi?! o_O
Hiukset on kyllä ikuinen aihe, persketti kun mulla kasvaa tosi vinhaa vauhtia, niin mitään mallia, tai värjäystä ei jaksa ylläpitää. Nytkin mulla on todella näkyvä tyvikasvu, maaliskuun puolivälissä värjäsin viimeksi ja tuo värjäys on vaan viivästynyt ja viivästynyt. :oops:

Mä käytän nykyään kasvivärejä. Ehtivät haalistua ennenko juurikasvu näkyy. Ja vähähiilihydraattisemmalla ruokavaliolla kuontalo todella tuntuu kasvavan suhisten! Johtuneeko avokadon hyvistä rasvoista ja parsakaalin foolihaposta. En tiä, mut kelpaa!
 

Yhteistyössä