pltatteko tupakkaa/käytättekö alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
äitskäläinen
poltan joo...iltasin tulee aina pari tupakkaa sauhuteltua. Sauna siideritkin tulee joskus juotua. Yhdesti oon tytön syntymän jälkeen käyny viihteellä.
Joo-o, olen tosi huono äiti ja nuoruus jäi nyt elämättä :D
 
poltan tupakkia ja juon silloin kun sattuu olemaan hyvä hetki.eli yleensä n. kerran kahdessa kuukaudessa. ennen pojan sntymää join 4 kertaa viikossakin... nyt ei ole tarvetta. on kiva käydä tanssimassa ja silloin otan drinkin tai siiderin että siinä ne miun juomiset. #&%£$!* vedän enää todella harvoin koska humala ei käy minulle.
 
taustalta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 14:59 minna-85 kirjoitti:
Poltan tupakkia n:25 päivässä ja juon sillon tällön,välillä tekee hyvää käydä kavereitten kanssa ulkona.Kerran kuussa tai harvemmin :whistle: ja tuskin oon sen huonompi äitä kuin se joka ei polta/juo!!

Et huonompi mutta ajattelepa kun lapsesi saa haistelle tupakansavua vaatteistasi ja hiuksistasi yms!!! Yäk!
Viina sentään ei aiheuta muille terveyshaittoja kuin juojalle itselleen mutta tupakansavu jopa se vaatteiden mukana kulkeva.
Lopeta hyvä ihminen se tupakanpoltto ennenkuin taistelet esimerkiksi lapsen infektiokierteen kanssa
 
oon lopettamassa ku mun polttaminen on niin järjetöntä, menee korkeintaan yks tupakka päivässä jos sitäkään et ei oo mitää järkee polttaa. juon kun vapaalle pääsen, en enää oikeastaan ikinä #&%£$!* olalle mut vähäsen. sauna kaljat tulee joskus juotua.
 
Poltan toisinaan, kerran kuukaudessa yhden, joskus kerran viikossa kaksi, mutta kuitenkin ihan minimaalisia määriä ja yleensä ne liittyy melko vahvasti tähän ilman lasta oman ajan viettoon. Juon harvoin, todella harvoin, joskus kyllä, mutta mitään kännäämistä en oo juuri koskaan harrastanut ihan teininäkään, vaan ihan kohtuudella nautin.
 
mammu09
viihteellä n. kerran puolessa vuodessa, tupakoinnin lopetin kun tulin raskaaksi.. En kehtaisi vaunujen kanssa tuprutella... :ashamed: Ei pahalla kenellekkään, mutta tuskin se polttavista äideistä itsestäänkään NÄYTTÄÄ hyvältä..? Ja tietysti lapsi altistuu passiiviselle tupakoinnille.
 
äitskäläinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 16:45 mammu09 kirjoitti:
viihteellä n. kerran puolessa vuodessa, tupakoinnin lopetin kun tulin raskaaksi.. En kehtaisi vaunujen kanssa tuprutella... :ashamed: Ei pahalla kenellekkään, mutta tuskin se polttavista äideistä itsestäänkään NÄYTTÄÄ hyvältä..? Ja tietysti lapsi altistuu passiiviselle tupakoinnille.
mä siis poltan mutta en todellakaan vaunujen kanssa kävellessä. pikeminkin menen aina nurkan taakse salaa ettei vaan kukaan nää.
 
Tupakoin hyvin harvoin, yleensä vain jos tulee oltua viihteellä. Kerran olen lapsen syntymän jälkeen käynyt ulkona mieheni kanssa (sekin jäi kyllä tosi lyhyeksi - ikävä iski!). Eli alkoholin käyttökin aika minimaalista. Saunan päälle tulee joskus olut tai siideri juotua.
 
Sannuzkainen86
ennen ku tulin raskaax meno oli aivan kauhee..tuli ryypättyä aika paljo ja sit siin yhteydes poltin!!mut ku huomasin olevani raskaana ne loppu siihen!!oon ollu ny juomatta melkein kaks vuotta..poika täyttää 1wee 3.3!!nyt mul kuitenki on kauheet omantunnon tuskat ku en oo käyny suurin piirtein missään pojan syntymän jälkeen ja ny ku olin kaveri porukan kans liikkeel tuli juotua yks siipperi..nii ja jätkä on viä tissillä!!?oonko nyt huono äiti??!!lupasin kyl itelleni et se oli vika kerta kunnes jäbä lopettaa tisin syönnin!!!!
 
jade86
poltan joo...ja alkoholia oon käyttäny joskus nuorempana joka viikonloppu mut nyt ehkä noin kerran kuussa...paitsi et viimeks oon juonu ennen kun tulin raskaaksi(nyt mulla on 1 kk poika) eli en oo juonu n.10 kuukauteen.....jos sitä uudenvuoden yhtä punaviini lasillista ei lasketa =)
 
mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 17:32 äitskäläinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 16:45 mammu09 kirjoitti:
viihteellä n. kerran puolessa vuodessa, tupakoinnin lopetin kun tulin raskaaksi.. En kehtaisi vaunujen kanssa tuprutella... :ashamed: Ei pahalla kenellekkään, mutta tuskin se polttavista äideistä itsestäänkään NÄYTTÄÄ hyvältä..? Ja tietysti lapsi altistuu passiiviselle tupakoinnille.
mä siis poltan mutta en todellakaan vaunujen kanssa kävellessä. pikeminkin menen aina nurkan taakse salaa ettei vaan kukaan nää.
Mutta sen haistaa!!! ja siinä on jo niitä myrkkyjä
 

Yhteistyössä